شرایط و زمان ثبت نام بدون کنکور کاردانی علمی کاربردی

زمان و شرایط ثبت نام کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی عمران 98





زمان و شرایط ثبت نام کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی عمران 98

در این مقاله به موضوع زمان و شرایط ثبت نام کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی عمران 98 خواهیم پرداخت ، داوطلبانی که قصد دارند در رشته عمران به تحصیلات خود ادامه دهند، اما به دلیل مشغله کاری فرصت کافی برای حضور در کلاس های درسی را ندارند و یا داوطلبانی که میل رقابت در کنکور سراسری را ندارند، می توانند دانشگاه های علمی کاربردی که به روش بدون کنکور در رشته عمران دانشجو می پذیرد را انتخاب کنند، اما نکته مهم اطلاع از زمان و شرایط ثبت نام کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی عمران 98 است. در مقاله پیش رو می توانید اطلاعات لازم برای ثبت نام و انتخاب رشته را کسب کنید، همراه ما باشید.

زمان و شرایط ثبت نام کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی عمران 98

داوطلبانی که قصد ثبت نام کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی عمران را دارند، توجه کنند که زمان ثبت نام نیمسال اول نزدیک است. در حال حاضر زمان دقیق ان اعلام نشده است. اما با توجه به روال سال های گذشته در دهه آخر مردادماه زمان ثبت نام این دوره است. معمولاً زمان ثبت نام یک یا دو ماه قبل از شروع کلاس ها است و داوطلبان ورودی مهر در اواخر مرداد و یا اوایل شهریور انتخاب رشته خود را انجام خواهند داد. زمان ثبت نام کاردانی در نیمسال دوم در آذر و یا دی است، داوطلبانی که بهمن ماه در کلاس های درسی حضور پیدا خواهند کرد. در ادامه مقاله زمان و شرایط ثبت نام کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی عمران 98، شما را از شرایط شرکت در این دوره مطلع خواهیم کرد، همراه ما باشید.

شرایط ثبت نام کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی عمران 98

داوطلبانی که قصد دارند در رشته عمران انتخاب رشته و ثبت نام کنند باید از شرایط اولیه ای برخوردار باشند و در ادامه شما را با این شرایط آشنا خواهیم کرد.

شرایط عمومی ثبت نام کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی عمران

داوطلبان عزیز باید از شروط عمومی برخوردار باشند. این شرایط عبارتند از: اعتقاد به دین اسلام و یا یکی از ادیان مندرج در قانون اساسی نظام جمهوری اسلامی ایران و ملزم بودن به احکام عملی اسلام، عدم احراز عناد نسبت به جمهوری اسلامی، نداشتن سابقه عضویت در ساواک و …، عدم احراز فساد اخلاقی، برخورداری از توانایی جسمی متناسب با رشته از جمله شرایطی هستند که مورد بررسی قرار می گیرد.

شرایط اختصاصی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی عمران

داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید (فنی و حرفه ای، کاردانش و نظری)، دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهارساله یا شش ساله نظری و فنی و حرفه ای) از شرایط اختصاصی است که داوطلبان باید به آن توجه کنند.

مقررات نظام وظیفه

داوطلبان مرد باید به این نکته توجه کنند در صورتی که شامل غیب در سربازی شوند، امکان ادامه تحصیل برای آن ها وجود نخواهد داشت، بنابراین داوطلبانی که قصد شرکت در رشته عمران بدون کنکور علمی کاربردی را دارند، باید از مدارکی مانند کارت پایان خدمت هوشمند، کارت معافیت دائم هوشمند (کفالت پزشکی، ایثارگران، موارد خاص)، برگه معافیت موقت هوشمند بدون غیبت (که دارای اعتبار است) برخوردار باشند، متولدین سال 1345 که تغییر سن نداده باشند، متولدین سال 1354 و قبل از آن که کارت معافیت خود را در هنگام ثبت نام ارائه نمایند نیز مجاز به ثبت نام و انتخاب رشته هستند. پیشنهاد می کنیم بعد از مطالعه زمان و شرایط ثبت نام کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی عمران 98 مقاله عمران بدون کنکور آزاد را مطالعه کنید. در صورتی که سؤالی پیرامون زمان و شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی عمران 98 دارید، آن را با مشاوران آیدانیتو مطرح کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *