شرایط و زمان ثبت نام بدون کنکور کاردانی علمی کاربردی

زمان و شرایط ثبت نام کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی بازیگری 98





زمان و شرایط ثبت نام کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی بازیگری 98

در این مقاله به موضوع زمان و شرایط ثبت نام کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی بازیگری 98 پرداخته ایم. داوطلبان عزیز برای اطلاع بیشتر از زمان حدوده های ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی با مقاله زمان و شرایط ثبت نام کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی بازیگری 98 همراه ما باشند.

زمان ثبت نام کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی بازیگری 98

ثبت نام کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی بازیگری 98 در دو نیمسال انجام می شود، داوطلبانی که قصد دارند در ماه مهر وارد دانشگاه شوند در صورت برخورداری از شرایط ثبت نام در نیمه دوم مردادماه برای ثبت نام به سایت سازمان سنجش مراجعه می کنند و داوطلبانی که قصد دارند در بهمن ماه وارد دانشگاه شوند و از تمامی شرایط برخوردار هستند، در آذر و یا دی ماه ثبت نام خود را مانند داوطلبان نیمسال اول در سایت سازمان سنجش انجام خواهند داد. در ادامه ی مقاله زمان و شرایط ثبت نام کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی بازیگری 98 شما را با شرایط ثبت نام آشنا خواهیم کرد.

شرایط ثبت نام کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی بازیگری

داوطلبانی که قصد دارند در مقطع کاردانی علمی کاربردی بازیگری شرکت کنند، باید شرایط عمومی، اختصاصی، مقررات نظام وظیفه برخوردار باشند. در ادامه شرایط مهم ثبت نام درج شده است.

شرایط عمومی ثبت نام کاردانی علمی کاربردی

شرایط عمومی ثبت نام داوطلبان علمی کاربردی اعتقاد به دین مبین اسلام و یا یکی از دین های تصریح شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران است، عدم اعتیاد، عدم احراز فساد اخلاقی و … از دیگر شرایط عمومی محسوب می شود. داوطلبان اتباع خارجی نیز دارای شروط خاصی هستند که بخشی از دفترچه به شروط و ضوابط ثبت نام اتباع خارجی اختصاص دارد، به عنوان مثال تنها اتباع غیر ایرانی که دارای اقامت قانونی هستند، می توانند در پذیرش حضوری دانشگاه ثبت نام کنند.

شرایط اختصاصی ثبت نام کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی

داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید (فنی و حرفه ای و یا کار و دانش) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهار ساله و یا شش  ساله نظری و فنی و حرفه ای) از مهم ترین شروطی است که داوطلبان متقاضی باید از آن برخوردار باشند.

قوانین وظیفه عمومی ثبت نام کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی

متقاضیان ثبت نام و مشمولان خدمت توجه کنید غیبت در سربازی مانع ادامه تحصیل آن ها خواهد شد. در واقع مشمولانی که شامل غیبت در سربازی هستند، مجاز به ثبت نام نمی باشند و حتی در صورت ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه ها مجاز به ثبت نام آن ها نمی باشند. توجه کنید که طبق ماده 35 قانون خدمت وظیفه عمومی، ترخیص سربازان حین خدمت جهت ادامه تحصیل درمقطع کاردانی مجاز نیست.

زمان اعلام نتایج دوره کاردانی بازیگری

حدوداً دو هفته بعد از ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی بازیگری 98، نتایج انتخاب رشته در سایت سازمان سنجش قرار می گیرد. داوطلبانی که پذیرفته شده اند برای ثبت نام حضوری اقدام خواهند کرد. پیشنهاد می کنیم بعد از مطالعه زمان و شرایط ثبت نام کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی بازیگری 98 مقاله لیست رشته های بدون کنکور سراسری 98  را مطالعه کنید. شما عزیزان می توانید سؤالات خود را با مشاوران توانمند آیدانیتو درمیان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *