شرایط و زمان ثبت نام کاردانی بدون آزمون آزاد

زمان و شرایط ثبت نام کاردانی بدون کنکور آزاد ساخت و تولید 98

زمان و شرایط ثبت نام کاردانی بدون کنکور آزاد ساخت و تولید 98

در این مقاله با موضوع زمان و شرایط ثبت نام کاردانی بدون کنکور آزاد ساخت و تولید 98 همراه شما هستیم. رشته مهندسی ساخت و تولید رشته ای است که علاوه بر دانش مهندسی به تجربه نیز نیاز دارد تا دیدگاه مهندسی را در تمام پروسه های تولیدی به کار برد. این مهندسین تلاش می کنند تا ابزار و امکانات را بهبود بخشند و هزینه پروژه ها را کاهش دهند. حال ما زمان و شرایط ثبت نام کاردانی بدون کنکور آزاد ساخت و تولید 98 به اطلاع شما می رسانیم.

زمان ثبت نام کاردانی بدون کنکور آزاد ساخت و تولید

ثبت نام کاردانی بدون کنکور آزاد ساخت و تولید برای نیمسال دوم و دوم امکان پذیر است. زمان ثبت نام برای نیمسال اول در مردادماه است. این زمان توسط سایت دانشگاه آزاد اعلام خواهد شد. اما طبق روال سال های قبل در اواخر مردادماه و اوایل شهریورماه می باشد. ثبت نام نیمسال دوم در اواخر آذرماه می باشد. داوطلبینی که برای نیمسال دوم ثبت نام می کنند در صورت پذیرفته شدن از بهمن ماه وارد دانشگاه می شوند.

شرایط ثبت نام کاردانی بدون کنکور آزاد ساخت و تولید

از جمله شرایطی که برای ثبت نام کاردانی بدون کنکور آزاد ساخت و تولید 98 وجود دارد می توان شرایط زیر را نام برد:
  • اعتقاد به دین اسلام یا زرتشتی و کلیمی و مسیحی و عدم عناد با جمهوری اسلامی ایران
  • عدم فساد اخلاقی به مانند اعتیاد و اشتهار به فحشار
  • رعایت تمامی قوانین دانشگاه آزاد
  • عدم وجود منع برای تحصیل از لحاظ قوانین جمهوری اسلامی
  • داشتن مدرک دیپلم در یکی از شاخه های فنی و حرفه ای، کار و دانش یا دیپلم سه ساله متوسطه نظری یا دیپلم 4 سال نظام قدیم.
  • داشتن مدرک پایان دوره متوسطه ساخت و تولید در یکی از زمینه های قالبسازی، تراشکاری، فرزکاری، سنگ زنی، صفحه تراشی، ابزار دقیق، مکانیک عمومی و ابزارسازی

دوره های ثبت نام کاردانی آزاد ساخت و تولید

ساخت و تولید در دانشگاه آزاد در هر دو گروه رشته های دوره کاردانی پیوسته و کاردانی ناپیوسته قرار گرفته است. شما داوطلبین با توجه به مدرک خود می توانید یکی از این دوره ها را انتخاب کنید. کاردانی پیوسته ساخت و تولید برای داوطلبینی است که دارای مدرک دیپلم هستند. اما پیش دانشگاهی را نگذرانده اند و ثبت نام در این دوره نیازی به مدرک پیش دانشگاهی ندارد. اما برای ثبت نام در دوره کارشناسی ناپیوسته علاوه بر شرایط بالا دارا بودن مدرک دوره پیش دانشگاهی نیز الزامی است.

زمان اعلام نتایج کاردانی آزاد ساخت و تولید

پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی داوطلبین و همچنین ظرفیت مراکز و واحدهای آموزشی است. اسامی پذیرفته شدگان به صورت یکجا و در یک مرحله انجام خواهد شد. زمان اعلام نتایج در شهریورماه و معمولاً در اواخر شهریورماه است.

مراحل ثبت نام کاردانی بدون کنکور آزاد ساخت و تولید

برای ثبت نام در دوره کاردانی (پیوسته و ناپیوسته) لازم است در زمان ثبت نام به سایت دانشگاه آزاد مراجعه کنید. بعد از مراجعه به سایت دفترچه راهنمای ثبت نام را دانلود و مطالعه کنید، سپس لازم است کارت اعتباری جهت ثبت نام را تهیه کنید. وجه پرداختی کارت اعتباری در سال گذشته معادل 33000 تومان بوده است. اما مبلغ آن برای سال 98 مشخص نشده است. تهیه کارت اعتباری نیز به صورت اینترنتی است. سپس لازم است اطلاعات خود را وارد کنید. توجه داشته باشید که اطلاعات خود را به درستی وارد کنید. زیرا هنگام پذیرش صحبت آن مورد بررسی قرار می گیرد. در این مقاله با موضوع زمان و شرایط ثبت نام کاردانی بدون کنکور آزاد ساخت و تولید 98 سعی کردیم به برخی از سوالات شما پاسخ دهیم.شما میتوانید مقاله کاردانی بدون کنکور آزاد 98 را نیز مطالعه کنید. در صورتی که سوالی درباره ثبت نام کاردانی پیوسته و ناپیوسته ساخت و تولید دانشگاه آزاد دارید، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید. مشاوران آیدانیتو آماده ارائه مشاوره به شما هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *