آیدانیتو > زمان ثبت نام کارشناسی پیام نور
ثبت نام کنکور

زمان ثبت نام کارشناسی پیام نور

زمان ثبت نام کارشناسی پیام نور

زمان ثبت نام کارشناسی پیام نور 98
در زمان اعلام نتایج کنکور سراسری برای داوطلبان امکان ثبت نام در دانشگاه های پیام نور نیز وجود دارد و پذیرفته شدگان می توانند در رشته های مورد پذیرش دانشگاه پیام نور، انتخاب رشته نمایند و بدین ترتیب در مقطع کارشناسی از طریق آزمون سراسری وارد دانشگاه پیام نور شوند. زمان ثبت نام کارشناسی پیام نور 98 در نوشته حاضر توضیح داده شده است. کارشناسی ارشد بدون کنکور می تواند شما را در طی کردن مسیر تحصیل سریع تر کند.  

زمان پذیرش بدون کنکور کارشناسی پیام نور 98

دانشگاه پیام نور بدون کنکور و با کنکور دانشجو می پذیرد. زمان پذیرش بدون کنکور کارشناسی پیام نور 98 در دو نوبت مهر و بهمن انجام می شود و همه کسانی که قصد ورود بدون کنکور به دانشگاه پیام نور را دارند، می توانند در این دو نوبت با ارائه مدارک مورد نیاز ثبت نام کنند. اولین دوره ثبت نام در دوره بدون آزمون پیام نور در سال 98 از 20 اسفند 97 آغاز شد و تا سی و یکم شهریور ادامه داشت. دومین دوره نیز در حال حاضر از 28 آبان ماه شروع شده است و تا سی ام دی 98 ادامه دارد. 

نحوه ثبت نام کارشناسی حضوری و غیر حضوری دانشگاه پیام نور

دانشگاه پیام نور در مقاطع مختلف به دو صورت با آزمون و بدون آزمون اقدام به پذیرش دانشجو می کند. در ارشد بدون آزمون (فراگیر)، ثبت نام به صورت غیرحضوری است و متقاضی در صورتی که شرایط پذیرش را دارا باشد به صورت آنلاین اقدام به ثبت نام می کند. ثبت نام کارشناسی در این دانشگاه جامع در دوره اول به صورت بدون آزمون و در دوره دوم تنها به صورت حضوری انجام می شود.

مشاوره ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیام نور

متقاضیان ورود به دانشگاه پیام نور اگر قصد ورود بدون کنکور به این دانشگاه را دارند می توانند جهت اطلاع از لیست رشته های هر دانشگاه و واحدهای پذیرنده از کمک مشاوری خبره استفاده نمایند. 
در این مقاله به بررسی زمان ثبت نام کارشناسی پیام نور 98 پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله ثبت نام بدون کنکور پیام نور 98 بزنید. 
اگر سوالی در زمینه زمان ثبت نام کارشناسی پیام نور 98 ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *