آزمون کاردانی به کارشناسی

زمان ثبت نام کاردانی به کارشناسی 98

زمان ثبت نام کاردانی به کارشناسی 98

در این مقاله با موضوع زمان ثبت نام کاردانی به کارشناسی 98 همراه داوطلبان عزیز هستیم. در این مقاله به طور دقیق از زمان ثبت نام آزمون و تاریخ آزمون کاردانی به کارشناسی مطلع خواهید شد. به داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی 98 را دارند توصیه میکنیم مقاله پیش رو را تا انتها مطالعه کنند و از  زمان ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی 98، نحوه ثبت نام کاردانی به کارشناسی 98 و فرم ثبت نام و انتخاب رشته آزمون کاردانی به کارشناسی مطلع شوند.

زمان ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی 98

اطلاع از زمان دقیق ثبت نام کاردانی به کارشناسی 98 اهمیت ویژه ای خواهد داشت. طبق اعلام سازمان سنجش زمان ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی 98 در اردیبهشت ماه 98 می باشد. داوطلبان عزیز برای ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی 98 بایستی از هفته سوم اردیبهشت ماه به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند. داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی 98 را دارند در تاریخ گفته شده برای ثبت نام اقدام خواهند کرد.

نحوه ثبت نام کاردانی به کارشناسی 98

ثبت نام کاردانی به کارشناسی 98 به صورت اینترنتی انجام می شود و داوطلبان با ورود به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org فرم ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی 98 را تکمیل خواهند کرد. به داوطلبان عزیز توصیه می کنیم ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی را به ساعات آخر واگذار نکنند و با شروع ثبت نام برای ثبت نام آزمون اقدام نمایند. داوطلبان عزیز برای ثبت نام کاردانی به کارشناسی 98 هزینه درج شده را بابت خرید کارت اعتباری پرداخت خواهند کرد. فارغ التحصیلان مقطع کاردانی جهت ثبت نام کاردانی به کارشناسی 98، معدل کل کاردانی خود را درج خواهند کرد و داوطلبانی که سال آخر دوره ی کاردانی میباشند، میانگین واحدهای گذرانده خود را تا نیمسال اول وارد خواهند کرد.

فرم ثبت نام و انتخاب رشته آزمون کاردانی به کارشناسی

همان طور که گفته شد، داوطلبان برای مشاهده و تکمیل فرم ثبت نام به سایت اینترنتی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه خواهند کرد.   نیاز است قبل از تکمیل فرم ثبت نام، داوطلبان از نکات قوانین مندرج در دفترچه مطلع شوند تا در ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی با خطا مواجه نشوند. اما فرم پیش نویس ثبت نام و انتخاب رشته آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته شامل 37 ردیف می باشد که داوطلبان موظف اند با دقت اطلاعات خواسته شده را درج کنند.
  • در ردیف 1 تا 9 مشخصات فردی، کد ملی، اقلیت مذهبی و … مشخص شده است.
  • در ردیف 10 سهمیه پذیرش داوطلبان مخفی خواهد شد.
  • ردیف 11 و 12 مربوط به داوطلبان ارگان سهمیه می باشد.
  • ردیف 19 تا 23 مربوط به اطلاعات تحصیلی معدل مدارک و … می باشد.
  • ردیف 24 گروه امتحانی داوطلب مشخص خواهد شد.
  • در ردیف 37 کد رشته محل های انتخابی داوطلب بر اساس اولویت درج خواهد شد.
پس از آگاهی از زمان ثبت نام کاردانی به کارشناسی 98 ، به داوطلبان عزیز پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه  ثبت نام کاردانی به کارشناسی 98 به مقاله ثبت نام کاردانی به کارشناسی 98 مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *