بدون کنکور

رشته تربیت بدنی بدون کنکور

رشته تربیت بدنی بدون کنکور

رشته تربیت بدنی بدون کنکور

رشته تربیت بدنی می تواند یکی از رشته های مرتبط با گروه علوم انسانی به شمار رود. البته درست برعکس سایر رشته های مرتبط با علوم انسانی که تکیه خود را بر توانایی های ذهنی و هوش دانشجویان گذاشته اند برخورداری از شرایط مناسب بدنی و آمادگی جسمانی جزء اصلی ترین شروط تحصیل در رشته تربیت بدنی است. با توجه به ایجاد پیشرفت های قابل توجه در رشته تربیت بدنی در طول سال های اخیر و هر چه گسترده تر شدن مفاهیم این رشته شاید بتوان آن را به عنوان مکملی برای رشته پزشکی در نظر گرفت. در حقیقت می توان اینگونه اظهار کرد که هدف اصلی و اساسی دانشجویان از تحصیل در رشته پزشکی مقابله با انواع بیماری ها از جمله آسیب مفاصل، مرض قند و نارسایی های قلبی است. اما دانشجویان رشته تربیت بدنی در طول دوران تحصیل خود آموزش های لازم را برای پیشگیری از این بیماری ها می بینند. یک فرد فارغ التحصیل رشته تربیت بدنی می تواند به عنوان مسئول ورزش و مربی در وزارتخانه ها و یا به عنوان یک مشاور برای طراح البسه و وسایل ورزشی فعالیت نماید. در این مقاله به بحث در رابطه با رشته تربیت بدنی بدون کنکور برای شما عزیزان می پردازیم. پس ما را همراهی کنید تا اطلاعات کامل و جامعی را در رابطه با رشته تربیت بدنی و رشته های بدون کنکور به دست آورید. نکته مهم و قابل ذکر این که در حال حاضر رشته تربیت بدنی تحت عنوان رشته علوم ورزشی نامیده می شود..

شرایط ثبت نام رشته تربیت بدنی بدون کنکور سراسری

در رابطه با شرایط ثبت نام رشته تربیت بدنی بدون کنکور دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی سراسری باید خدمت شما عزیزان ذکر کنیم که جذب دانشجوی این رشته در دانشگاه های سراسری فقط بر طبق سوابق تحصیلی یعنی همان معدل کتبی دیپلم فرد انجام می شود. از میان شرایط مهم ثبت نام در رشته تربیت بدنی بدون کنکور می توان از موارد مهمی همچون برخورداری فرد از دو مدرک تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی نام برد که در صورت عدم وجود آن ها به هیچ وجه فرصت ثبت نام رشته تربیت بدنی بدون کنکور در اختیار فرد قرار نمی گیرد. برای اطلاع از لیست کلیه شرایط در نظر گرفته شده برای ثبت نام در رشته تربیت بدنی و حتی کارشناسی ارشد بدون کنکور با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

زمان ثبت نام رشته تربیت بدنی بدون کنکور سراسری

زمان ثبت نام رشته تربیت بدنی بدون کنکور درست بر عکس سال های پیش در زمان کاملاً متفاوتی از انتخاب رشته کنکور سراسری دانشگاه ها انجام می پذیرد. فرصت در نظر رفته شده برای ثبت نام در رشته تربیت بدنی و بدون کنکور از 15 تا 24 مرداد ماه بود. اما این زمان برای متقاضیان و داوطلبان تحصیل در تربیت بدنی بدون آزمون در سال 98 بسیار متفاوت است. در حقیقت ثبت نام در رشته تربیت بدنی به شکل بدون کنکور برای افراد ورودی سال 98 از اسفند سال پیش برای داوطلبان تحصیل در رشته تربیت بدنی بدون کنکور شروع شده است و تا روزهای آخر شهریور 98 نیز مهلت دارد. برای کسب اطلاعاتی دقیق تر در رابطه با زمان دقیق پایان یافتن ثبت نام رشته تربیت بدنی بدون کنکور در دانشگاه های سراسری با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل کنید.

نحوه ثبت نام تربیت بدنی بدون آزمون سراسری

لیست جامع رشته های بدون آزمون تمامی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی سراسری و صرفاً بر طبق سوابق تحصیلی در بهمن ماه سال گذشته یعنی سال 1397 در سایت سازمان سنجش آموزش کشور که حاوی رشته تربیت بدنی هم بود در اختیار داوطلبان و متقاضیان قرار گرفت. در نتیجه داوطلبان در صورت برخورداری از شرایط ضروری و لازم می توانند جهت انجام کلیه رشته ها از جمله رشته تربیت بدنی اقدامات لازم را انجام دهند. ثبت نام در تربیت بدنی به شکل بدون آزمون در پایگاه اطلاع رسانی سنجش یعنی sanjesh.org صورت می گیرد. برای اطلاع از جزئیات کامل نحوه ثبت نام در تربیت بدنی بدون آزمون سراسری اعم از تعداد کد رشته های انتخابی و در کل فرایند کامل انجام این کار با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

زمان ثبت نام تربیت بدنی بدون آزمون آزاد

ثبت نام در رشته تربیت بدنی بدون آزمون در واحدهای مختلف دانشگاه آزاد اسلامی دو بار در هر سال تحصیلی انجام می پذیرد. سایت سازمان سنجش و پذیرش آزاد اسلامی در ماه های مرداد و یا شهریور و یا آذر یا دی برای انجام ثبت نام در تربیت بدنی بدون آزمون این دانشگاه باز و در دسترس داوطلبان جهت انتخاب رشته تربیت بدنی است. جهت اطلاع از زمان دقیق ثبت نام تربیت بدنی در دوره بدون آزمون دانشگاه آزاد با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

نحوه ثبت نام تربیت بدنی بدون آزمون آزاد

فرایند ثبت نام و انتخاب رشته تربیت بدنی به صورت بدون آزمون طی چند مرحله در سایت دانشگاه آزاد صورت می گیرد. جهت کسب اطلاعاتی جامع و دقیق در رابطه با نحوه ثبت نام تربیت بدنی بدون آزمون در آزاد اسلامی با مشاوران برجسته تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

شرایط ثبت نام تربیت بدنی بدون آزمون آزاد

ثبت نام هر فرد در تربیت بدنی بدون آزمون آزاد در گرو وجود شرایط مختلفی است برای آشنایی و اطلاع از شرایط ثبت نام تربیت بدنی بدون کنکور در دانشگاه آزاد با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.
در پایان مقاله رشته تربیت بدنی بدون کنکور پیشنهاد می‌کنیم به مقاله بدون کنکور 98 هم سر بزنید.
برای کسب آگاهی از رشته تربیت بدنی بدون کنکور و دانشگاه هایی که رشته ی مورد علاقه تان را ارائه می دهند، با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

1 دیدگاه در “رشته تربیت بدنی بدون کنکور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *