مهاجرت به ترکیه

دوره های زبان در ترکیه






دوره های زبان در ترکیه

به جرأت می توان گفت که کشور ترکیه در جایگاه یکی از برترین و مورد توجه ترین کشورها جهت ادامه تحصیلات مدرسه ای، دانشگاهی و یا اشتغال است. زیرا این کشور دیدنی و زیبا دارای فرهنگی بسیار غنی است و در طول سال های اخیر با رشد و شکوفایی بسیاری روبرو بوده است. علاوه بر این، پیشرفت هایی قابل توجه در زمینه هایی همچون اقتصادی را نیز در ترکیه شاهد هستیم. ولی هر یک از افراد برای کار و یا تحصیل در این کشور متمدن نیاز مبرمی به یادگیری زبان ترکی دارند. به همین جهت کالج ها و آموزشگاه های زبان ترکی دایر در شهرهای مختلف این کشور اقدام به برگزاری دوره های زبان ترکیه می نمایند و امکان یادگیری کامل این زبان را برای مهاجران فراهم کرده اند. در این مقاله به بحث و بررسی دوره های زبان در ترکیه برای شما دوستان گرامی می پردازیم. پس با ما همراه باشید تا اطلاعاتی جامع و کامل را در ارتباط با دوره های زبان در ترکیه به دست آورید.

آیا یادگیری زبان ترکی برای ایرانیان مشکل است؟

در پاسخ به این سؤال باید بگوییم که به هیچ وجه این طور نیست. در صورتی که شما نیز اصالتاً از اهالی ترک زبان باشید از لحاظ شنیداری بسیاری از کلمات را متوجه می شوید. اما در صورت فارسی زبان بودن، یادگیری این زبان برای شما آسان تر از یادگیری روسی است. توانایی صحبت به زبان ترکی علاوه بر برطرف کردن نیاز شما به برقراری ارتباط با سایرین در سایر کشورهای همسایه هم کاربرد دارد.

بهترین مؤسسات آموزش زبان ترکی در ترکیه

در این بخش، به جهت نیاز شما دوستان به معرفی شماری از مؤسسات برگزار کننده دوره زبان ترکیه برای شما دوستان می پردازیم.

مؤسسه Dilmer Turkish Teaching Center در استانبول

این مؤسسه یکی از بهترین مؤسسات برگزار کننده دوره های آموزشی یادگیری زبان ترکی در ترکیه است که دارای مجوز از وزارت آموزش ترکیه می باشد. از جمله شاخصه های این آموزشگاه می توان به ارائه مدرکی معتبر در پایان دوره آموزشی و کار بر روی مهارت مکالمه زبان آموزان اشاره کرد. البته باید بگوییم که تمرکز این مؤسسه تنها بر روی زبان ترکی نیست و شاهد برگزاری دوره هایی دیگر از زبان های خارجی در آن نیز هستیم.

مؤسسه Kedicat Turkish Language course در استانبول

مؤسسه Kedicat Turkish Language course  یکی دیگر از مؤسسات برگزارکننده دوره های زبان در ترکیه است که در شهر استانبول فعالیت می کند. خبر خوش این است که هزینه کلاس های این مؤسسه آموزشی چندان بالا نیست. این موضوع را می توان از جمله ویژگی های مثبت این مؤسسه در نظر گرفت. علاوه بر این، وجود کلاس هایی در سطوح مختلف و امکان انتخاب روز و ساعتی مناسب شرایطتان، این موسسه را در لیست موسسات آموزشی محبوب قرار می دهد.

مؤسسه Royal Turkish education center در استانبول

این مؤسسه به غیر از شهر استانبول شعبه دیگری نیز در شهر ازمیر دارد. مؤسسه Royal Turkish از جمله خوش نام ترین و بهترین آموزشگاه های زبان در شهر استانبول است و اقدام به برگزاری دوره های فشرده آموزش زبان ترکی استانبولی برای زبان آموزان بین المللی می کند. از جمله مهم ترین ویژگی های این آموزشگاه معتبر و بنام می توان به امکانات رفاهی و خوابگاه اشاره کرد. شایان ذکر است که به صورت اینترنتی نیز می توانید در مؤسسه Royal Turkish ثبت نام نمایید.

کالج های زبان در ترکیه

کالج های ترکیه یکی دیگر از اماکنی هستند که اقدام به برگزاری دوره های زبان در ترکیه برای افراد می کنند. تمامی افراد و دانشجویان می توانند دوره های زبان ترکیه را در طی مدت دو تا دوازده ماه در یکی از کالج های این کشور بگذرانند.

در این مقاله به بررسی نکات مرتبط با دوره های زبان در ترکیه پرداختیم. پیشنهاد می کنیم در صورت تمایل نگاهی نیز به مقاله اقامت دائم ترکیه بزنید.

اگر سوالی در زمینه دوره های زبان در ترکیه ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران مهاجرت و اخذ ویزا و اقامت دائم آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *