آزمون کاردانی به کارشناسی

دفترچه تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی سراسری

دفترچه تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی سراسری

اگر شما جز افرادی هستید که در مقطع کاردانی به تحصیل پرداخته اید و حال برای ورود به کارشناسی در تلاشید، بهتر است درباره دفترچه تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی سراسری نیز اطلاعاتی داشته باشید.

برخی از شرکت کنندگان کارشناسی ناپیوسته سراسری موفق به قبولی در رشته مورد نظر خود نشده و ناامید می شوند. به این گروه پیشنهاد می کنیم به جای ناامیدی، امیدوارانه در انتظار انتشار دفترچه تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی سراسری باشند و شانس خود را برای قبولی در کارشناسی ناپیوسته سراسری بیازمایند.

اگر شما جز پذیرفته شدگان هستید، اما از رشته محل پذیرفته شده ی خود راضی نیستید، نیز می توانید در دفترچه تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی سراسری به دنبال رشته محل مورد نظرتان باشید.

زمان انتشار دفترچه تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی سراسری

برای ثبت نام و ورود به مرحله تکمیل ظرفیت کارشناسی ناپیوسته، لازم است دفترچه تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی سراسری را دریافت و مطالعه کنید تا کد رشته محل مورد نظر خود را بیابید. در ابتدا لازم است توضیح دهیم که دفترچه تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی سراسری همانند سایر دفترچه ها نیست. این به این معنا است که به جای انتشار دفترچه تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی سراسری، سایت سنجش لینک جستجو را در نظر گرفته است. شما می توانید در اواسط مهر ماه از لینک جستجو استفاده کنید.

نحوه استفاده از لینک جستجوی تکمیل ظرفیت کارشناسی ناپیوسته سراسری

برای استفاده از لینک جستجو، باید به سایت سازمان سنجش مراجعه کنید. لینک جستجو دفترچه تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی سراسری، تنها در مدت زمان در نظر گرفته شده برای شرکت در تکمیل ظرفیت این دوره بر روی سایت قرار دارد. در صورتی که لینک بر روی سایت قرار داشت، آن را انتخاب کنید. حال با ورود نام رشته و شهر مورد نظرتان، محل های پذیرش را مشاهده کرده و مراحل را طی کنید. در صورتی که در هنگام استفاده از لینک جستجو با مشکلی مواجه شدید و یا سوالی برایتان پیش آمد با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

دفترچه تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی سراسری بعد از اعلام نتایج نهایی در اواخر شهریورماه و اتمام زمان ثبت نام، منتشر می شود، زیرا تکمیل ظرفیت متناسب با ظرفیت خالی مانده واحدهای پذیرنده اعلام می شود و بررسی این عامل تنها بعد از اتمام زمان ثبت نام امکان پذیر است و این زمان اواخر مهر ماه است. برای اطلاع از زمان دقیق انتشار دفترچه تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی سراسری با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی سراسری

برای شرکت در تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی لازم است در مرداد ماه اقدام به ثبت نام کرده باشید. برای ثبت نام و ورود به دانشگاه نیز باید شرایط عمومی پذیرش را داشته باشید. این شرایط شامل اعتقاد به دین اسلام، عدم اعتیاد به مواد مخدر، عدم فساد اخلاقی، عدم عضویت در گروه های ضد اسلامی و محارب است. در صورتی که مسلمان نیستید، باید به یکی از ادیان مندرج در قانون اساسی ایران اعتقاد داشته باشید.

نحوه پذیرش تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی سراسری

نحوه پذیرش در کاردانی به کارشناسی سراسری به دو صورت با آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی است و تنها برای 16 رشته آزمون برگزار می شود. در مرحله تکمیل ظرفیت نیز همین روند
ادامه پیدا می کند. پذیرش در 16 رشته با آزمون کاردانی به کارشناسی بر اساس رتبه داوطلب است و برای سایر رشته ها به سوابق تحصیلی و ظرفیت خالی مانده بستگی دارد

در این مقاله شما را از زمان و نحوه انتشار دفترچه تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی سراسری مطلع کردیم. در صورت تمایل میتوانید مقاله انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی سراسری را نیز مطالعه نمایید.
شما برای اطلاع از چگونگی پذیرش و لیست رشته محل های مورد نظرتان، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *