تکمیل ظرفیت

دفترچه تکمیل ظرفیت علمی کاربردی

دفترچه تکمیل ظرفیت علمی کاربردی

دفترچه تکمیل ظرفیت علمی کاربردی

یکی از دانشگاه های شناخته شده نیمه دولتی دانشگاه جامع علمی کاربردی است دانشگاهی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری که در حال بیشتر از 1000 واحد دانشگاهی را در سطح کشور تحت پوشش خود قرار داده است. هدف اساسی و در واقع مهم ترین هدف از راه اندازی این دانشگاه کمک به هر چه آسان تر شدن ادامه تحصیل برای افراد شاغل و بالاتر رفتن سطح آگاهی و دانش آن ها در رشته های مختلف تحصیلی است. همان گونه که مطلع هستید دانشگاه جامع علمی کاربردی تنها در دو مقطع کاردانی و کارشناسی جذب دانشجو داشته و مقاطع ارشد و دکتری در این نوع دانشگاه پذیرش ندارد. همانند سایر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی دوره تکمیل ظرفیت در دانشگاه علمی کاربردی نیز اجرا می شود. در این مقاله بحث دفترچه تکمیل ظرفیت علمی کاربردی را مطرح می کنیم. پس با ما همراه باشید تا اطلاعات لازم در ارتباط با دفترچه تکمیل ظرفیت علمی کاربردی را در اختیارتان بگذاریم.

 

زمان انتشار دفترچه تکمیل ظرفیت علمی کاربردی

در ارتباط با زمان انتشار دفترچه تکمیل ظرفیت علمی کاربردی باید گفت که اواخر ماه مهر 97 برای این امر در نظر گرفته شده است. بنابراین، پس از اعلام نتایج افراد پذیرفته شده در تکمیل ظرفیت علمی کاربردی ، مرحله تکمیل ظرفیت این دانشگاه انجام می گیرد.

نحوه انتشار دفترچه تکمیل ظرفیت علمی کاربردی

دفترچه تکمیل ظرفیت علمی کاربردی به شکل اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش انتشار می یابد. بدین منظور بایستی به منوی جامع علمی کاربردی واقع در سمت راست سایت مراجعه و دفترچه را از لینک موجود در صفحه، دانلود نمایید.

مندرجات دفترچه تکمیل ظرفیت علمی کاربردی

باید بگوییم که نحوه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت علمی کاربردی به شکل حضوری صورت می پذیرد. بدین معنا که هر یک از داوطلبان باید در زمان تعیین شده به سایت دانشگاه جامع علمی کاربردی و یا سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و لیست کد رشته محل های نیازمند پذیرش دانشجو در دوره تکمیل ظرفیت را ملاحظه نمایند. شما دوستان می توانید با جستجوی رشته دلخواه خود تمامی واحدهای پذیرنده آن رشته را مشاهده کرده و نسبت به انتخاب یکی از آن ها اقدام فرمایید، سپس وجه مورد نیاز را برای انجام ثبت نام و انتخاب رشته تکمیل ظرفیت را پرداخت و همراه با مدارکی همچون کارت ملی، عکس، گواهی فوق دیپلم، دیپلم و همین طور شناسنامه، به واحد دانشگاهی مورد نظر خود مراجعه و ثبت نام خود را تکمیل نمایید. البته در صورت اشتغال به کار، وجود گواهی اشتغال به کار نیز ضرورت دارد. ذکر این نکته لازم است که الویت پذیرش با کسانی است که زودتر از بقیه داوطلبان اقدام به ثبت نام حضوری در دانشگاه جامع علمی کاربردی مورد نظر خود نمایند.

دیگر تکمیل ظرفیت کاردانی علمی کاربردی برگزار نمی شود!!!!!!

باید عرض کنیم که از سال 1396 تا به حال دیگر تکمیل ظرفیت علمی کاربردی در دوره های کاردانی و کارشناسی برگزار نمی شود و دفترچه ای هم در این رابطه انتشار پیدا نمی کند.

در این مقاله به بررسی نکات مرتبط با دفترچه تکمیل ظرفیت علمی کاربردی پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب آگاهی بیشتر سری هم به مقاله تکمیل ظرفیت علمی کاربردی 97 بزنید.
پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از کلیه ی نکات مرتبط با دفترچه تکمیل ظرفیت علمی کاربردی با مشاوران باتجربه تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *