انتخاب رشته دکتری شیمی تجزیه

دانشگاه های پذیرنده دکتری شیمی تجزیه آزاد 98






دانشگاه های پذیرنده دکتری شیمی تجزیه آزاد 98

همانطور که مطلع هستید بعد از اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری که به صورت کارنامه و براساس نمره کل و رتبه با توجه به سهمیه توسط سازمان سنجش اعلام می شود دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد منتشر می­ گردد و داوطلبان لازم است با مطالعه کامل این دفترچه از جزئیات و نحوه انتخاب محل های دانشگاهی بر اساس رشته مورد نظر خود اطلاع یافته و پس از خرید کارت اعتباری انتخاب رشته با مراجعه به آدرس www.azmoon.org جهت ثبت نام اقدام نمایند. در این مقاله به بررسی دانشگاه های پذیرنده دکتری شیمی تجزیه آزاد 98 می پردازیم.

لیست واحد های پذیرش کننده دکتری حسابداری دانشگاه آزاد 98

دانشگاه های پذیرنده رشته شیمی تجزیه در مقطع دکتری دانشگاه آزاد در جدول زیر آورده شده است:

ردیف محل دانشگاهی
1 واحد آیت ا… آملی
2 واحد اراک
3 واحد امیدیه
4 واحد ایلام
5 واحد تبریز
6 واحد تهران جنوب
7 واحد تهران شمال
8 واحد تهران مرکزی
9 واحد رشت
10 واحد شاهرود
11 واحد شهرضا
12 واحد شهر مجلسی
13 واحد علوم و تحقیقات
14 واحد کرمان
15 واحد ماهشهر
16 واحد مشهد
17 واحد ورامین
18 واحد امام خمینی (ره) شهرری
19 واحد یزد

حال بهتر است برای آشنایی بهتر و انتخاب واحد مورد نظر موارد زیر را هم در نظر بگیریم:

  1. نزدیک بودن به محل سکونت: برای خیلی از افراد نزدیکی به محل تحصیل موضوع مهمی به شمار می رود به دلیل صرفه جویی در هزینه ها و همچنین صرفه جویی در وقت چرا که تحصیل در دانشگاه آزاد هزینه بالایی را در بر دارد.
  2. اعتبار و رنکینگ دانشگاه: برای خیلی از افراد رتبه دانشگاهی که در آن می خواهند به تحصیل بپردازند بسیار مهم است و فرد این نکته را در نظر دارد که فارغ التحصیلی از یک دانشگاه معتبر ارزش این را دارد که هزینه بیشتری را برای آن پرداخت کرد.

رتبه بندی دانشگاه های آزاد مقطع دکتری شیمی تجزیه

دانشگاه های فوق بر اساس رتبه در سطح کشور طبق ترتیب زیر می باشند: دانشگاه علوم و تحقیقات، تهران مرکزی، تهران جنوب، تبریز، یزد، تهران شمال، رشت، کرمان، مشهد، آیت ا… آملی، اراک، امام خمینی (ره) شهر ری، شاهرود، امیدیه، ایلام، ورامین، ماهشهر، شهرضا، شهر مجلسی

نکات مهم در مورد انتخاب محل های دانشگاهی دکتری شیمی تجزیه دانشگاه آزاد 98

  • ظرفیت پذیرش دانشگاه های پذیرنده دکتری شیمی تجزیه دانشگاه آزاد 98 در هر یک از دانشگاه های فوق حداکثر 7 نفر است.
  • شهریه پذیرفته شدگان واحدها، پردیس ها و مراکز بین المللی دانشگاه آزاد اسلامی براساس شهریه مصوب سالانه این محل هاي دانشگاهی تعیین می گردد و تا دو برابر شهریه واحدهاي داخلی می باشد.
  • دانشجویان شاغل به تحصیل در یکی از واحدهاي دانشگاه آزاد اسلامی که از طریق آزمون در همان واحد یا واحد دیگر پذیرفته شوند از پرداخت هزینه انصراف معاف می باشند.

پذیرش نهایی داوطلبان دکتری شیمی تجزیه دانشگاه آزاد 98

دانشگاه آزاد اسلامی بعد از پایان مهلت انتخاب رشته، نتایج شرکت کنندگان مجاز براي شرکت در مرحله مصاحبه و ارزیابی تخصصی را با انتشار اطلاعیه اي اعلام خواهد نمود که داوطلبان لازم است طبق جول زمانی منتشر شده توسط دانشگاه آزاد همراه با مدارک مورد نیاز به واحد مربوطه اقدام نمایند. در پایان اگر نکته یا پیشنهادی بر اساس تجربه شخصی خود دارید و احساس می کنید برای داوطلبان دیگر نیز می تواند مفید باشد را حتما در قسمت نظرات در زیر این مطلب مطرح نمایید.
در این مقاله به بررسی دانشگاه های پذیرنده دکتری شیمی تجزیه آزاد 98 پرداختیم. برای مطلع شدن از شرایط مصاحبه دکتری شیمی تجزیه و نکات مهم آن بهتر است مقاله مصاحبه دکتری شیمی تجزیه دانشگاه آزاد 98 را نیز مطالعه نمایید.
اگر سوالی در زمینه دانشگاه های پذیرنده دکتری شیمی تجزیه آزاد 98 ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *