مدرسه

ثبت نام کتاب درسی کاردانش 1401-1400

ثبت نام کتاب کاردانش

ثبت نام کتاب درسی کاردانش 1400

در این مقاله به موضوع ثبت نام کتاب درسی کاردانش خواهیم پرداخت. دانش آموزان عزیز کاردانش با مطالعه مقاله ثبت نام کتاب درسی کاردانش با شیوه های مختلف ثبت نام آشنا خواهند شد. بنابراین توصیه می کنیم در این مقاله با آیدانیتو همراه باشید.

شیوه های ثبت نام کتاب های درسی کاردانش

در این مبحث به شیوه هایی که برای ثبت نام وجود دارد خواهیم پرداخت در واقع  اولیای گرامی و دانش آموزان عزیز دوره کاردانش می توانند از 2 طریق اقدام به ثبت نام کتاب های درسی کار دانش کنند:
  1. ثبت نام گروهی: ثبت نام گروهی کتاب درسی توسط مدرسه انجام می شود و مدارس موظف هستند در زمان مشخص شده اقدام به ثبت نام نمایند.
  2. ثبت نام انفرادی: ثبت نام انفرادی به این معناست که دانش آموزان در صورتی که تمایل داشته باشند، می توانند به صورت انفرادی با مراجعه به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی اقدام به ثبت نام کتب درسی کنند.
در مقاله ی ” ثبت نام کتاب درسی ”  نحوه ی ثبت نام به طور کامل توضیح داده شده است، با مراجعه به آن از نحوه ی ثبت نام در سامانه فروش و توزیع مواد درسی به صورت تصویری و جامع مطلع شوید.

زمان ثبت سفارش گروهی و انفرادی

دانش آموزان برای ثبت نام انفرادی و مدارس برای ثبت نام کتاب درسی کاردانش از تاریخ دهه آخر فروردین 1400 الی اواخر دهه دوم خرداد مهلت داشتند که زمان پایان ثبت نام احتمالاٌ تمدید می شود و به تعویق می افتد. در ادامه زمان توزیع کتاب ها از استان به مناطق و از مناطق به مدرسه ها و در نهایت از مدرسه به دانش آموزان اشاره شده است. پیشنهاد میکنیم مقاله آخرین تراز قبولی پرستاری دانشگاه آزاد را حتما مطالعه نمائید.

توزیع کتاب های درسی

از اوایل شهریور 1400 الی اواخر دهه دوم شهریور کتاب ها از استان به منطقه و در اواخر شهریور از منطقه به مدارس توزیع خواهد شد و دانش آموزان شاخه های کاردانش در اولین روز شروع سال تحصیلی کتاب های خود را از مدارس محل تحصیل خود دریافت خواهند کرد.

به این نکات توجه کنید

  • دانش آموزان و والدین آنها ، تنها موظف به پرداخت هزینه کتاب درسی مطابق با قیمت پشت جلد هستند که در ثبت سامانه نیز ذکر شده است و دریافت هرگونه وجه اضافی ممنوع است.
  • مدارس باید از ارجاع دادن دانش آموزان به کافی نت برای ثبت نام پرهیز کنند.
  • ثبت سفارش به صورت اینترنتی از طریق وب سایت irtextbook.ir انجام می شود.
  • از صحت اطلاعات و مشخصات در هنگام ثبت نام اطمینان حاصل کنید و در صورت مشاهده اطلاعات نادرست به مدارس محل تحصیل خود مراجعه کنید.
  • اعلام ثبت نام از طریق پیام کوتاه به شماره همراهی که در زمان ثبت نام ارائه کردید، انجام می شود و کد پیگیری به آن ارسال می شود.
  • مشخص کردن مذهب و زبان در کتب درسی دینی و زبان خارجی تأثیرگذار است.
  • به دانش آموزان عزیز توصیه می کنیم مقاله “ثبت نام کتاب درسی را مطالعه کنند.
به دانش آموزان عزیز توصیه می کنیم برای اطلاع از ثبت نام کتاب درسی فنی و حرفه ای به مقاله  ثبت نام کتاب درسی فنی و حرفه ای مراجعه کنند و از جزئیات این دوره مطلع شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *