مدرسه

ثبت نام کتاب درسی پایه اول ابتدایی 1401-1400

ثبت نام کتاب درسی پایه اول ابتدایی 1400

در این مقاله به موضوع ثبت نام کتاب درسی پایه اول ابتدایی 1401-1400 خواهیم پرداخت. اولیای محترم دانش آموزان پایه اول ابتدایی می توانند با مطالعه مقاله ثبت نام کتاب درسی پایه اول ابتدایی از جزئیات و روش های ثبت نام مطلع شوند.

روش های ثبت نام کتاب درسی

ثبت نام کتاب درسی پایه اول ابتدایی از دو روش انجام می شود، اولیای محترم می توانند از هر طریقی که تمایل دارند، اقدام به ثبت نام کتب درسی دانش آموزان کنند.
  1. ثبت نام کتاب به صورت انفرادی
  2. ثبت نام کتاب به صروت گروهی (از طریق مدارس)
در روش اول با مراجعه به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی به آدرس اینترنتی www.irtextbook.ir اقدام به ثبت سفارش کتب درسی کنید. برای ورود به سامانه شما به اطلاعات : کد ملی و شماره سریال شناسنامه که عددی 6 رقمی است نیاز خواهید داشت. با وارد کردن اطلاعات و ورود به سامانه به ترتیب مراحلی که در مقاله ” ثبت نام کتاب درسی ” توضیح داده شده است را طی می کنید و در نهایت می توانید سفارش خود را چاپ کنید. در صورت نیاز می توانید با وارد کردن اطلاعات، مجدداً وارد سامانه شوید و از منوی مشاهده سفارش، اطلاعات سفارشی را مشاهده و در صورت نیاز ذخیره و چاپ کنید. بنابراین نیازی به چاپ سفارش نخواهید داشت. توجه کنید که کد پیگیری سفارش از طریق پیام کوتاه به شماره درج شده در مرحله ثبت نام ارسال خواهد شد. که نشان دهنده ی ثبت نام صحیح است. در روش دوم (سفارش گروهی) ثبت نام توسط مدارس انجام می شود و مدارس موظف هستند ثبت سفارش را انجام داده و از ارجاع دادن دانش آموزان و والدین به کافی نت ها پرهیز کنند.

به این نکات توجه کنید

  • هزینه کتاب درسی به میزان قمیت پشت جلد کتاب است که در سامانه نیز ثبت شده است و از پرداخت هر گونه وجه اضافی خودداری کنید.
  • در صورت سؤال راجع به ثبت نام در سامانه می توانید به قسمت مشاهده ی راهنمای سامانه و یا مشاوران مراجعه کنید.
  • از صحت اطلاعات وارد شده اطمینان حاصل کنید و در صورتی که مشخصات درج شده نادرست باشد، برای اصطلاح، اطلاعات به مدرسه محل تحصیل دانش آموز مراجعه کنید.
به دانش آموزان عزیز پیشنهاد میکنیم بعد از مطالعه  ثبت نام کتاب درسی پایه اول ابتدایی برای اطلاع از جزئیات بیشتر از زمان توزیع و انتشار و ثبت نام کتب درسی به مقاله ثبت نام کتاب درسی پایه اول تا ششم ابتدایی مراجعه کنند.

5 دیدگاه در “ثبت نام کتاب درسی پایه اول ابتدایی 1401-1400

  1. محمودي گفت:

    با سلام تا امروز 98/05/15 من هرجه تلاش كرده ام نتوانسته ام وارد سايت براي دختر كلاس اولي خودم شود وثبت نام كنم . خواهشمند است از سايت رفع ايراد شود . ممنون محمودي از ماهشهر

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز، به آدرس کتابفروشی های توزیع کننده ی کتاب های درسی در سراسر کشور مراجعه فرمایید.

  2. آذر مافی گفت:

    سلام سنجش فرزند من 5شهریور بوده و هنوز اسمش توی سامانه ثبت نشده و گویا زمان ثبت نام به انمام رسیده من باید چکارکنم

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام. به کتابفروشی های معرفی شده از طریق سایت irtextbook.ir مراجعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *