آیدانیتو > ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه زابل
دکتری بدون آزمون سراسری

ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه زابل






ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه زابل

دانشگاه زابل در میان دانشگاه های دولتی و موفق ایران به چشم می خورد. دانشگاهی که تحت نظارت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به امور تربیت و آموزش دانشجویان می پردازد. دانشگاه زابل که از جمله مراکز دانشگاهی واقع در استان سیستان و بلوچستان است تمامی مقاطع کارشناسی، کارشناسی و دکتری را در خود جای داده است. این مرکز دانشگاهی در راستان رسالت خود مبنی بر افزایش دادن مقاطع مختلف تحصیلات تکمیلی برای نیمسال اول سال تحصیلی 99-98 بر طبق آیین نامه تصویب شده و اعلام شده در سال 93 اقدام به جذب و پذیرش دانشجوی دکتری از بین داوطلبان واجد شرایط می کند. از این رو، در این مقاله به بحث راجع به ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه زابل برای شما عزیزان می پردازیم. پس با ما همراه باشید تا اطلاعات کافی را در رابطه با ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه زابل به دست آورید.

رشته های دکتری بدون آزمون دانشگاه زابل

ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه زابل در 13 رشته تحصیلی برای افراد دارای استعداد درخشان انجام می شود. در زیر به شماری از این رشته های تحصیلی برای شما عزیزان اشاره می کنیم. برای اطلاع از لیست کامل رشته های دکتری بدون آزمون دانشگاه زابل با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

رشته های دکتری بدون کنکور دانشگاه زابل

حشره شناسی کشاورزی

علومی دامی- تغذیه دام

علوم دامی- ژنتیک و اصلاح دام و طیور

اقتصاد کشاورزی- اقتصاد منابع طبیعی و محیط زیست

بیوتکنولوژی کشاورزی

بیماری شناسی گیاهی

شرایط ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه زابل

ثبت نام هر فرد داوطلب در دکتری بدون آزمون دانشگاه زابل مشروط به وجود شرایطی در وی است. در این بخش از مقاله حاضر به این شرایط مذکور اشاره می کنیم. برای کسب اطلاعات کامل درباره شرایط ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه زابل با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

  • برخورداری از صلاحیت عمومی برای ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه زابل
  • در زمان ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه زابل هرگز نباید بیشتر از دو سال تحصیلی از زمان فارغ التحصیلی دانشجو در دوره کارشناسی ارشد سپری شده باشد.
  • برخورداری هر فرد داوطلب ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه زابل از مدرک کارشناسی ارشد از یکی از مراکز دانشگاهی معتبر و مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری متناسب با گرایش و رشته تحصیلی مقطع دکتری

مدارک ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه زابل

ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه زابل در گرو تهیه مدارکی چند از سمت فرد متقاضی ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه زابل است. در زیر اشاره ای به لیست شماری از مدارک ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه زابل برای شما می کنیم. برای اطلاع از لیست کامل مدارک ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه زابل با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

  • ارائه دو فقره توصیه نامه که به شکل جداگانه در داخل پاکت هایی سربسته گذاشته شده باشد و علاوه بر آن مهمور شده باشد.
  • ارائه تصویری از مدارک تحصیلی دوره های کارشناسی ارشد و کارشناسی
  • تحویل تأییدیه پذیرش قطعی مقاله های در حال چاپ
  • ارائه دو قطعه عکس در اندازه 4*3 برای ثبت نام فرد متقاضی شرکت در دکتری بدون آزمون دانشگاه زابل
  • ارائه تصویری از کارت پایان خدمت کلیه صفحه های شناسنامه و همین طور کارت ملی فرد متقاضی ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه زابل

زمان ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه زابل

ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه زابل در سال 98 از تاریخ 25 اسفند ماه سال 97 آغاز شده است و تا اواخر اردیبهشت ماه ادامه دارد. برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه زابل با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.
 در این مقاله به تحلیل و بررسی ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه زابل پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله  دکتری بدون کنکور بزنید.
اگر سوالی در زمینه ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه زابل ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *