دکتری بدون آزمون سراسری

ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین






ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین

در دی ماه سال 1362 لایحه احداث یک مرکز دانشگاهی بین المللی در کشور تصویب شد و دانشگاه تحت عنوان دانشگاه بین المللی قدس شروع به کار کرد. این دانشگاه، در سال 1370 هجری شمسی با مجتمع آموزش عالی دهخدا ادغام شد و به نام دانشگاه بین المللی امام خمینی فعالیت جدی و رسمی خود را به شکل دانشگاهی جامع در شهر قزوین شروع کرد. باید عرض کنیم که اساسنامه دانشگاه بین المللی امام خمینی در ماه تیر سال 1377 هجری شمسی تصویب شد. این دانشگاه به جهت هدایت و حمایت از استعدادهای درخشان جامعه از میان دانشجویان و دانش آموختگان نیمسال آخر مقطع کارشناسی ارشد برطبق آیین نامه پذیرش بدون کنکور افراد دارای استعداد درخشان دانشجویانی را در دوره دکتری می پذیرد. در این مقاله، به بحث در مورد ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین برای شما عزیزان می پردازیم. پس ما را همراهی کنید تا اطلاعات خوبی را در رابطه با ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین به دست آورید.

رشته های دکتری بدون آزمون دانشگاه امام خمینی قزوین

دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین در 32 رشته تحصیلی دانشجویانی را در دوره دکتری بدون آزمون پذیرش می کند. در زیر شماری از این رشته های معرفی شده را جهت ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین را برای شما می آوریم. برای اطلاع از لیست کامل رشته های مورد پذیرش در دکتری بدون آزمون دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

رشته های دکتری بدون کنکور دانشگاه بین المللی امام خمینی

زبان و ادبیات فارسی( ادبیات عرفانی)

مهندسی عمران( حمل و نقل)

فلسفه معاصر

 

آموزش زبان انگلیسی

 

شیمی( شیمی تجزیه)

معماری

حسابداری

حقوق خصوصی

مهندسی مواد

ریاضی محض( هندسه)

مهندسی برق( کنترل)

آینده پژوهی

شرایط ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه امام خمینی

دانش آموختگانی که تاریخ فارغ التحصیلی آن ها پس از تاریخ 1 فروردین سال 1396 باشد و یا دانشجویان نیمسال چهارم تحصیلی در صورت برخورداری از شرایط زیر به عنوان داوطلب بدون کنکور اتلاق می شوند و پرونده تحصیلی آن ها مورد ارزیابی و بررسی قرار می گیرد.

  • کسب حداقل معدل 17 در مقطع کارشناسی ارشد یا افراد حائز رتبه نخست یا دوم در سال ورود به دانشگاه متقاضی جهت دانش آموختگان دانشگاه های دولتی و معدل حداقلی 17 بدون در نظر گرفتن نمره پایان نامه جهت فارغ التحصیلان سایر مراکز دانشگاهی اعم از غیرانتفاعی، آزاد و پیام نور
  • کسب افتخار در جشنواره های علمی معتبری همچون ابن سینا، رازی، فارابی و خوارزمی

برای اطلاع از لیست سایر شرایط ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

مدارک ثبت نام دکتری بدون آزمون امام خمینی قزوین

شرکت و ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین به تهیه مدارکی چند نیز از جانب فرد متقاضی نیاز دارد. برای اطلاع از لیست مدارک ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

زمان ثبت نام دکتری بدون آزمون امام خمینی قزوین

زمان ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین در سال 98 از تاریخ 11 اسفند ماه 97 آغاز شد و تا 5 اردیبهشت 98 ادامه داشت.
 در این مقاله به تحلیل و بررسی ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله  دکتری بدون کنکور بزنید.
اگر سوالی در زمینه ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *