تکمیل ظرفیت سراسری

ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی پیام نور 99

ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی پیام نور 99

پس از برگزاری کنکور سراسری 99 در صورتی که دانشگاه پیام نور دارای ظرفیت خالی باشد. اقدام به ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی 99 می نماید تا داوطلبانی که در کنکور سراسری پذیرفته نشده اند و یا موفق به ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیام نور 99 در نیمسال مهر نشده اند، در ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی پیام نور 99 شرکت کنند. بر همین اساس تصمیم گرفتیم اطلاعاتی در مورد شرایط و نحوه ی ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی پیام نور و لیست رشته های تکمیل ظرفیت پیام نور را در اختیار داوطلبان عزیز قرار دهیم.

زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی پیام نور 99

داوطلبانی که تمایل به ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی پیام نور 99 دارند، می بایست در زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی پیام نور 99 که احتمالا در دی ماه جهت اقدام به ثبت نام نمایند. افرادی که تمایل به تحصیل در رشته های بدون کنکور کارشناسی پیام نور را دارند، حتی اگر در کنکور سراسری 99 شرکت نکرده باشند هم می توانند در زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی پیام نور 98 اقدام به ثبت نام نمایند.

نحوه ی ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی پیام نور

از آنجائیکه در سال گذشته نحوه ی ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی پیام نور به صورت حضوری بوده است، به احتمال زیاد ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی پیام نور در سال 99 هم به صورت مراجعه حضوری در دانشگاه مربوطه انجام می شود. داوطلبان می بایست به همراه مدارک لازم در زمان اعلام شده از سوی دانشگاه قبولی در واحد دانشگاهی مورد نظر حضور یابند و یکی از رشته هایی که در مرحله ی تکمیل ظرفیت اعلام شده است را انتخاب نمایند.

شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت پیام نور 99

افرادی که دارای مدارک ذیل باشند، شرایط ثبت نام بدون کنکور پیام نور 99 را دارا می باشند: مدارک لازم جهت ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی پیام نور 99 1- اصل یا گواهی مدرک تحصیلی دیپلم چهارساله نظام قدیم 2- اصل یا گواهی مدرک دیپلم نظام جدید 3- اصل یا گواهی مدرک پیش دانشگاهی 4- گواهی مدرک کاردانی برای داوطلبانی که فاقد مدرک پیش دانشگاهی هستند. 5- اصل شناسنامه و 2 برگ کپی از صفحات 6- اصل کارت ملی و 3 برگ کپی از آن 7- شش قطعه عکس 8- مدرک نظام وظیفه برای برادران مشمول

مهلت ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی پیام نور 99

مهلت ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی پیام نور در سال گذشته از 24 مهر تا 24 آبان بوده است. برای آاهی از زمان دقیق ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی پیام نور می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

لیست رشته های تکمیل ظرفیت پیام نور

برخی از رشته های تکمیل ظرفیت پیام نور شامل رشته های مهندسی برق، مکانیک، شیمی، عمران، صنایع، کامپیوتر در گروه آزمایشی ریاضی، رشته های کشاورزی، زیست شناسی، شیمی، محیط زیست و … در گروه آزمایشی تجربی است. رشته های حقوق، حسابداری، مدیریت، روانشناسی، علوم سیاسی، علوم تربیتی، فلسفه و … در گروه آزمایشی انسانی رشته های ارتباط تصویری، عکاسی، مرمت، احیای بناهای تاریخی، مترجمی زبان انگلیسی و … در گروه آزمایشی هنر و زبان هستند.

در این مقاله به بررسی ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی پیام نور 99 پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله زمان تکمیل ظرفیت کارشناسی پیام نور بزنید.
اگر سوالی در زمینه ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی پیام نور 99 ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *