آیدانیتو > ثبت نام بهمن علمی کاربردی
شرایط و زمان ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی, شرایط و زمان ثبت نام بدون کنکور کاردانی علمی کاربردی, شرایط و زمان ثبت نام کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی

ثبت نام بهمن علمی کاربردی

ثبت نام بهمن علمی کاربردی

دانشگاه علمی کاربردی یک دانشگاه غیردولتی است که در دوره های کاردانی و کارشناسی ناپیوسته دانشجو می پذیرد. این دانشگاه در سال 1370 با هدف افزایش مهارت ایجاد شده است تاکنون هر ساله دو بار دانشجو می پذیرد. داوطلبان علاقه مند به تحصیل در دانشگاه علمی کاربردی علاوه بر مهر ماه می توانند در ثبت نام بهمن علمی کاربردی شرکت کنید.

ثبت نام بهمن علمی کاربردی 99

در حال حاضر بسیاری از دانشگاه ها در برخی از رشته ها و مقاطع بدون آزمون دانشجو می پذیرد. اما دانشگاه جامع علمی کاربردی تنها دانشگاهی است که پذیرش خود را به طور کامل به پذیرش بدون آزمون تغییر داده است. و شما داوطلبان برای تحصیل در هر یک از رشته های این دانشگاه تنها کافی است ثبت نام کنید. دانشگاه علمی کاربردی تنها در دو مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته یا همان کاردانی به کارشناسی دانشجو می پذیرد و امکان تحصیل در مقاطع کارشناسی پیوسته، ارشد و دکتری در دانشگاه علمی کاربردی وجود ندارد. بنابراین شما با توجه به مدرک تحصیلی خود دیپلم یا کاردانی می توانید مقطع و رشته مورد نظر خود را انتخاب کنید با ثبت نام بهمن علمی کاربردی به تحصیل در رشته مورد نظر خود بپردازید. دانشگاه علمی کاربردی امکان ثبت نام برای داوطلبان را در هر دو نیمسال فراهم کرده است. ثبت نام نیمسال اول در مرداد ماه انجام می شود، برای ثبت نام نیمسال دوم می توانید بعد از آغاز ثبت نام بهمن علمی کاربردی اقدام به ثبت نام کنید.

ثبت نام ترم بهمن علمی کاربردی

ثبت نام بهمن علمی کاربردی نیز به مانند ثبت نام نیمسال اول به صورت اینترنتی و از طریق سایت سنجش انجام می شود. برای ثبت نام بهمن علمی کاربردی ابتدا باید هزینه ثبت نام را پرداخت کنید. به این منظور در همان سایت سنجش کارت اعتباری تهیه کنید تا بتوانید به صفحه خود دست یابید و ثبت نام بهمن علمی کاربردی خود را کامل کنید. در ثبت نام بهمن علمی کاربردی شما می توانید ای یک تا 30 کد رشته را انتخاب کنید. هر چند که در یک انتخاب رشته اصولی توصیه می شود حداقل 15 رشته را انتخاب کنید و آن ها را بر اساس اولویت های خود مرتب کنید. کمک گرفتن از مشاوران تحصیلی آیدانیتو نیز می تواند شما را در انتخاب رشته و ترتیب بندی آن ها یاری کند.

داوطلبان گرامی توجه داشته باشید در هنگام ثبت نام بهمن علمی کاربردی شما می توانید یکی از سهمیه های عادی یا شاغل را انتخاب نمایید. استفاده از سهمیه شاغل منوط به دارا بودن شرایط لازمه است. پس در حین انتخاب سهمیه دقت لازم را داشته باشید. سپس شما بسته به سهمیه انتخاب خود می توانید از یک گروه یا یک زیر گروه به انتخاب رشته بپردازید.

زمان ثبت نام بهمن علمی کاربردی

درست است که دانشگاه علمی کاربردی در هر دو نیمسال به پذیرش دانشجو بدون کنکور می پردازد، اما برای پذیرش و ثبت نام لازم است در بازه زمانی اعلام شده اقدام کنید و نمی توانید بعد از اتمام زمان ثبت نام برای ثبت نام به مراکز پذیرنده مراجعه کنید. زمان ثبت نام بهمن علمی کاربردی از 16 بهمن ماه شروع و تا 22 بهمن ادامه دارد. بنابراین اگر قصد ثبت نام بهمن علمی کاربردی دارید، گوش به زنگ اعلام آغاز ثبت نام باشید تا زمان ثبت نام بهمن علمی کاربردی را از دست ندهید.

دفترچه ثبت نام بهمن علمی کاربردی

برای دریافت دفترچه ثبت نام بهمن علمی کاربردی، لازم است ابتدا دوره خود را انتخاب کنید. اگر آخرین مقطع تحصیلی شما دیپلم است تنها انتخاب شما دوره کاردانی است. اگر دوره کاردانی را به پایان رسانده اید و مایل اید کارشناسی ناپیوسته بخوانید، دوره کاردانی به کارشناسی را انتخاب کنید. طبق بررسی های انجام شده تقریباً تمامی رشته هایی که در مهر ماه ارائه شده بودند در بهمن ماه نیز ارائه شده و دانشجو می پذیرد. اما برای اطلاع از شرایط ثبت نام و انتخاب رشته بهتر است ابتدا دفترچه ثبت نام بهمن علمی کاربردی را مطالعه کنید. شما می توانید از سایت دانشگاه جامع علمی کاربردی و سایت سنجش دفترچه ثبت نام بهمن علمی کاربردی را دریافت کنید.
اگر از ثبت نام بهمن علمی کاربردی جامانده اید میتوانید از تکمیل ظرفیت علمی کاربردی استفاده کنید.

برای اطلاع از زمان دقیق آغاز ثبت نام بهمن علمی کاربردی و اطلاع ازنحوه ثبت نام می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *