بدون کنکور, دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد, کارشناسی ارشد بدون کنکور آزاد, کارشناسی بدون کنکور آزاد, مهندسی کامپیوتر-معماری سیستم های کامپیوتری

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد


ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 

در این مطلب قصد داریم به پرسش های داوطلبان ورود بدون کنکور به دانشگاه در خصوص شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ونحوه ثبت نام بدون کنکور در مقاطع کاردانی، کارشناسی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته، کارشناسی ارشد و دکترای و شروط ثبت نام در هر یک از مقاطع این دانشگاه پاسخ دهیم. 

نحوه ثبت نام در مقطع کاردانی بدون آزمون دانشگاه آزاد

دانشگاه آزاد هر سال دو بار در مهر و بهمن برای پذیرش بدون کنکور در مقطع کاردانی فراخوان می دهد. مبنای پذیرش در مقطع کاردانی این دانشگاه مانند تمام دوره های بدون کنکور- سوابق تحصیلی متقاضیان است. داوطلبان اگر دیپلم سه ساله دبیرستان نظام جدید را دارند، می توانند برای پذیرش در دوره کاردانی پیوسته و اگر مدرک دوره پیش دانشگاهی را دارند می توانند برای کاردانی ناپیوسته درخواست دهند.
زمان فراخوان و انتشار دفترچه بدون کنکور کاردانی برای ورودی مهر اواخر مرداد یا اوایل شهریور و برای ورودی بهمن اواخر دی ماه است. ثبت نام به صورت اینترنتی و از طریق وب سایت www.azmoon.org  امکان پذیر است. متقاضیان پس خرید کارت اعتباری ثبت نام و انجام  ثبت نام اولیه و ارائه مشخصات به بخش انتخاب رشته هدایت می شوند. متقاضیان می توانند حداکثر بیست کدرشته را انتخاب کنند. کدرشته های موردنظر را از دفترچه یادداشت کرده و براساس اولویت علاقه در فرم انتخاب رشته وارد کنند. پس از بررسی مدارک و سوابق تحصیلی متقاضیان نتایج نهایی به داوطلبان اعلام می شود.

شیوه پذیرش بدون آزمون در مقطع کارشناسی دانشگاه آزاد

تمام مراحل، ثبت نام و پذیرش و زمان ثبت نام کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی مانند مقطع کاردانی است. پذیرش هم در کارشناسی ناپیوسته و هم در کارشناسی پیوسته انجام می شود. کارشناسی ناپیوسته مخصوص دارندگان مدرک کاردانی پیوسته و یا نا پیوسته است و کارشناسی پیوسته مخصوص داوطلبانی است که مدرک پیش دانشگاهی دارند. ثبت نام و انتخاب رشته اینترنتی و در سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد انجام می شود. معیار پذیرش سوابق تحصیلی شرکت کننده است. زمان فراخوان ثبت نام هفته آخر مرداد یا اولین هفته شهریور است. متقاضی باید با مراجعه به سایت، دفترچه را دریافت کند، هزینه ثبت نام را از طریق خرید کارت اعتباری بپردازد، ثبت نام و انتخاب رشته کند. هر داوطلب مجاز است تا بیست کدرشته محل را در فرم انتخاب رشته خود ثبت کند.
 مشاوران باتجربه تحصیلی آیدانیتو می توانند شما را در رابطه با ورود بدون آزمون در دانشگاه آزاد راهنمایی کنند. با تماس با آن ها اطلاعات لازم را در این زمینه بدست آورید. 

شرایط پذیرش بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد
ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 در مقطع کارشناسی ارشد، شرایط اختصاصی متفاوتی با دو مقطع قبل دارد و محدودیت هایی برای پذیرش متقاضیان در نظر گرفته شده است. شرط اصلی پذیرفته شدن این است که متقاضی جزو دانش آموختگان ممتاز مقطع کارشناسی دانشگاه آزاد در رشته خود باشد. شرایط اختصاصی پذیرش در این دوره داشتن معدل بالای 16 در رشته های فنی و 17 به بالا در رشته دیگر، فارغ التحصیلی در حداکثر هشت نیمسال تحصیلی، تحصیل در دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی ارشد و نیز یکسانی رشته کارشناسی و رشته درخواستی برای تحصیل در کارشناسی ارشد است. زمان فراخوان برای ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد که فقط یک بار در هر سال صورت می گیرد، اواخر خرداد و اوایل تیر و همزمان با انتشار دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد است. ثبت نام هم مانند مقاطع دیگر از طریق سایت سنجش دانشگاه آزاد و با خرید کارت اعتباری ثبت نام انجام می شود و متقاضی می تواند تا 100 کد رشته محل را در فرم انتخاب رشته وارد کند. البته اولویت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 در مقطع کارشناسی ارشد با رشته محلی است که در مقطع کارشناسی در آن تحصیل کرده اید؛ چنانچه به دلیل نبود ظرفیت و یا ارائه نشدن رشته درخواستی متقاضی، امکان پذیر نشود، در یکی رشته محل های انتخابی بعدی پذیرفته خواهد شد. با درخواست تغییر رشته و یا انتقال به واحدهای دیگر داوطلبانی که بدون کنکور در کارشناسی ارشد پذیرفته شده اند، به هیچ عنوان موافقت نمی شود، بنابراین بهتر است داوطلبان در مرحله انتخاب رشته به اولویت بندی کد رشته ها دقت کافی داشته باشند.

چگونگی پذیرش مقطع دکتری بدون کنکور دانشگاه آزاد

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقطع دکتری هم مانند کارشناسی ارشد فقط مخصوص داوطلبان استعدادهای درخشان است. داوطلبان برای پذیرفته شدن در این دوره می بایست در رشته های فنی معدل 17.5 به بالا و در رشته های  دیگر 18.5 به بالا داشته باشند. نمره پایان کارشناسی ارشد متقاضی بعد از 18.5 بالاتر باشد. مانند مقطع کارشناسی ارشد، رشته کارشناسی ارشد و رشته انتخابی دکتری باید مشابه باشند. متقاضیان باید تحصیل در دوره کارشناسی ارشد را در حداکثر 6 ترم به پایان رسانده باشند و درس معادل سازی شده هم نداشته باشند. داوطلبان در صورت برخورداری از این شرایط می توانند فرم ثبت نام مقطع دکتری دانشگاه آزاد را در سایت سنجش و پذیرش این دانشگاه پر کنند. داوطلبانی که امتیاز لازم را کسب کنند به مصاحبه دعوت می شوند و  در روز مصاحبه باید مقاله ها و تولیدات علمی و پژوهشی خود را به همراه داشته باشند.

تحصیلات خارج از کشور 

جدای از بحث غم غربت اقامت و ادامه تحصیل در یکی از دانشگاه های خارجی می تواند فرصتی طلایی برای هر فردی باشد. شما هم روزی می توانید به کشوری خارجی بروید و در یکی از بهترین دانشگاه ها پذیرش بگیرید. کافیست نهایت تلاش خود را به کار ببندید و به رؤیای خود جامه عمل بپوشانید. در صورت نیاز به راهنمایی و مشاوره در این زمینه می توانید از مشاوران آیدانیتو کمک بگیرید. مشاوران آیدانیتو شما را به بهترین شکل در این زمینه راهنمایی می کنند و اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار می دهند. 
در همین زمینه می توانید دفترچه ارشد بدون کنکور استعداد درخشان دانشگاه آزاد را نیز مطالعه کنید.

اگر سوالی در زمینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران باتجربه تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

0 دیدگاه در “ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

  1. رضا گفت:

    سلام و تشکر از سایت عالیتون
    یه سوال دارم. می خواستم بدونم با تراز 8200 می تونم پرستاری یا هوشبری دانشگاه آزاد تو یکی از واحدهای تهران قبول بشم؟

    1. آیدانیتو گفت:

      با عرض سلام خدمت شما
      باید عرض کنیم که آخرین رتبه کل یا تراز قبولی در رشته هوشبری و در واحد پزشکی استان تهران حدوداٌ 8400 تا 8500 و برای رشته پرستاری در واحد مذکور در حدود 8100 تا 8200 است. در نتیجه به احتمال زیاد در رشته پرستاری و یا هوشبری در واحد پزشکی استان تهران قبول می شوید.

  2. مینا گفت:

    با عرض سلام و خسته نباشید
    یه سوال داشتم. خواستم بدونم که من با معدل 11/5 تو رشته علوم تجربی می تونم مدیریت بازرگانی یکی از دانشگاه های آزاد تهران بدون کنکور پذیرفته بشم؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام
      باید عرض کنیم که شانس قبولی شما دوست عزیز بستگی مستقیمی به رقیب های شما برای ورود به این رشته داره.

  3. سمیرا احمدی گفت:

    سلام و تشکر از سایت مفیدتون
    می بخشین می خواستم بدونم آیا می تونم با معدل 17:30 دیپلم تجربی تو دانشگاه آزاد و در رشته طراحی لباس به صورت بدون کنکور شرکت کنم؟ مبلغ شهریه واسه هر ترمش رو هم بهم بگین. و یه مورد دیگه اینکه اگر سال بعد تو کنکور سراسری شرکت کنم و قبول بشم می تونم دیگه واحدهای خونده شده رو نخونم و در واقع از سال دوم شروع کنم؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز
      بله و اتفاقاٌ شانس پذیرش شما برای قبولی تو رشته طراحی لباس تو دانشگاه آزاد و به صورت بدون کنکور تقریباٌ بالاست و برای هر ترم تحصیل تو این رشته و دانشگاه بایدا مبلغی برابر با 1300000 تا 2 میلیون تومان رو پرداخت کنین. در مورد سؤال دومتون هم باید عرض کنم که بله رد صورت شرکت تو کنکور سال بعد و پذیرش تو دانشگاه های سراسری شما می تونین دروس خونده شده رو تطبیق بدین

  4. احمدرضا کریمی گفت:

    سلام خدمت شما
    من دانشجوی دانشگاه روزانه در مقطع کارشناسی هستم. آیا اگر از دانشگاه انصراف بدم می تونم تو بدون کنکور آزاد انتخاب رشته کنم و یا این که از جهت خدمت سربازی واسم مشکل پیش میاد؟

    1. آیدانیتو گفت:

      با سلام خدمت شما دوست گرامی
      در صورتی که شما تا حد کاردانی دروس خود را پاس نکرده باشید امکان انصراف از دانشگاه و ثبت نام و تحصیل در بدون کنکور آزاد برای شما وجود داره.

  5. مهدیه گفت:

    سلام. آیا با رتبه 16000 تو منطقه 3 امکان قبولی تو پرستاری دانشگاه آزاد رو دارم یا خیر؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام. بله دوست عزیز شانس قبولی برای شما وجود داره

  6. مرتضی احمدی گفت:

    سلام و تشکر از مطالب خوبتون
    خسته نباشید. اگر هنوز دیپلم رو نگرفته باشم می شه با تعهد بریم دانشگاه آزاد تهران واسه ورودی بهمن ماه به چه صورته؟ ورودی بهمن که فقط بدون آزمونه؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز
      باید عرض کنم که خیر. جهت ثبت نام در دانشگاه نیازمند مدرک دیپلم هستین. باید عرض کنم که شما امکان پذیرش تو ماه بهمن و شرکت تو این دوره رو دارین.

  7. پریچهر گفت:

    سلام و تشکر از مطالب مفیدتون
    من سال تحصیلی 92-91 مؤفق به دریافت دیپلم حسابداری شدم. الان می خواستم بدونم آیا امکان ثبت نام تو کاردانی بدون آزمون حقوق رو دارم؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز
      بر طبق اطلاعات مندرج در دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته آزاد شما امکان تحصیل توی رشته حقوق و در مقطع کاردانی پیوسته آزاد رو ندارین.

  8. المیرا اسدی گفت:

    سلام. عذر می خوام من دانشجوی مهندسی مکانیک تو دانشگاه آزاد هستم. الان برای رشته مدیریت بدون آزمون تو دانشگاه ثبت نام کردم. حالا می خوام بدونم باید چه کاری انجام بدم؟ انتخاب واحد کنم یا اینکه فعلاٌ دست نگه دارم تا نتایج بدون کنکور اعلام بشه؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز
      صبر داشته باشین تا نتایج بدون کنکور رو اعلام کنن

  9. سوسن گفت:

    سلام. خواستم بدونم آیا از نظر سطح علمی دانشگاه غیرانتفاعی ارشاد سطحش بالاتره یا دانشگاه آزاد واحد تهران مرکزی؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز
      باید عرض کنم که دانشگاه آزاد واحد تهران مرکزی سطح بالاتری از جهت علمی در مقایسه با دانشگاه غیرانتفاعی ارشاد داره.

  10. غزاله گفت:

    سلام
    ببخشید می خواستم بدونم ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد هنوز هم مهلت داره یا تموم شد؟ آخه هر کسی یه چیزی می گه؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام . تا تاریخ 24 شهریور سایت http://www.azmoon.org فقط مقطع کارشناسی پیوسته میشه

  11. فاطمه گفت:

    سلام و خسته نباشید خدمت شما
    یه سؤال داشتم می خواستم بدونم ثبت نام مقطع کاردانی پیوسته آزاد بر طبق سوابق تحصیلی برای ورودی بهمن ماه 98 چه تاریخی هستش؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام. باید عرض کنیم که در حال حاضر تاریخ دقیقی برای انجام ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تو مقطع کاردانی پیوسته برای ورودی های بهمن ماه اعلام نشده و همچنان باید منتظر بود.

  12. میلاد گفت:

    سلام
    من شنیدم ثبت نام بدون کنکور آزاد تمدید شده. راسته؟ اگه راسته تا کی وقت داریم؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام
      بله حقیقت داره. شما تا 28 شهریور برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد زمان دارین. و در صورت عدم ثبت نام تا الان می تونین برای ثبت نام اقدام کنین.

  13. کریمی گفت:

    عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما
    می بخشین من بدبختانه هنوزم نتونستم ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد رو انجام بدم. انقدر که درگیرم. تروخدابگین هنوزم زمان هست یا باید بشینم برای ترم بعد؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز
      باید عرض کنم که خوشبختانه بخت با شما یاره و تا 28 شهریور ماه زمان دارین.

  14. مهراد گفت:

    سلام خدمت شما. می بخشید واسه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد هنوز هم وقت هست یا دیگه نمی تونیم ثبت نام کنیم؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست خوبم
      شما تا اواخر شهریور زمان دارین.

  15. الهه گفت:

    سلام و وقت بخیر
    عذر میخوام می خواستم بدونم زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد باز هم تمدید شده و یا هنوز هم وقت باقیست؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست خوبم
      مهلت ثیت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 28 شهریور به اتمام رسید و این تاریخ دیگر تمدید نمی شود.

  16. بنفشه گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    می خواستم بدونم ثبت نام ورودی مهر ماه دانشگاه آزاد تو رشته های بدون کنکور ادامه داره یا تموم شده؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز
      ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد به اتمام رسیده و دیگه امکان ثبت نام وجود نداره.

  17. سولماز گفت:

    سلام خدمت شما و تشکر از سایت خوب و مفیدتون
    می بخشین می خواستم بدونم زمان ثبت نام کاردانی پیوسته آزاد برای ورودی بهمن ماه چه تاریخی است؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز
      باید خدمتتون عرض کنم که هنوز زمان دقیق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد برای ورودی بهمن ماه مشخص نشده.

  18. میترا گفت:

    سلام و تشکر از سایت خوبتون
    عذر می خوام سایت دانشگاه آزاد برای ثبت نام ورودی های بهمن ماه باز نمیشه؟ یا حداقل یه راه دیگه ای برای ثبت نام با توجه به تموم شدن زمان ثبت نام وجود نداره؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز
      باید عرض کنم که هنوز ثبت نام ترم بهمن آزاد آغاز نشده. در نتیجه نگرانی بابت ثبت نام نکردن نداشته باشین.

  19. همتا گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    می بخشین می خواستم بدونم هنوز ثبت نام بدون کنکور آزاد برای نیمه دوم مشخص نشده؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز
      خیر هنوز زمان دقیقی اعلام نشده و همچنان باید منتظر بود.

  20. پونه گفت:

    سلام
    می بخشین می خواستم بدونم زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد برای مرحله دم (بهمن ماه) معلوم شده؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز
      خیر هنوز زمان دقیق مشخص نشده…. اما احتمالاٌ آذر ماه هستش.

  21. ماهان گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    می بخشین زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد در مرحله دوم کی هستش؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز
      زمان ثبت نام احتمالاٌ در آذر ماه هستش… اما زمان دقیق هنوز مشخص نیست.

  22. ساناز گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    می بخشین می خواستم بدونم ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد برای دوره دوم کی انجام میشه؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام وقت شما هم بخیر
      هنوز زمان دقیقی توسط مسئولین دانشگاه آزاد اعلام نشده اما احتمالاٌ ثبت نام در آذر ماه انجام میشه.

  23. علی گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    عذر می خوام چه زمانی قراره ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد انجام بشه؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز
      راستش ثبت نام احتمالاٌ در آذر ماه صورت می گیره اما زمان دقیقش هنوز مشخص نشده.

  24. عباس گفت:

    عرض سلام و خسته نباشین
    می بخشید می خواستم بدونم آیا زمان دقیق ثبت نام توی بدون آزمون دانشگاه آزاد برای جذب دانشجو در بهمن ماه مشخص شده؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام
      دوست عزیز باید عرض کنم که هنوز زمان دقیق ثبت نام بدون آزمون در دانشگاه آزاد داوطلبان مشخص نشده است.

  25. ماندانا گفت:

    سلام
    می خواستم بدونم آیا امسال هم طبق روال سال های قبل ثبت نام بدون کنکور رو توی رشته های بدون کنکور آزاد برای مرحله دوم داریم یا خیر؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام
      بله دوست عزیز… امسال نیز شاهد برگرازی دوره دوم جذب دانشجو به صورت بدون کنکور هستیم.

  26. ثریا گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    تروخدا بگین برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد واسه مرحله دوم یعنی بهمن ماه دیگه سایت دانشگاه آزاد باز نیست یا اینکه دیگه راهی نداره که بخوام ثبت نام کنم؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز
      باید عرض کنم که نگران نباشین چون هنوز ثبت نام واسه دوره دوم آغاز نشده و زمان زیادی باقی مونده تا شروع ثبت نام.

  27. زهرا گفت:

    سلام وقتتون بخیر…
    می بخشن من تو مدرسه کامپیوتر خوندم و الان سال آخر رو تموم کردم. می خواستم بدونم آیا میشه به صورت بدون کنکور وارد رشته روانشناسی تو دانشگاه آزاد بشم؟ و یا اینکه امکانش نیست؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز
      بله این امکان برای شما وجود داره و می تونین به صورت بدون آزمون و براساس سوابق تحصیلی وارد مقطع کارشناسی پیوسته رشته روانشناسی در یکی از دانشگاه های آزاد، غیرانتفاعی و یا پیام نور بشین.

  28. نجمه گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    می خواستم بدونم ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد برای ترم بهمن انجام میشه یا اینکه نباید امیدی به برگزاریش داشته باشیم؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام
      بله دوست گرامی این دوره برگزار میشه.

  29. آیدانیتو گفت:

    سلام دوست عزیز
    بله امکانش برای شما وجود داره.

  30. پریچهر گفت:

    سلام
    آیا ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد برای انواع رشته ها برای نیمه دوم هم انجام میشه؟؟؟؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز
      بله ثبت نام برای داوطلبان جهت ورود به دانشگاه آزاد در نیمه دوم هم صورت می گیره.

  31. سمانه گفت:

    سلام
    عذر می خوام من با معدل 13 در رشته تربیت بدنی و در مقطع کاردانی قصد دارم تو دانشگاه آزاد پیراپزشکی بخونم؟ آیا امکان قبولیم هست؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      دوست عزیز تحصیل در رشته های پیراپزشکی فقط از طریق شرکت در کنکور سراسری برای شما مقدوره و هیچ راه دیگه ای نداره.

  32. عاطفه گفت:

    با سلام
    من کارشناسی صنایع غذایی با معدل 16/8 دارم میتونم ارشد رشته خودمو بدون کنکور بخونم؟ ورودی ترم بهمن هم بدون کنکور داره؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام. بله میتونید فقط در ورودی مهرماه

  33. مهلا گفت:

    سلام و ممنون از سایت خوب و پربارتون
    می بخشین من مدرک دیپلمم رو توی رشته کامپیوتر از هنرستان دریافت کردم و قصد دارم بهمن بدون آزمون وارد دانشگاه بشم. می خواستم بدونم آیا امکان ثبت نام بدون کنکور آزاد برام وجود داره یا خیر؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز
      بله چرا که نه. شما می تونین برای ورودی بهمن ماه در نیمه دوم دی ماه اقدام به ثبت نام کنین.

  34. مانی گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    می بخشین زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد برای دوره دوم یا همون بهمن ماه کی هستش؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام
      دوست عزیز ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد احتمالاٌ در نیمه دوم دی ماه صورت می گیره.

  35. ماندانا ویسی گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    می بخشین می خواستم بدونم امسال هم ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد برای ترم بهمن داریم یا خیر؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز
      بله و شما می تونین در زمان اعلام سایت دانشگاه آزاد برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد اقدام کنید.

  36. نجمه احمدی گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    می بخشین می خواستم بدونم آیا امسال هم بر طبق سال های قبل ثبت نام برای ورودی دانشگاه آزاد
    برای ترم بهمن صورت می گیره یا خیر؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام
      بله دوست عزیز. احتمالا ثبت نام در دی ماه و در نیمه دوم این ماه انجام میشه

  37. نازنین گفت:

    سلام و تشکر از سایت خوبتون
    می بخشین می خواستم بدونم آیا زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد برای نیمه دوم یعنی بهمن ماه اعلام شده؟ در این صورت تاریخش کی هستش؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست خوبم
      خیر دوست عزیز هنوز زمان دقیق ثبت نام اعلام نشده. اما احتمالاٌ امکان ثبت نام در نیمه دوم دی ماه برای متقاضیان و داوطلبان فراهم میشه.

  38. طناز گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    می بخشین دانشگاه آزاد امسال کدوم یکی از رشته های گروه پیراپزشکی رو به صورت بدون کنکور ارائه می کنه؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست خوبم.
      باید عرض کنم ک هیچ کدوم از رشته های پیراپزشکی به صورت بدون آزمون در دانشگاه آزاد ازائه نمیشن و تنها باید به صورت با آزمون واردشون بشین.

  39. سینا گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    عذر می خوام من امسال در دانشگاه آزاد و در رشته مهندسی کامپیوتر پذیرفته شدم ولی چندان علاقه ای به این رشته ندارم و می خوام شیفت کنم به رشته علوم سیاسی. آیا با توجه به داشتن دیپلم ریاضی مشکلی نداره؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست خوبم
      در صورت پذیرش براساس سوابق تحصیلی امکان جذب و پذیرش در رشته علوم سیاسی رو دارین و مشکلی براتون وجود نداره

  40. سارا حمیدی گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    می بخشین می خواستم بدونم آیا ثبت نام بدون کنکور آزاد برای مرحله دوم یعنی بهمن ماه انجام میشه یا اینکه امسال تصمیمی برای برگزاری گرفته نشده؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      بله دوست عزیز. ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد احتمالاٌ از نیمه دوم دی ماه برای متقاضیان شروع میشه.

  41. رضایی گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    می بخشین آیا برای ورودی بهمن ماه دانشگاه آزاد 98 تکمیل ظرفیت داریم؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام
      بله دوست عزیز. ثبت نام آزاد بهمن در دی ماه و در نیمه دوم این ماه انجام میشه.

  42. زهره گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    می بخشین می خواستم بدونم زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت کاردانی پیوسته آزاد مشخص نشده؟ اگر زمانش اعلام شده چه تاریخی می تونیم واسه ثبت نام اقدام کنیم؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست خوبم
      زمان ثبت نام کاردانی پیوسته بدون آزمون از دوم آذر ماه تا سی ام دی ماه هستش.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *