تکمیل ظرفیت کارشناسی بدون کنکور مجازی

تکمیل ظرفیت کارشناسی مجازی






تکمیل ظرفیت کارشناسی مجازی

در حال حاضر، همزمان با بیشتر شدن شمار کاربران شبکه جهانی اینترنت و ایجاد پیشرفتی قابل توجه در فناوری های نوین شیوه انجام تعداد بسیاری از کارها تغییر پیدا کرده است. امروزه افراد بدون نیاز به حضور فیزیکی در مکانی خاص، تعداد زیادی از کارها و فعالیت های روزمره خود را به شکل آنلاین یا اینترنتی انجام می دهند. در طول چند سال اخیر، این مسئله شامل حال بخشی از دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی مختلف نیز شده است. به طوری که، آموزش در این اماکن فرهنگی از صورت سنتی خود خارج شده است. این قبیل از دانشگاه ها تحت عنوان دانشگاه مجازی در ایران مشهور هستند. دانشگاه هایی که تمامی مطالب و محتوای کتب درسی را بدون حضور فیزیکی دانشجو در سر کلاس درس و به صورت آموزش از راه دور به آن ها آموزش می دهند. در واقع، تنها وسیله مورد استفاده برای یادگیری مطالب درسی در این دانشگاه ها اینترنت پرسرعت و کامپیوتر است که به راحتی می توان آن ها را در هر مکانی پیدا کرد. باید بگوییم که دانشگاه مجازی نیز همانند سایر دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی موجود در ایران مجری مقاله، بحث در مورد تکمیل ظرفیت کارشناسی مجازی برای شما دوستان می پردازیم. پس ما را همراهی کنید تا اطلاعات ضروری را در رابطه با تکمیل ظرفیت کارشناسی مجازی به دست آورید.

ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی مجازی 97

باید خاطر نشان کنیم که تمامی دانشگاه های مجازی ایران به صورت دوره های بدون آزمون و همین طور با آزمون اقدام به جذب دانشجویان در تعداد زیادی از رشته های تحصیلی و در مقاطع مختلف تحصیلی می کنند. همواره پس از اعلام نتایج و مشخص شدن تعداد افراد قبول شده شاهد خوب دانشجو از طریق دوره تکمیل ظرفیت نیز هستیم. در واقع داوطلبان بدین ترتیب می توانند شانس خود را به وسیله ثبت نام در تکمیل ظرفیت مجازی بار دیگر بیازمایند از جمله دوره هایی که مرحله تکمیل ظرفیت در مورد آن در دانشگاه مجازی برگزار می شود، دوره کارشناسی است. باید به عرض برسانیم که ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی مجازی در سال 97 قطعی نیست. به عبارت دیگر، احتمال عدم برگزاری آن وجود دارد. اما در صورت برگزاری ثبت نام در این مرحله در همین ماه اخیر یعنی آذرماه انجام می شود.

نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی مجازی

در صورت تصمیم به برگزاری تکمیل ظرفیت کارشناسی مجازی در سال 97 این ثبت نام به شکل اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش انجام می شود. در ابتدا، هر یک از داوطلبان باید دفترچه تکمیل ظرفیت کارشناسی مجازی را دانلود نماید و در ادامه فرایند ثبت نام و انتخاب رشته را صورت دهند. خاطر نشان می کنیم که در زمان ثبت نام در تکمیل ظرفیت کارشناسی مجازی هیچ لزومی به خرید کارت اعتباری ثبت نام و انتخاب رشته نیست.

شرایط تکمیل ظرفیت کارشناسی مجازی

نکته قابل ذکر در این زمینه این است که شرکت در تکمیل ظرفیت کارشناسی مجازی مستلزم حضور و شرکت فرد داوطلب در آزمون سراسری ورود به دانشگاه ها و اخذ کارنامه نهایی و اولیه است. مورد مهم دیگر این که، در صورت قبولی فرد در تکمیل ظرفیت کارشناسی مجازی قبولی وی در مرحله نخست کاملاً لغو و رشته قبول شده در تکمیل ظرفیت کارشناسی مجازی جایگزین آن می گردد.

در این مقاله به بررسی تکمیل ظرفیت کارشناسی مجازی پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله کارنامه سبز کنکور بزنید.

اگر سوالی در زمینه تکمیل ظرفیت کارشناسی مجازی ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *