آیدانیتو > تکمیل ظرفیت کاردانی غیرانتفاعی بدون کنکور
تکمیل ظرفیت کاردانی بدون کنکور غیرانتفاعی

تکمیل ظرفیت کاردانی غیرانتفاعی بدون کنکور






تکمیل ظرفیت کاردانی غیرانتفاعی بدون کنکور

تکمیل ظرفیت کنکور سراسری و آزاد برای آن دسته از داوطلبانی که در کنکور نتایج قابل توجهی کسب نکرده اند و یا از انتخاب رشته جا مانده اند، فرصت مناسبی است.

یکی از مقاطعی که از سال 97 بدون کنکور دانشجو می پذیرد، مقطع کاردانی است، اگر قصد دارید در مقطع کاردانی ادامه تحصیل بدهید، دانشگاه ها و مؤسسات غیرانتفاعی می تواند گزینه های مناسبی برای شما باشد ، دانشگاه های غیرانتفاعی از دانشگاه هایی است که معمولاً در انتخاب همه ی داوطلبان قرار دارد.

اگر قصد شرکت در مقطع کاردانی را دارید و زمان ثبت نام آن به پایان رسیده است، می توانید از فرصت تکمیل ظرفیت کاردانی غیرانتفاعی بدون کنکور استفاده کنید. در این مقاله جزئیات تکمیل ظرفیت کاردانی غیرانتفاعی بدون کنکور را مشاهده خواهید کرد.

زمان تکمیل ظرفیت کاردانی غیرانتفاعی بدون کنکور

همان طور که اطلاع دارید دانشگاه های مؤسسات غیرانتفاعی مانند دیگر دانشگاه ها در مهر ماه بدون کنکور دانشجو می پذیرند، داوطلبانی که از ثبت نام بدون کنکور کاردانی غیرانتفاعی جا مانده اند، در صورت وجود ظرفیت می توانند رشته ی مورد نظر خود را انتخاب کنند.

تکمیل ظرفیت به معنای پر کردن فضاهای خالی دانشگاه است، بنابراین زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت کاردانی غیرانتفاعی بدون کنکور بعد از انتخاب رشته و ثبت نام داوطلبان و مشخص شدن تعداد صندلی های خالی می باشد.

نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت کاردانی بدون کنکور غیرانتفاعی

همان طور که می دانید مقطع کاردانی از سال 97 بدون کنکور ارائه می شود. برای ثبت نام تکمیل ظرفیت کاردانی بدون کنکور نیازی نیست در سایت سازمان سنجش ثبت نام کنید، داوطلبان در این مقطع به صورت حضوری به دانشگاه مراجعه کرده و ثبت نام خود را تکمیل می نمایند.

اما برای اطلاع از مؤسسات و دانشگاه های غیرانتفاعی که رشته مورد نظرتان را ارائه می کند، به سایت سازمان سنجش رفته و از طریق لینک جستجو دانشگاه هایی که رشته مورد نظر را ارائه می کنند را مشاهده کنید. همانطور که می دانید در تکمیل ظرفیت ها ، تعداد صندلی های خالی محدود است، بنابراین برای ثبت نام قطعی هر چه سریع تر و قبل از پر شدن ظرفیت ها اقدام کنید.

شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت غیرانتفاعی بدون کنکور

تمامی داوطلبانی که در کنکور سراسری شرکت کرده اند و یا نکرده اند می توانند در تکمیل ظرفیت بدون کنکور غیرانتفاعی شرکت داشته باشند. بنابراین تمامی داوطلبانی که از مدرک دیپلم مورد تأیید وزارت علوم برخوردار هستند و هیچ منعی برای ادامه تحصیل از نظر نظام وظیفه ( برای آقایان) وجود نداشته باشند می توانند در این مرحله شرکت داشته باشند.

مدارک ثبت نام کاردانی تکمیل ظرفیت غیرانتفاعی

داوطلبان عزیز هنگام ثبت نام حضوری مدارک زیر را همراه داشته باشید:

  • کارت شناسایی (شناسنامه و کارت ملی)
  • عکس پرسنلی
  • مدارک مربوط به نظام وظیفه ویژه داوطلبان مرد
  • مدرک تحصیلی مورد نیاز

اگر در مرحله تکمیل ظرفیت کاردانی غیرانتفاعی بدون کنکور موفق به پذیرش نشده اید می توانید در دانشگاه های علمی کاربردی ثبت نام کنید، برای اطلاع بیشتر از این موضوع مقاله کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی 97 را مطالعه کنید.

اگر سؤالی در خصوص تکمیل ظرفیت کاردانی غیرانتفاعی بدون کنکور دارید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *