تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی

تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی کامپیوتر






تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی کامپیوتر

مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشگاه جامع علمی کاربردی سطح بالاترین دوره در دانشگاه علمی کاربردی به شمار می آید. مقطعی که همچون دوره کاردانی این دانشگاه پذیرش در آن تنها بر اساس سوابق تحصیلی یا معدل سال سوم دوران سوم متوسطه فرد متقاضی انجام می گیرد. تمامی افرادی که جزء پذیرفته شدگان مهر ماه در مقطع کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی هستند به راحتی می توانند در تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی شرکت نمایند. یکی از رشته هایی که می توان تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی را در مورد آن اجرا کرد رشته کامپیوتر است. رشته ای بسیار محبوب که همواره شاهد ظرفیت پذیرش بالای دانشگاه ها جهت ادامه تحصیل در آن هستیم. در این مقاله، بحث تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی کامپیوتر را برایتان مطرح می کنیم. پس ما را همراهی کنید تا اطلاعات ضروری را در رابطه با تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی کامپیوتر به دست آورید.

زمان تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی کامپیوتر

تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی کامپیوتر تنها یک بار در هر سال و آن هم پس از پذیرش دوره مهر ماه انجام می گیرد. به بیان دیگر، پذیرش در دوره بهمن ماه رشته کامپیوتر دانشگاه علمی کاربردی دارای مرحله تکمیل ظرفیت نیست. در سال جاری دوره تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی کامپیوتر از سی مهر ماه الی پانزدهم همین ماه برگزار شد.

شرایط تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی کامپیوتر

هر یک از داوطلبان مایل به شرکت در تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی کامپیوتر لزوماً باید شرایطی همچون داشتن مدرک کاردانی یا فوق دیپلم در رشته کامپیوتر و عدم وجود هیچ گونه محدودیتی در نظام وظیفه برای آقایان برخوردار باشند. مورد دیگر این که، هر کدام از داوطلبان می توانند یکی از رشته های کامپیوتر را در دانشگاه علمی کاربردی یعنی مهندسی فناوری شبکه های کامپیوتری و یا مهندسی فناوری سیستم های سخت افزاری رایانه را برگزینند.

نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی کامپیوتر

هر کدام از متقاضیان شرکت در تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی کامپیوتر می توانند جهت انتخاب رشته از بین کد رشته های معرفی شده در این مرحله اقدامات لازم را انجام دهند. تنها مراجع معتبر جهت اطلاع از لیست کد رشته های کامپیوتر در دانشگاه علمی کاربردی بخش علمی کاربردی موجود در منوی سایت سازمان سنجش و پایگاه مختص اطلاع رسانی دانشگاه علمی کاربردی است. بعد از انجام کار و همچنین بررسی ها و پژوهش های ضروری هر کدام از داوطلبان می توانند با در دست داشتن کارت اعتباری و مدارک لازم به یکی از دانشگاه های جامع علمی کاربردی مراجعه نمایند.

در این مقاله به بررسی تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی کامپیوتر پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله کارنامه سبز کنکور بزنید.

اگر سوالی در زمینه تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی کامپیوتر ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *