آیدانیتو > تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی حسابداری آزاد
کاردانی به کارشناسی

تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی حسابداری آزاد





تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی حسابداری آزاد

بعد از اعلام نتایج نهایی پذیرفته شدگان کارشناسی ناپیوسته، برخی از پذیرفته شدگان مایل به ثبت نام و تحصیل در رشته محل پذیرفته شده خود نیستند. این عدم ثبت نام دو پیامد در پی دارد:

  • دانشگاه آزاد در مرحله تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی حسابداری آزاد ، به تعداد افراد ثبت نام نکرده مجدداً دانشجو می پذیرد.
  • افرادی که از رشته محل پذیرفته خود راضی نبوده اند، می توانند در مرحله تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی حسابداری آزاد شرکت کنند و مجدداً به انتخاب رشته در محل مورد نظر خود بپردازند.

زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی حسابداری آزاد

تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی حسابداری آزاد از اوایل مهرماه 97 آغاز شده است. هر دو دوره تمام وقت و پاره وقت در مرحله تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی حسابداری آزاد ارائه شده است. این تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی حسابداری آزاد مختص به نیمسال اول است و دانشگاه آزاد در نیمسال دوم نیز تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی حسابداری آزاد ارائه خواهد داد. تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی حسابداری آزاد نیم سال دوم در اواسط بهمن ماه ارائه خواهد شد.

دفترچه تکمیل ظرفیت کارشناسی ناپیوسته حسابداری آزاد

هر ساله دفترچه تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی حسابداری آزاد در نیمه اول مهر ماه بر روی سایت دانشگاه آزاد قرار می گیرد. تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی حسابداری آزاد با کد رشته 21301 در گروه انسانی جای گرفته است. شما می توانید دفترچه تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی حسابداری آزاد را از سایت دانشگاه آزاد دریافت کنید و محل های ارائه دهنده رشته حسابداری را مشاهده کنید.

نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی حسابداری آزاد

برای ثبت نام و انتخاب رشته در مرحله تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی حسابداری آزاد ، در ابتدا بایستی به سایت دانشگاه آزاد بروید و دفترچه تکمیل ظرفیتی که با نام لیست رشته و گروه های آزمایشی دوره کارشناسی ناپیوسته سال 97 بر روی سایت قرار گرفته است را دانلود و مطالعه کنید. در مرحله تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی حسابداری آزاد ، شما می توانید 20 انتخاب رشته داشته باشید. بنابراین رشته محل مورد نظر خود را انتخاب و الویت بندی کنید. سپس لازم است جهت ثبت نام کارت اعتباری تهیه کنید. مبلغ کارت اعتباری تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی حسابداری آزاد ، 40000 تومان است و پرداخت آن به صورت اینترنتی و از طریق سایت دانشگاه آزاد انجام می شود. بعد از تهیه کارت اعتباری، کد و رمز عبور می توانید به مرحله انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی حسابداری آزاد وارد شوید و انتخاب های خود را وارد کنید. در هنگام انتخاب رشته بسیار دقت داشته باشید و تمام موارد و نکات لازمه انتخاب رشته را در نظر بگیرید. به منظور انتخاب رشته بهتر می توانید از مشاوران با تجربه آیدانیتو راهنمایی بگیرید و انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی حسابداری آزاد خود را به دست آن ها بسپارید.

نحوه پذیرش تکمیل ظرفیت کارشناسی ناپیوسته حسابداری آزاد

پذیرش در مرحله تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی حسابداری آزاد ، بر اساس سوابق تحصیلی داوطلبین است (که شامل معدل دوره کاردانی است).
پیشنهاد میکنیم مقاله تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی بدون کنکور را نیز مطالعه کنید.

مشاوران آیدانیتو آماده اند تا شما را در مرحله تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی حسابداری آزاد همراهی کنند. در صورت تمایل می توانید انتخاب رشته و ثبت نام مرحله تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی حسابداری آزاد خود را به دست مشاوران آیدانیتو بسپارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *