آیدانیتو > تکمیل ظرفیت کاردانی بدون کنکور
کاردانی بدون کنکور

تکمیل ظرفیت کاردانی بدون کنکور





 


تکمیل ظرفیت کاردانی بدون کنکور

همان گونه که در جریان هستید مقطع کاردانی در دو دسته کاردانی ناپیوسته و کاردانی پیوسته جای می گیرد. کاردانی پیوسته به افرادی تعلق دارد که مقطع پیش دانشگاهی را در طول دوره تحصیل خود در مدرسه نداشته و مستقیماً از دوران دیپلم به مقطع کاردانی یا فوق دیپلم وارد می شوند. در مقابل کاردانی ناپیوسته مختص کسانی است که دوره پیش دانشگاهی را گذرانده و امکان تحصیل در رشته های کاردانی ناپیوسته دانشگاه ها را دارند. در این مقاله، قصد داریم تکمیل ظرفیت کاردانی بدون کنکور را در دانشگاه های سراسری و آزاد خدمتتان توضیح بدهیم. پس ما را همراهی کنید تا اطلاعات ضروری را در رابطه با تکمیل ظرفیت کاردانی بدون کنکور به دست آورید.

زمان تکمیل ظرفیت کاردانی بدون کنکور سراسری

با توجه به اعلام نتایج کاردانی بدون کنکور سراسری در نیمه دوم شهریور، به طور قطع به یقین تکمیل ظرفیت کاردانی بدون کنکور سراسری در ماه مهر و یا آبان انجام می گیرد.

نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت کاردانی بدون کنکور سراسری

جهت ثبت نام تکمیل ظرفیت کاردانی بدون کنکور سراسری لزوماً باید به سایت سازمان سنجش (به نشانی Sanjesh.org) مراجعه و پس از دانلود و مطالعه دفترچه راهنمای تکمیل ظرفیت کاردانی بدون کنکور سراسری تا 50 رشته تحصیلی را انتخاب و آن را در پنل شخصی خود در سایت سازمان سنجش وارد نمایید. دقت داشته باشید که در صورت عدم دریافت کد رهگیری در پایان عملیات ثبت نام تکمیل ظرفیت کاردانی بدون کنکور ، ثبت نام شما تکمیل نمی شود.

شرایط پذیرش تکمیل ظرفیت کاردانی بدون کنکور سراسری

از جمله شرایط شرکت در تکمیل ظرفیت کاردانی بدون کنکور سراسری پذیرش بر طبق سوابق تحصیلی داوطلبان بوده و در نتیجه معدل دوران سوم متوسط در این زمینه اهمیتی اساسی دارد. دومین شرط لازم در تکمیل ظرفیت کاردانی بدون کنکور این است که در صورت قبولی در این مرحله قبولی شما در کاردانی بدون کنکور سراسری باطل می شود.

شرایط تکمیل ظرفیت کاردانی بدون کنکور آزاد

در ارتباط با شروط ضروری تکمیل ظرفیت کاردانی بدون کنکور آزاد باید گفت که در صورت قبولی در تکمیل ظرفیت کاردانی بدون کنکور آزاد به هیج وجه امکان ثبت نام در مرحله اول قبولی بدون کنکور را ندارید. دومین مورد این است که تکمیل ظرفیت کاردانی بدون کنکور آزاد فقط بر طبق سوابق تحصیلی داوطلبان انجام می گیرد.

زمان تکمیل ظرفیت کاردانی بدون کنکور آزاد

مشابه سال های قبل بازه ی زمانی بین اواسط ماه مهر تا حدود سی روز بعد یعنی اواسط آبان ماه، به تکمیل ظرفیت کاردانی بدون کنکور آزاد اختصاص داده شده است.

نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت کاردانی بدون کنکور آزاد

نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت کاردانی بدون کنکور آزاد به این صورت است که هر یک از داوطلبان باید از طریق اینترنتی و به صورت آنلاین اقدام به این امر نمایند. تمامی مراحل ثبت نام و انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کاردانی بدون کنکور در سایت دانشگاه آزاد اسلامی انجام می گیرد.

در این مقاله به بررسی نکات مرتبط با تکمیل ظرفیت کاردانی بدون کنکور پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب آگاهی بیشتر سری هم به مقاله تکمیل ظرفیت کاردانی 97 بزنید.

پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از کلیه ی نکات مرتبط با تکمیل ظرفیت کاردانی بدون کنکور با مشاوران باتجربه تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *