آیدانیتو > تکمیل ظرفیت علمی کاربردی هنر
تکمیل ظرفیت کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی

تکمیل ظرفیت علمی کاربردی هنر






تکمیل ظرفیت علمی کاربردی هنر

دانشگاه جامع علمی کاربردی از دانشگاه های پرطرفداری است که افراد شامل معمولاً به عنوان گزینه اول انتخاب های خود قرار می دهند، این دانشگاه در سال 70 آغاز به کار کرد و در حال حاضر مراکز مختلفی در مناطق و شهرهای مختلف ایران دارد (بیش از 200 مرکز علمی کاربردی در تهران وجود دارد). از نکات مثبت این دانشگاه، بدون کنکور بودن آن است، بنابراین داوطلبانی که تمایلی به شرکت در کنکور و استرس آزمون های مختلف را ندارند، می توانند دانشگاه علمی کاربردی را انتخاب کنند.

دانشگاه علمی کاربردی در رشته های مختلف هنری، ریاضیات و مهندسی و… ارائه می شود و دومین ویژگی این دانشگاه، تنوع و تعداد زیاد رشته های موجود آن است که به صورت تخصصی تدریس می شوند.

دانش آموزانی که از مرحله ثبت نام اصلی جا مانده اند، نگران نباشند چرا که می توانند در مرحله تکمیل ظرفیت شرکت کنند. با توجه به اهمیت موضوع تکمیل ظرفیت علمی کاربردی هنر ، مبحث امروز را به مباحث مرتبط با تکمیل ظرفیت علمی کاربردی هنر اختصاص می دهیم، پس با ما همراه باشید تا هر آنچه را که باید درباره زمان تکمیل ظرفیت علمی کاربردی هنر ، رشته های ارائه شده در مرحله تکمیل ظرفیت علمی کاربردی هنر و نحوه ثبت نام و انتخاب رشته در مرحله تکمیل ظرفیت علمی کاربردی هنر بدانید.

تکمیل ظرفیت علمی کاربردی هنر 97

با توجه به تغییراتی که در سال 97 به وجود آمده است، باید از زمان تکمیل ظرفیت ها اطلاعات دقیقی کسب کنید. در تمامی سال های قبل از سال 96، طی دو مرحله مهر و بهمن (بعد از ثبت نام اصلی) مرحله تکمیل ظرفیت وجود داشت، که در سال گذشته ( سال 1396 ) در نیمه دوم سال یعنی بهمن ماه، تکمیل ظرفیت انجام نشد. بنابراین به طور قطعی نمی توان گفت در سال 97 تکمیل ظرفیت بهمن ماه وجود دارد.

زمان تکمیل ظرفیت علمی کاربردی هنر

با توجه به تغییرات ایجاد شده لازم است از زمان تکمیل ظرفیت مطلع شوید تا این فرصت به دست آمده را از دست ندهید، اما نکته ای که لازم است بدانید این است که در دانشگاه علمی کاربردی تنها مقطع کارشناسی به صورت ناپیوسته وجود دارد، بنابراین زمان تکمیل ظرفیت کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی هنر در نیمسال اول در اواسط مهرماه آغاز خواهد شد. در صورتی که تکمیل ظرفیت نیمسال دوم انجام شود، در دی ماه و یا بهمن ماه منتظر ثبت نام آن خواهیم بود.

رشته های ارائه شده در تکمیل ظرفیت علمی کاربردی هنر

در مرحله تکمیل ظرفیت رشته هایی که ظرفیت در نظر گرفته شده برای آن ها تکمیل نشده است، رشته های گروه هنر که در دانشگاه علمی کاربردی ارائه می شوند در عنوان های مختلف و تنوع زیادی وجود دارند که باید از بین لیست ارائه شده، انتخاب رشته خود را انجام دهید.

برخی از رشته های فرهنگ و هنر علمی کاربردی عبارتند از سفال و سرامیک، طلا و جواهر، قلم زنی، هنرهای سنتی، معماری، نقاشی، انیمیشن، آشپزی، گریم، موسیقی، مترجمی و ارتباط تصویری.

نحوه ثبت نام و انتخاب رشته تکمیل ظرفیت علمی کاربردی هنر

داوطلبین عزیزی که قصد شرکت در تکمیل ظرفیت مهر و بهمن علمی کاربردی هنر 97 را دارید، توجه کنید که در سال 97 تنها مجاز به انتخاب یک مرکز خواهید بود و از طریق لینک جستجو که در وب سایت سازمان سنجش و بخش علمی کاربردی موجود است، این مرحله انجام می شود و در صورتی که در دو مرکز ثبت نام کرده باشید، هر دو انتخاب شما باطل خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر بعد از مطالعه تکمیل ظرفیت علمی کاربردی هنر مقاله تکمیل ظرفیت علمی کاربردی 97 را مطالعه کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تکمیل ظرفیت علمی کاربردی هنر با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *