آیدانیتو > تفریحگاه های توریستی کانادا
مهاجرت به کانادا

تفریحگاه های توریستی کانادا






 


تفریحگاه های توریستی کانادا

کشور پهناور کانادا زیبایی های منحصر به فردی دارد. انواع توریست ها از سفر کانادا لذت می برند چون این کشور هم طبیعت فوق العاده ای دارد و هم زندگی شهری پررونق و زنده ای. طبیعت کانادا بکر است و طبیعت دوستان را به وجد می آورد. شهرهای کانادا تمیز، زیبا، پرجنب و جوش و نمایانگر انواع نمادهای فرهنگی هستند.

کشور ثروتمند کانادا یکی از مقاصد مهم گردشگری توریست های بین المللی است و کمتر گردشگری از سفر به این کشور ناامید می شود.

در این مقاله تلاش کرده ایم تا مهم ترین تفریحگاه های توریستی کانادا را معرفی کنیم.

آبشار نیاگارا

آبشارهای نیاگارا، واقع در انتاریو، سه آبشار بسیار بزرگ رودخانه نیاگارا هستند. این آبشار بدون شک یکی از مشهورترین جاذبه های کانادا است و هر ساله میلیون ها گردشگر از آن دیدن می کنند.

خرس های قطبی در مانیتوبا

 سفر به Churchill که یکی از مناطق شمالی کانادا است، می تواند یک سفر فوق العاده به یاد ماندنی در زندگی هر توریستی باشد که به کانادا سفر می کند. گردشگران برای رسیدن به  این منطقه مسیری طولانی را طی می کنند. اما ملاقات خرس های قطبی ارزش طی کردن این مسیر طولانی را دارد.

پارک ملی بنف (Banff) و کوه های راکی

این پارک در استان آلبرتا و در میان کوه های قرار داد قله های پوشیده از برف در این پارک و دریاچه زیبای آن منظره های چشم نوازی را ایجان کرده اند. در جنوب پارک های بنف واقع شده است. مراکز خرید، ویلاها، رستوران ها و کافه های این شهر از بهترین تفریحگاه های توریستی کانادا هستند.

کبک قدیم

کبک قدیم یک منطقه تاریخی در استان کبک است. عکاسان علاقه زیادی به عکاسی در این منطقه دارند و گردشگران معمولاً از ارگی در این منطقه دیدن می کنند که مشرف به رود خانه سنت لورنس است و با نام  جبل االطارق قاره آمریکا شناخته می شود.

قسمت کوهستانی کبک روی صخره های بلندی واقع شده و جاذبه های گردشگری زیادی را مثل قلعه، دشت ابراهیم، میدان پلیس دام و پارک تاریخی توپخانه در آن قرار دارند. گردشگران علاوه بر بازدید از مناطق تاریخی کانادا می توانند در این منطقه از آثار هنری هنرمندان دیدن کنند و از رستوران ها و کافه های کبک قدیم لذت ببرند.

برج سی ان (CN) در تورنتو

برج بلند سی ان یک از نمادهای مشهور کانادا است و 553 متر ارتفاع دارد. با استفاده از تلسکوپ هایی در این برج، گردشگران می توانند جزئیات شهر را مشاهده کنند و رستوان 360 درجه ای آن امکاناتی را فراهم می کند تا گردشگران در حین غذاخوردن از مناظر اطراف لذت ببرند.

خلیج فاندی

خلیج فاندی واقع در ساحل اقیانوس اطلس و شهرت آن به علت جزر و مدهای شگفت انگیزش است. گاهی اوقات بالا و پایین شدن این جزر و مدها حتی به 19 متر می رسد.

پارک ملی فاندی، مسیر پیاده روی فاندی و جزیره گرندمال هم در این منطقه قرار دارند.

بندرگاه داخلی ویکتوریا

بندرگاه داخلی ویکتوریا یک فضای زیبا، آرام و مناسب برای قدم زدن، استراحت و صرف غذا است. هتل تاریخی امپرس (emprees) در مرکز این منطقه و دارای یک ساختمان فوق العاده زیبا است.

این منطقه یکی از محبوب ترین مقاصد  گردشگری و تفریحگاه های توریستی کانادا است.

کلگری استمپید

کلگری استمپید یکی از مشهورترین مسابقات گاوبازی جهان است. این جشنواره هر ساله، در ماه ژوئیه، به مدت ده شبانه روز در شهر کلگری، واقع در استان آلبرتا برگزار می شود.

مردم در این جشنواره به جای پوشیدن لباس های معمول، شلوار جین و چکمه های گاو چران ها را می پوشند. در طول زمان جشنواره، در اطراف شهر، صبحانه رایگان است و در داخل ساختمان ها یا فضای باز سرو می شود.

پارک استنلی

پارک استنلی یکی از بزرگ ترین جاذبه های ونکورر است و مساحتش به 4.5 هکتار می رسد. درختان زیبایی مثل کاج و سرو قرمز زیبایی چشم نوازی به این پارک بخشیده اند.

مسیرهایی برای دویدن، پیاده روی و  دوچرخه سواری در این پارک وجود دارند و آکواریوم ونکوور، دریاچه بیور و باغچه گل رز از دیدنی های این پارک زیبا هستند.

در ادامه مطالعه مقاله «هتل های توریستی کانادا» را به شما پیشنهاد می کنیم.

برای اطلاعات بیشتر در زمینه سفر توریستی به کانادا و شرایط دریافت ویزای کانادا، می توانید با مشاوران آیدانیتو، در زمینه تحصیل، مهاجرت و اخذ ویزا، تماس بگیرید.

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *