مهاجرت به سوئد

تفریحگاه های توریستی سوئد






 


تفریحگاه های توریستی سوئد

کشور سوئد به علت استانداردهای بالای زندگی به یکی از مهاجرپذیرترین کشورهای اروپایی تبدیل شده و هر ساله هزاران نفر به این کشور مهاجرت می کنند اما این کشور فقط مقصدی برای مهاجرت نیست و انواع جاذبه های گردشگری سوئد، توریست ها را هم از اقصی نقاط جهان به سوئد فرا می خواند.

جنگل های بکر، دریاچه ها و رودخانه های زیبا، مناظر طبیعی فوق العاده، زندگی مدرن شهری، موزه ها، مکان های تاریخی و انواع امکانات تفریحی، توریست های مختلف را با سلایق گوناگون به سوئد علاقه مند کرده است.

از آنجایی که سوئد یک کشور توریستی است، مسافران زیادی قبل از سفر به این کشور تمایل دارند که در مورد تفریحگاه های توریستی سوئد اطلاعات به دست بیاورند. در این مقاله به معرفی تفریحگاه های توریستی سوئد می پردازیم:

مجمع الجزایر استکهلم

مجمع الجزایر استکهلم از چندین جزیره کوچک تشکیل شده. این جزایر بسیار زیبا هستند. بعضی توریست ها در جزایر گردش می کنند و بعضی با کشتی های مسافربری از جزیره ای به جزیره دیگر می روند. تعدادی از این جزیره ها مسکونی هستند و برخی کاملاً بکر و خانه حیوانات وحشی اند.

انواع رستوران ها، اقامت گاه ها، پیاده روی و قایق رانی در مجمع الجزایر استکهلم، از مهم ترین تفریحگاه های توریستی سوئد هستند.

پارک تفریحی گرونالوند

پارک تفریحی گرونالوند در شهر استکهلم، پایتخت سوئد، قرار دارد. این پارک زیبا در کنار آب است. انواع تفریحات، بازی ها، رستوران ها، و کنسرت ها از جمله تفریحاتی هستند که آدم ها را با سنین مختلف هیجان زده و خوشحال می کنند. این پارک در فصل های بهار و تابستان باز می شود.

شهر سیگتونا (Sigtuna)

مسافران علاقه مند به تاریخ و مکان های تاریخی از سفر به شهر سیگتونا که قدیمی ترین شهر سوئد است لذت زیادی می برند. کلیساهای قرون وسطایی، رستوران های محلی، کافه های خاص، مغازه هایی که آثار هنری می فروشند و… سفر به این شهر را به تجربه ای خاص و لذت بخش تبدیل می کنند.

لاپ لند سوئد (Swedish Lapland)

لاپ لند در شمالی ترین نقطه سوئد واقع شده و بهترین مکان بر عاشقان طبیعت وحشی است. ساکنان بومی این منطقه افرادی هستند که به آن سامی (Sami) می گویند. این افراد در کلبه های چوبی سنتی و در میان برف زندگی می کنند. قایق رانان و کوهنوردان از سفر به این منطقه شدیداً لذت خواهند برد.

پارک ملی زیردریایی کوسترهاوت (Kosterhavet)

این پارک بهترین پارک برای نمایش تنوع زندگی دریایی است و 200 نوع حیوان و گیاه در آب های آن زندگی می کنند. پارک ملی زیر دریایی کوسترهاوت، در غرب سوئد قرار دارد و جای مناسبی برای شنا، غواصی، ماهیگیری و پیاده روی است.

شهر مارسترند (Marstrand)

شهر مارسترند در سوئد یکی از مهم ترین و جذاب ترین تفریحگاه های توریستی سوئد است و بابت مسابقات قایق رانی و قلعه قرن هفدهمی کارلستن بسیار مشهور است. این شهر در حدود 1200 سال قدمت دارد و بازدید از آن می تواند به خاطره ای فراموش نشدنی تبدیل شود.

پارک ملی آبیسکو (Abisko)

پارک ملی آبیسکو بهترین مکان برای مشاهده و بررسی شفق قطبی است. در فصل تابستان، توریست ها به این منطقه می آیند، پیاده روی و غار نوردی می کنند و در کنار ترولسجون که تمیزترین دریاچه سوئد است راه می روند.

در فصل زمستان هم می توان از اسکی و مشاهده طبیعت زیبای این منطقه لذت برد. ماهی گیری و سوار شدن بر سورتمه هایی که سگ ها آن ها را می کشند هم از تفریحات هیجان انگیز این منطقه است.

جاکموک (Jokkmokk)

جاکموک یک شهر فوق العاده و رویایی در شمال سوئد است. توریست ها به این شهر می روند تا مسابقات گوزن های شمالی را مشاهده کنند. خوراک های محلی، غذا دادن به گوزن های شمالی، بازار جاکموک که بیشتر از 400 سال قدمت دارد و موزه آجته ( Ajtte Museum) که نمایش دهنده فرهنگ سامی است از جذاب ترین تفریحگاه های توریستی سوئد هستند.

در این مقاله تعدادی از تفریحگاه های توریستی سوئد را به شما معرفی کردیم. در اداامه مطالعه مقاله «هتل های توریستی سوئد» را به شما پیشنهاد می کنیم.

برای اطلاعات بیشتر در مورد سفر به سوئد و اخذ ویزای توریستی سوئد، می توانید با مشاوران آیدانیتو در زمینه تحصیل، مهاجرت و اخذ ویزا تماس بگیرید.

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *