آیدانیتو > تفریحگاه های توریستی آلمان
مهاجرت به آلمان

تفریحگاه های توریستی آلمان






 


تفریحگاه های توریستی آلمان

کشور توسعه یافته و ثروتمند آلمان بسیار مهاجرپذیر است و همه ساله هزاران نفر از سراسر دنیا با اهداف تحصیلی و شغلی وارد این کشور می شوند. اما آلمان فقط مقصدی برای مهاجرت نیست و به علت برخورداری از انواع جاذبه های توریستی، مقصد عاشقان سفر هم هست.

توریست های مختلف، با سلیقه های مختلف، می توانند از سفر به این کشور لذت ببرند چون آلمان طبیعت زیبا و چشم نواز را، در کنار زندگی شهری پویا و زنده به توریست ها ارائه می دهد. در این مقاله، تلاش کرده ایم که مهم ترین تفریحگاه های توریستی آلمان را به علاقه مندان معرفی کنیم.

جنگل سیاه آلمان

جنگل سیاه یا شوارتزولد می تواند یکی از بهترین تفریحگاه های توریستی آلمان برای علاقه مندان به طبیعت و تفریحات بیرون از خانه باشد.

درختان و شاخ و برگ هایشان سایه بان های تاریکی را در  این جنگل ایجاد کرده اند و به همین دلیل این جنگل به نام سیاه مشهور شده است. کوهنوردی، پیاده روی و شنا از تفریحات این مکان دیدنی هستند.

کلیسای جامع کلن

کلیسای جامع کلن، بزرگ ترین کلیسای آلمان است و معماری خاص و فوق العاده اش به سبک گوتیک است. ساخت این کلیسا در سال 1248 میلادی شروع شد و رسیدنش به مرحله نهایی بیشتر از 600 سال زمان برد.

قلعه نوشوانشتاین آلمان

این قلعه در واقع یک پناهگاه شخصی برای پادشاه آلمان بوده است و موقع استراحت از آن استفاده می کرده. قرار گرفتن این کاخ تاریخی بر بلندای دره رود پولات و برج و مناره آن چشم انداز فوق العاده ای به آن بخشیده. از این قلعه برای ساخت قلعه های زیبای پارک های دیزنی لند الهام گرفته شده است.

قلعه هایدلبرگ

قلعه هایدلبرگ را می توان نماد مکتب رمانتیسم در آلمان دانست. این قلعه در ارتفاع هشتاد متری بالاتر از دامنه کوه قرار دارد و وجود یک لوح سنگی در این مکان بر زیبایی آن افزوده. البته این لوح جایگزین لوح قدیمی تری است که از بین رفته.

پارک ملی ساکسون

پارک ملی ساکسون یک پارک بسیار وسیع است و در نزدیکی کوه های آلپ واقع شده است. رودخانه زیبای آلپ، مسیر زیبای پیاده روی، صخره نوردی و دره های عمیق و زیبا از جاذبه ها و زیبایی های این پارک هستند.

کلیسای جامع زنان

کلیسای جامع زنان یک کلیسای کاتولیک در شهر مونیخ است و معماری فوق العاده و منحصر به فردی دارد. بنای این کلیسا با آجرهای قرمز رنگ ساخته شده است و بزرگ ترین کلیسای مونیخ است.

جشن اکتبر در شهر مونیخ

جشن اکتبر هر ساله در شهر مونیخ برگزار می شود و بزرگ ترین کارناوال دنیا و یکی از زیباترین تفریحگاه های توریستی آلمان است. این جشن در پایان سپتامبر آغاز می شود و تا آخر هفته اول اکتبر ادامه دارد. انواع غذاهای سنتی، گوشت ها، نوشیدنی های آلمانی، انواع سوسیس و… غذاهایی هستند که در این جشن با شکوه در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرند.

دروازه هولستن آلمان

هولستنوتر معروف به دروازه هولستن در سال 1464 ساخته شد و در حال حاضر به یک موزه تبدیل شده است. این جاذبه توریستی در کنار مرکز شهر قدیمی لوبک قرار دارد و از سال 1987 به عنوان یکی از میراث جهانی یونسکو ثبت شده است.

کوه تسوگ اشپیتسه

کوه تسوگ اشپیتسه بلندترین کوه آلمان و یکی از بهترین تفریحگاه های ویزای توریستی آلمان برای توریست های عاشق اسکی است. در هر فصلی از سال اسکی بازها می توانند در این کوه تفریح و ورزش کنند.

بازار کریسمس نورنبرگ آلمان

بهترین بازار کریسمس را در آلمان می توان در شهر نورنبرگ، واقع در استان باواریا مشاهده کرد. قدمت این بازار زیبا و رنگارنگ به قرن17 میلادی می رسد. انواع نوشیدنی ها، وسایل تزئین درخت کریسمس، صنایع دستی و… در این بازار به فروش می رسند.

در ادامه مطالعه مقاله «هتل های توریستی آلمان» را به شما پیشنهاد می کنیم.

برای اطلاعات بیشتر در زمینه تفریحگاه های ویزای توریستی آلمان، با مشاوران آیدانیتو، در زمینه مهاجرت، تماس بگیرید.

 

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *