آیدانیتو > انگشت نگاری در انگلستان
مهاجرت به انگلیس

انگشت نگاری در انگلستان






انگشت نگاری در انگلستان

کشور انگلستان از آن گروه کشورهایی است که هر ساله افراد بسیاری را جهت زندگی به قصد تحصیل و یا کار به سمت خود جذب می کند. اما باید بدانید که سفر و مهاجرت به این کشور نیازمند دریافت ویزا است. پس از بازگشایی مجدد سفارت انگلیس در شهر تهران، شاهد اضافه شدن این شهر به لیست دفاتر کنسولی صادر کننده ویزای انگلستان بودیم. در نتیجه، افراد متقاضی مهاجرت به انگلیس می توانند علاوه بر انجام مراحل دریافت ویزا در ترکیه و امارات این مراحل را از طریق سفارت انگلستان در تهران نیز انجام دهند. از جمله مراحل اخذ ویزای انگلستان انگشت نگاری است. در این مقاله، به بحث در مورد انگشت نگاری در انگلستان برای شما می پردازیم. اما پیش از پرداختن به موضوع انگشت نگاری در انگلستان توضیحی هر چند مختصر در رابطه با انواع ویزاهای انگلستان و مراحل اخذ آن ها ارائه می دهیم.

انواع ویزای انگلستان

ویزای کشور انگلستان با توجه به طول اقامت مورد نظر افراد در این کشور در سه دوره پنج ساله، یک ساله و شش ماهه قرار می گیرد.

انواع ویزا عبارتند از:

  • ویزای کار انگلستان
  • ویزای توریستی و گردشگری انگلستان
  • ویزای شهروندی انگلیس
  • دریافت ویزای انگلیس به وسیله ازدواج 
  • ویزای تحصیلی انگلستان

مراحل دریافت ویزای انگلستان

در ابتدای شروع بحث در مورد مراحل دریافت ویزای انگلستان باید گفت که انگلیس از جمله کشورهایی است که به آسانی نمی توان نسبت به دریافت ویزا برای آن اقدام کرد و سخت گیری هایی در این زمینه دیده می شود اما هر یک از متقاضیان نباید نگرانی بابت این امر داشته باشند، زیرا به کمک اطلاع کامل از مدارک و شرایط دریافت ویزا و برنامه ریزی درست و منطقی می توان از عهده این امر به خوبی برآمد. مراحل دریافت ویزای انگلستان شامل مراجعه به لینک www.visa4uk.fco.gov.uk/home/welcome و انتخاب نوع درخواست و سپس تکمیل فرم مربوطه است. پس از این، نوبت به تعیین وقت سفارت و رجیستر کردن در سایت http//www.vfsylobal.co.uk/global می رسد. با انجام این کار، باید جهت انگشت نگاری اقدام کرد. دقت کنید که انگشت نگاری در انگلستان جهت اخذ ویزای این کشور و مهاجرت به آن الزامی است. در ادامه به ذکر مراحل لازم جهت انگشت نگاری در انگلستان برای شما دوستان گرامی می پردازیم.

  • گرفتن عکس دیجیتالی 
  • گذاشتن انگشتان بر روی صفحه ای شیشه ای جهت اسکن
  • دادن امضاء و یا ذکر دلیلی در صورتی که قادر به انجام آن نیستید

فرایند انگشت نگاری در انگلستان کمتر از پنج دقیقه زمان می برد و هیچ نیازی به استفاده از جوهر و در نتیجه کثیف شدن انگشتان نیست. در صورتی که اثر انگشت ندارید گرفتن عکس دیجیتال از چهره شما کفایت می کند.

در این مقاله به بررسی نکات مرتبط با انگشت نگاری در انگلستان پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله ویزای توریستی انگلستان بزنید.

اگر سوالی در زمینه انگشت نگاری در انگلستان ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران حرفه ای مهاجرت و اخذ ویزا و اقامت دائم آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *