انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور پیام نور

انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور پیام نور عمران

انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور پیام نور عمران

رشته مهندسی عمران یکی از بهترین و جامع ترین رشته های گروه ریاضی فیزیک بوده که در نوع خود از خاص ترین رشته ها به حساب می آید. امروزه، با درنظر گرفتن نیاز جوامع به وجود مهندسان عمران به خاطر پیشرفت های روز افزون هر منطقه، اضافه کردن رشته مهندسی عمران به لیست رشته های دانشگاهی چندان دور از ذهن نیست. همانند سایر دانشگاه ها یعنی دانشگاه روزانه، شبانه و آزاد شاهد انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور پیام نور نیز هستید.

در این مقاله، سعی در به چالش کشیدن مبحث انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور پیام نور عمران داریم. همچنین، لیست مؤسسات آموزش عالی بدون آزمون پیام نور عمران در کنار موضوع  اصلی این مقاله یعنی انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور پیام نور عمران خالی از فایده نبوده و حتی می تواند شما را در جهت تصمیم گیری بهتر راهنمایی کند.

نحوه پذیرش در دوره بدون کنکور پیام نور مهندسی عمران

پیش از هر چیز باید گفت که دانشگاه های پیام نور به شکل بدون آزمون و تنها بر طبق سابقه تحصیلی داوطلبان آنها را در رشته های مختلف دانشگاهی پذیرش می نماید. حتماً در اینجا این سؤال برایتان مطرح می شود که منظور از سابقه تحصیلی چه چیزی می تواند باشد. جهت اطلاع باید بگوییم که سابقه تحصیلی همان معدل قید شده در دیپلم داوطلب بوده که مهم ترین معیار پذیرش در زمان انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور پیام نور عمران به شمار می آید.

توجه کنید که داوطلبانی که هنوز از دوره پیش دانشگاهی فارغ التحصیل نشده اند و یا جزء دانشجویان مقطع فوق دیپلم در رشته عمران هستند، فقط در صورت تمام شدن تحصیلاتشان تا پایان شهریور سال 97 فرصت ثبت نام و انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور پیام نور عمران در اختیارشان گذاشته می شود. از دیگر مسائل مهم در ارتباط با انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور پیام نور عمران موضوع خدمت نظام وظیفه آقایان است که تا قبل از انجام این کار باید حل و فصل شود.

زمان ثبت نام در کارشناسی بدون آزمون پیام نور مهندسی عمران

داوطلبان عزیز باید این خبر را به شما بدهیم که آخرین فرصت ثبت نام و انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور پیام نور عمران امشب یعنی 24 مرداد است. در نتیجه در صورتی که تا الان ثبت نام نکرده اید، هر چه زودتر این کار را انجام دهید. خبر خوش اینکه، جاماندگان از ثبت نام تیر امکان انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور پیام نور عمران را در ماه آذر دارند.

لیست دانشگاه های کارشناسی بدون آزمون عمران

مسلماً جهت انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور پیام نور عمران باید از لیست دانشگاه های کارشناسی بدون آزمون پیام نور عمران اطلاع داشته باشید. بنابراین این لیست را در اختیارتان قرار می دهیم.

دانشگاه پیام نور تهران – واحد ریدانشگاه پیام نور استان فارس – مرکز جهرم
دانشگاه پیام نور استان سمنان – مرکز شاهروددانشگاه پیام نور خوزستان – مرکز اهواز
دانشگاه پیام نور استان سمنان – مرکز سمناندانشگاه پیام نور تهران- تهران شمال
دانشگاه پیام نور استان زنجان –  مرکز زنجاندانشگاه پیام نور استان همدان – مرکز همدان
دانشگاه پیام نور استان خوزستان – واحد ماهشهردانشگاه پیام نور استان هرمزگان – مرکز بندر عباس
دانشگاه پیام نور استان خراسان شمالی – مرکز بجنورددانشگاه پیام نور استان مرکزی –  مرکز اراک
دانشگاه پیام نور استان خراسان جنوبی -مرکز بیرجنددانشگاه پیام نور استان مازندران – مرکز بابل
دانشگاه پیام نور استان بوشهر –  مرکز بین المللی عسلویهدانشگاه پیام نور استان لرستان – مرکز خرم آباد
دانشگاه پیام نور استان بوشهر- مرکز بوشهردانشگاه پیام نور استان گلستان – مرکز گرگان
دانشگاه پیام نور استان آذربایجان غربی مرکز ارومیهدانشگاه پیام نور استان کرمانشاه – مرکز کرمانشاه
دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی – مرکز تبریزدانشگاه پیام نور استان کرمان – مرکز کرمان
دانشگاه پیام نور استان البرز- مرکز کرجدانشگاه پیام نور استان کردستان –  مرکز سنندج
دانشگاه پیام نور استان اصفهان – مرکز اصفهاندانشگاه پیام نور استان قم – مرکز قم
دانشگاه پیام نور استان اصفهان –  مرکز تیراندانشگاه پیام نور استان فارس – مرکز شیراز

 

در این مطلب، به بررسی مبحث انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور پیام نور عمران برای شما داوطلبان گرامی پرداختیم. در صورت نیاز، مقاله کارشناسی بدون کنکور پیام نور 97 را نیز ملاحظه بفرمایید.

مشاورین متخصص آیدانیتو در کوتاه ترین زمان ممکن، جامع ترین اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهند . اگر سوالی در زمینه انتخاب رشته بدون کنکور دارید ، با مشاورین حرفه ای آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *