انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور پیام نور, کارشناسی بدون کنکور, کارشناسی بدون کنکور پیام نور

انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور پیام نور مدیریت 98





انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور پیام نور مدیریت 98

در این مقاله به موضوع انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور پیام نور مدیریت 98 می پردازیم. رشته های مدیریت شامل رشته های مختلف در گروه های آزمایشی مختلف است. در واقع برخی از رشته های مدیریت به عنوان رشته های شناور محسوب می شوند. در ادامه ی مقاله انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور پیام نور مدیریت 98 شما را با انواع رشته ها، زمان انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور پیام نور مدیریت 98 و نحوه انتخاب رشته و … آشنا خواهیم کرد، همراه ما باشید.

معرفی رشته های مدیریت

مجموعه مدیریت شامل رشته های مدیریت اطلاعات و ارتباطات مدیریت امور بانکی، مدیریت امور گمرکی، مدیریت بازرگانی، مدیریت بیمه، مدیریت بیمه اکو، مدیریت دولتی، مدیریت صنعتی، مدیریت فرهنگی هنری، مدیریت کسب و کارهای کوچک، مدیریت مالی، مدیریت بازرگانی و دریایی. وجود مدیران لایق و توانمند در تمامی عرصه ها از ضروری ترین مسائل به حساب می آید. از این رو رشته های مختلف دانشگاهی با عنوان های مدیریت ارائه شد. در ادامه تعریف برخی از مدیریت های نام برده شده را مشاهده خواهید کرد. داوطلبانی که در رشته مدیریت بازرگانی به تحصیل می پردازند، در تفکیک امور تجاری و اداره آن تخصصی خواهند داشت. داوطلبانی که در رشته مدیریت صنعتی به تحصیل مشغول می شوند، باید از روند عدم موفقیت وضعف کشور در صنایع مختلف جلوگیری کنند. وجود متخصص و فارغ التحصیل مدیریت صنعتی در هر صنعت می تواند با استفاده از خلاقیت ها و دانش و مهارت دیگران کارآمد در عرصه صنعت موفق شوند. در خصوص گرایش مدیریت جهانگردی باید بگوییم همان طور که اطلاع دارید، با توجه به وسعت و جذابیت کشور ایران در صنعت گردشگری سهم اندکی از سود جهانگردی را به خود اختصاص می دهد. بنابراین وجود متخصصان و فارغ التحصیلان در این زمینه یم تواند صنعت جهانگردی را رونق ببخشید. یکی از دلایل ضعف کشور ایران در این صنعت، مدیریت ضعیف گردشگری است. فارغ التحصیلان مدیریت امور گمرکی با نحوه ی بررسی کالاهای وارداتی و صادراتی، نحوه ی تنظیم اظهارنامه ها و چگونگی ایجاد تعرفه های مالیاتی باعث افزایش موفق در این رشته که یک تجارت جهانی است، می شود. رشته هایی مانند مدیریت اطلاعات و ارتباطات، مدیریت بازرگانی، مدیریت دولتی، مدیریت صنتی، مدیریت فرهنگی هنری، مدیریت کسب و کارهای کوچک و … از رشته های شناور محسوب می شوند. بنا به داوطلبان رشته ریاضی، انسانی و تجربی می توانند در رشته های گفته شده به تحصیل بپردازند.

زمان انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور پیام نور مدیریت

در این مبحث از مقاله به زمان انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور پیام نور مدیریت 98 خواهیم پرداخت. داوطلبان عزیز توجه کنند زمان انتخاب رشته نزدیک است، اما به طور دقیق این زمان تعیین نشده است. زمان انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور  پیام نور مدیریت در حال حاضر در حال انجام است، لازم به ذکر است که این زمان تا ضهریور ماه 98 به طول می انجامد.

نحوه ی انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور پیام نور مدیریت 98

داوطلبانی که قصد انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور پیام نور مدیریت 98 را دارند، در زمان اعلام شده به سایت سازمان سنجش رفته و با مشاهده لیست رشته ها و دانشگاه های ارائه شده، انتخاب رشته را انجام خواهند داد. اما نکته ای که حائز اهمیت است، اولویت وارد کردن انتخاب ها می باشد. برای اولویت بندی خود به معیارهای زیر توجه کنید:
  • اطلاع از بازار کار رشته مورد نظر و شناخت کامل رشته و ا طلاع از دروس دانشگاه رشته مورد نظر
  • توجه به توانایی های لازم در رشته و توانایی های شما
  • توجه مسیر رفت و آمد دانشگاه و هزینه ها و شهریه های پرداختی به دانشگاه.
بعد از مطالعه انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور پیام نور مدیریت 98 به مقاله رشته های بدون کنکور 98 مراجعه کنید. پیشنهاد می کنیم انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور پیام نور مدیریت 98 را به مشاوران با سابقه آیدانیتو بسپارید تا از بهترین نتیجه بهره مند شوید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *