آیدانیتو > انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی روانشناسی
انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی

انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی روانشناسی

انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور غیر انتفاعی روانشناسی

رشته روانشناسی به عنوان رشته ای نسبتاً جدید اما در حال پیشرفت در میان جامعه دانشگاهی شناخته می شود. رشته ای که تاکنون 35 زمینه مختلف توسط انجمن روانشناسی آمریکا برای آن شناسایی شده است. موضوع اصلی این علم را می توان بررسی و مطالعه فرآیندها و اعمال ذهنی مطابق یافته ها و کشفیات دانشمندان درنظر گرفت. این رشته به عنوان رشته ای کاملاً کاربردی در میان اساتید و دانشجویان شناخته شده و از پرمتقاضی ترین رشته های عرضه شده در دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی به شمار می رود.

در این مقاله، بحث جالب انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور غیر انتفاعی روانشناسی را خدمت شما عزیزان توضیح می دهیم. همراهی شما با ما در مقاله انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور غیر انتفاعی روانشناسی ، اطلاعات مفید و قابل توجهی را در این زمینه در اختیارتان قرار می دهد. در ابتدای شروع مطلب انتخاب رشته  کارشناسی بدون کنکور غیر انتفاعی روانشناسی ، مختصری در مورد توانایی لازم برای تحصیل و اشتغال به کار و فعالیت در زمینه روانشناسی بیان می کنیم.

مهارت های مورد نیاز یک روانشناس 

باید متذکر شویم که قطعاً برای تحصیل و اشتغال به کار در رشته روانشناسی ، به مهارت های مختلفی از جمله مهارت ریاضی نیاز مبرمی بوده و با وجود آن ، دانشجوی روانشناسی می تواند به درک اختلالات و تفسیر داده ها پرداخته و نحوه انجام دادن طیف گسترده ای از محاسبه های آماری را فرا گیرد. از طرف دیگر، ایجاد تعادل و داشتن برخوردی مناسب با مراجعان دارای مشکلات عاطفی، روانی و غیره از دیگر موارد ضروری برای ورود به حرفه روان شناسی به حساب می آید.

زمان انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور غیر انتفاعی روانشناسی

لازم به ذکر است که فرصت شما داوطلبان گرامی برای ثبت نام و انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور غیر انتفاعی روانشناسی به اتمام رسیده و فاصله زمانی 15 تا 24 مرداد 97 را شامل می شد. این امر به شکل اینترنتی و بدون نیاز به مراجعه حضوری به دانشگاه موردنظر انجام گرفت.

شرایط لازم برای ثبت نام بدون کنکور غیر انتفاعی روانشناسی

در نظر داشته باشید که شش مورد ذکر شده در زیر را می توان در ردیف مهم ترین و اساسی ترین ضوابط و شرایط ضروری جهت ثبت نام و انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور غیر انتفاعی روانشناسی مدنظر قرار داد:

1- تمامی آقایان متقاضی ثبت نام در کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی روانشناسی نباید هیچ منعی از نظر نظام وظیفه برای تحصیلات خود داشته باشند.

2- فرد داوطلب باید با دل و جان نظام جمهوری اسلامی را قبول داشته و هیچ گونه مخالفتی با وجود آن نداشته باشد.

3- فساد اخلاقی از دیگر مواردی است که می تواند مانع بزرگی جهت ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور غیر انتفاعی روانشناسی باشد.

4- هر کدام از داوطلبان باید به یکی از ادیان مورد قبول اکثریت قریب به اتفاق افراد جامعه یعنی اسلام، مسیحیت، کلیمی و زرتشتی باور کامل قلبی داشته و بر ضد آنها نباشند.

5- دو گواهی پیش دانشگاهی و دیپلم که می توان گفت از درجه اهمیت بالایی برخوردار هستند.

6- تناسب وضعیت جسمانی فرد با رشته پذیرفته شده در آن

نحوه انتخاب رشته بدون کنکور کارشناسی روانشناسی غیر انتفاعی

انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور غیر انتفاعی روانشناسی ، ورود به سایت سازمان سنجش آموزش کشور را می طلبد. مطالعه دفترچه راهنمای بدون کنکور سراسری و آشنایی با واحدهای غیر انتفاعی پذیرنده و جذب کننده دانشجو در رشته روانشناسی ، می تواند برای شما بسیار مفید فایده باشد. در زمان ثبت نام و انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور غیر انتفاعی روانشناسی ، سرعت فرآیند انتخاب رشته شما به مراتب بیشتر می شود. باید گفت که اجازه انتخاب تعداد زیادی کد رشته محل به مقدار 150 مورد به شما داده شده است.

در این مقاله، به بحث در مورد انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی روانشناسی پرداخیتم. در صورت تمایل، می توانید نگاهی به مطلب انتخاب رشته بدون کنکور غیرانتفاعی 97 بیندازید.

مشاورین متخصص آیدانیتو در کوتاه ترین زمان ممکن، جامع ترین اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهند . اگر سوالی در زمینه انتخاب رشته بدون آزمون کارشناسی رشته روانشناسی در دانشگاه غیرانتفاعی دارید ، با مشاورین حرفه ای آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *