آیدانیتو > انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی کامپیوتر 98
انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی, کارشناسی بدون کنکور, کارشناسی بدون کنکور غیر انتفاعی

انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی کامپیوتر 98






انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور غیر انتفاعی کامپیوتر 98

در این مقاله به موضوع انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور غیر انتفاعی کامپیوتر 98 پرداخته ایم. داوطلبان علاقه مند به رشته کامپیوتر که تعداد آن ها نسبتاً زیاد است، در صورت عدم قبولی در کنکور نباید از اهداف خود فاصله بگیرند. با ارائه روش جذب دانشجو بدون کنکور مشکل ورود به دانشگاه رفع شده است و داوطلبان عزیز می توانند بدون کنکور در یکی از دانشگاه های ارائه کننده کامپیوتر از جمله دانشگاه ها و مؤسسات غیر انتفاعی ثبت نام و انتخاب رشته کنند. در مقاله انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور غیر انتفاعی کامپیوتر 98 شما را از زمان و نحوه ی انتخاب رشته مطلع خواهیم کرد. توجه کنید که مؤسسات و دانشگاه های غیر انتفاعی در سال های اخیر با جذب بالای دانشجویان، از انتخاب های قابل اطمینان محسوب می شوند.

معرفی رشته مهندسی کامپیوتر

مهندسی کامپیوتر از رشته هایی است که با توجه به بازار کار مناسبی که دارد از انتخاب های اصلی داوطلبان گروه ریاضی محسوب می شود. همانطور که می دانید شناخت رشته مورد نظر از معیارهای اصلی انتخاب رشته است، لازم است ابتدا توضیح مختصر از این رشته را ارائه کنیم تا شما داوطلبان عزیز با گرایش ها و رشته مهندسی کامپیوتر بیشتر آشنا شوید. مهندسی کامپیوتر شامل سه گرایش مهندسی نرم افزار، مهندسی سخت افزار، مهندسی فناوری اطلاعات (IT) است. فارغ التحصیلان کامپیوتر به خصوص فارغ التحصیلان رشته مهندسی نرم افزار در پیدا کردن شغل با مشکل مواجه نخواهند شد. بنابراین می توان گفت علاوه بر علاقه آینده شغلی داوطلبان اهمیت ویژه ای دارد که رشته کامپیوتر مناسب ترین رشته محسوب می شود. داوطلبان در دانشگاه با برنامه نویسی، پایگاه داده و … آشنا خواهند شد. در ادامه زمان انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور غیر انتفاعی کامپیوتر 98 را خواهیم دید.

زمان انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور غیر انتفاعی کامپیوتر

انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور غیر انتفاعی کامپیوتر 98 تقریباً همزمان با انتخاب رشته کارشناسی با کنکور انجام می شود. داوطلبان عزیز در نیمه مردادماه انتخاب رشته خود را انجام خواهند داد و به عنوان دانشجویان ورودی مهر وارد دانشگاه می شوند. اما علاوه بر نیمسال اول (مهر) داوطلبان می توانند در تکمیل ظرفیت نیمسال دوم بهمن ماه نیز انتخاب رشته کنند. بنابراین داوطلبانی که در مرحله اول شرایط ثبت نام ندارند، می توانند در بهمن ماه انتخاب رشته کنند. زمان تکمیل ظرفیت بدون کنکور غیر انتفاعی در آبان ماه و یا آذر است.

نحوه انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور غیر انتفاعی کامپیوتر

داوطلبانی که قصد انتخاب رشته بدون کنکور غیر انتفاعی کامپیوتر 98 را دارند، با مراجعه به وب سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org دفترچه انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی را دانلود می کنند. داوطلبان عزیز لازم است ابتدا انتخاب های خود را معیاربندی کنند و با توجه به اولویت های مشخص شده انتخاب خود را از 1 تا 150 وارد کنند. اما توجه کنید توصیه می کنیم ابتدا به اعتبار و سطح علمی دانشگاه توجه کنید. مسلماً اعتبار مدرک و سطح علمی دانشگاه های دولتی و روزانه و بعد نوبت دوم بیشتر است. پس بعد از این دوره ها می توانید دانشگاه غیر انتفاعی و بعد مؤسسات غیر انتفاعی را انتخاب کنید. در انتخاب دانشگاه به معیارهایی از جمله، سطح علمی، هزینه و مسیر رفت و آمد، شهر و … توجه کنید. پیشنهاد می کنیم بعد از مطالعه انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور غیر انتفاعی کامپیوتر 98 مقاله ظرفیت پذیرش بدون کنکور کارشناسی کامپیوتر 98 رار مورد مطالعه قرار دهید تا از سایر دانشگاه های ارائه دهنده کامپیوتر بدون کنکور مطلع شوید. به داوطلبان عزیز پیشنهاد می کنیم در صورتی که سؤالی راجع به رشته مهندسی کامپیوتر و نحوه ی ثبت نام انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور غیر انتفاعی کامپیوتر 98 را دارند، آن را با مشاوران مجرب آیدانیتو در میان بگذارند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *