انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور آزاد, بدون کنکور

انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور آزاد کامپیوتر 98





انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور آزاد کامپیوتر 98

در این مقاله به موضوع انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور آزاد کامپیوتر 98 می پردازیم. مهندسی کامپیوتر از رشته های پرطرفداری است که تحصیل در مقطع کارشناسی بدون کنکور آزاد برای آن فراهم شده است. معمولاً در استان های مختلف، رشته مهندسی کامپیوتر ارائه می شود و داوطلبان می توانند با توجه به سوابق تحصیلی خود در آن شرکت کنند.

معرفی رشته مهندسی کامپیوتر

رشته مهندسی کامپیوتر که در گروه آزمایشی ریاضی و فنی قرار دارد، در گرایش های مختلف، نرم افزار، سخت افزار و فناوری اطلاعات ارائه می شود. برای ورود به رشته مهندسی کامپیوتر، داوطلبان نیاز دارند پایه ریاضی و فیزیک قوی داشته باشند و علاوه بر این خلاقیت و حل مسائل از راه های مختلف از ویژگی مهندسان کامپیوتر است. همان طور که در چند سال اخیر مشاهده شده است، رشته مهندسی کامیوتر از بازارکار خوبی برخوردار است و تقریباً می توان گفت فارغ التحصیلان رشته کامپیوتر از جمله گرایش نرم افزار با بی کاری مواجه نمی شوند. در مقاله انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور آزاد کامپیوتر 98 شما با زمان انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور آزاد و نحوه و … آشنا خواهید شد، با ما همراه باشید.

زمان ثبت نام و انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور کامپیوتر

ثبت نام و انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور آزاد کامپیوتر 98 به صورت همزمان انجام می شود و داوطلبان در دو نوبت مهر و بهمن می توانند وارد دانشگاه شوند. زمان ثبت نام و انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور کامپیوتر برای ورودی مهر در مردادماه  انجام می شود و زمان ثبت نام و انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور کامپیوتر برای ورودی بهمن ماه در اواخر آبان و یا آذرماه انجام می شود.

نحوه ی انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور آزاد کامپیوتر

برای انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور آزاد کامپیوتر 98 در زمان مقرر شده، جهت ثبت نام و انتخاب رشته به سامانه اینترنتی دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی azmoon.org مراجعه کنید و با ثبت نام اولیه انتخاب رشته خود را هم انجام دهید اما توجه کنید که شما مجاز به وارد کردن 20 کد رشته هستید و باید انتخاب های خود را بر اساس اولویت دانشگاه و رشته درج کنید. داوطلبان علاقه مند به رشته مهندسی کامپیوتر باید گزینه های اولیه خود را به این رشته اختصاص دهند. اما برای انتخاب رشته به چه عوامل دیگری باید توجه شود؟ سطح علمی دانشگاه، مسیر و محل دانشگاه، شهریه و خروجی های رشته کامپیوتر در دانشگاه از مواردی هستند که باید به آن توجه کنید.

قبل از انتخاب رشته بدون کنکور آزاد به این نکات توجه کنید

  • با توجه به اینکه امکان ویرایش بعد از ذخیره ثبت نام برای شما وجود نخواهد داشت، توصیه می کنیم از صحت اطلاعات وارد شده اطمینان حاصل کنید.
  • توجه کنید که امکان انتقالی در دانشگاه آزاد بدون کنکور وجود ندارد، بنابراین دانشگاه های انتخابی را قبل از انتخاب رشته بررسی کنید.
  • با توجه به اینکه در سال 98 در هر دو نیمسال اول و دوم بر اساس سوابق تحصیلی است، بنابراین در صورتی که بعد از قبولی اطلاعات وارد شده از جمله اطلاعات تحصیلی، با واقعیت مغایرت داشته باشد، قبولی شما لغو خواهد شد.
همچنین توصیه می کنیم بعد از مطالعه انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور آزاد کامپیوتر 98 به مقاله  لیست دانشگاه های کارشناسی بدون کنکور کامپیوتر آزاد 98 مراجعه کنید. شما می توانید برای انجام انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور آزاد کامپیوتر 98 با مشاوران با سابقه آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *