انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور آزاد, بدون کنکور, کارشناسی بدون کنکور

انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور آزاد معماری 98





انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور آزاد معماری 98

دانشگاه آزاد روند پذیرش دانشجو را تغییر داده است و شیوه ی جدید دیگری را پیش گرفته است و آن پذیرش بدون کنکور است. حدود 90% از رشته های دانشگاه آزاد پذیرش بدون کنکور نیز دارد. یکی از رشته هایی که پذیرش بدون کنکور دارد، رشته معماری است. از این رو در این مقاله نحوه ی انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور آزاد معماری 98 را بررسی می کنیم.

معرفی رشته معماری

قبل از انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور آزاد معماری 98 بهتر است شناخت کافی از رشته معماری داشته باشید تا بعدا از انتخاب خود پشیمان نشوید. رشته معماری در بین فارغ التحصیلان رشته ریاضی علاقه مندان زیادی دارد. هنر، خلاقیت و توانایی کارگروهی از پیش نیازهای این رشته است. معمارها و دانشجویان رشته معماری به طراحی سازه ها و بناها می پردازند .طراحی نقشه ساختمان، نحوه قرار گیری و ترتیب بندی مجموعه ها، فضای سبز و … جز کارهای معماری است. به عبارت کلی می توان گفت معماری ترکیب هنر و فرهنگ و ساخت است.

زمان ثبت نام کارشناسی معماری بدون کنکور آزاد

برای انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور آزاد معماری 98 ابتدا باید ثبت نام کنید. برای ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد معماری 98 باید در زمان مقرر ثبت نام و انتخاب رشته کنید. زمان ثبت نام در اواسط مردادماه است و روز دقیق آن توسط سایت دانشگاه آزاد اعلام خواهد شد. علاوه بر مردادماه، امکان ثبت نام در اواخر آذرماه نیز وجود دارد. کسانی که در آذرماه ثبت نام می کنند، در نیمسال دوم، بهمن ماه، وارد دانشگاه می شوند.

نحوه انتخاب رشته کارشناسی معماری بدون کنکور

برای انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور آزاد معماری 98 در زمان مقرر شده به سایت دانشگاه آزاد مراجعه کنید. کارت اعتباری ثبت نام را تهیه کنید. پس از مطالعه دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب واحدهای مورد نظرتان به انتخاب رشته و ورود اطلاعات انتخاب رشته در سایت بپردازید. شما امکان انتخاب 20 کد رشته محل را دارید. دقت کنید که دانشگاه آزاد خوابگاه در اختیار دانشجویان خود قرار نمی دهد. بنابراین مسافت واحد دانشگاه آزاد تا محل سکونت خود را درنظر بگیرید.

دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور آزاد معماری

دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور کارشناسی آزاد 98 همزمان با شروع ثبت نام در سایت دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org قرار می گیرد. دفترچه ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه آزاد جداگانه است. پس دقت کنید دفترچه کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد را دریافت کنید. در این دفترچه شرایط ثبت نام، نحوه ثبت نام و واحدهای پذیرنده رشته معماری نوشته شده است.

شرایط انتخاب رشته معماری بدون کنکور آزاد

برای انتخاب رشته بدون کنکور کارشناسی معماری بدون کنکور 98 می توان به شرایط عمومی پذیرش دانشجو اشاره کرد که عبارت است از اعتقاد به یکی از ادیان مورد قبول قانون اساسی ایران و نداشتن عناد با جمهوری اسلامی ایران. علاوه بر این موارد، داوطلبین باید مدرک پیش دانشگاهی خود را تا آخرین زمان ممکن که آخر شهریورماه است، دریافت کنند. آقایانی که مایل به تحصیل بدون کنکور کارشناسی معماری هستند، نباید هیچ گونه منعی از نظر نظام وظیفه داشته باشند. غایبین خدمت سربازی نمی توانند به انتخاب رشته بپرازند. در صورتی که جز غیبت کنندگان خدمت سربازی هستید، می توانید از مشاوران آیدانیتو در جهت انتخاب رشته معماری مشاوره و راهنمایی بگیرید. در هنگام انتخاب رشته دقت کنید که امکان ویرایش اطلاعات وجود ندارد؛ بنابراین در هنگام ثبت نام و ورود اطلاعات دقت کافی داشته باشید. همچنین امکان گرفتن انتقالی برای پذیرفته شدگان بدون کنکور کارشناسی معماری آزاد 98 وجود ندارد بنابراین واحد مورد نظر خود را با دقت انتخاب کنید. اگر شما مایل به انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور آزاد معماری 98 مقاله لیست دانشگاه های کارشناسی بدون کنکور آزاد معماری 98 را نیز مطالعه کنید. برای انتخاب رشته بدون کنکور معماری آزاد 98 بهتر است از مشاوران با تجربه در این زمینه کمک بگیرید و شما می توانید انتخاب رشته خود را به مشاوران آیدانیتو بسپارید و با آن ها مشورت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *