آیدانیتو > انتخاب رشته کاردانی شبانه بدون کنکور
انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور شبانه

انتخاب رشته کاردانی شبانه بدون کنکور






انتخاب رشته کاردانی شبانه بدون کنکور

همان طور که می دانید شمار زیادی از داوطلبان و افراد متقاضی ورود به مراکز مختلف دانشگاهی را داوطلبان مقطع کاردانی تشکیل می دهند. بالاخص متقاضیانی که موفق به اخذ مدرک دیپلم در انواع رشته های موجود در دو گروه کار و دانش و فنی و حرفه ای شده اند. باید خاطر نشان کنیم که دوره های کاردانی نظام جدید فنی و حرفه ای در تمامی دوره های تحصیلی غیرانتفاعی، شبانه و همین طور روزانه به صورت بدون آزمون اقدام به جذب و گزینش دانشجو می کند. با توجه به وجود تعداد زیاد سؤالات داوطلبان در زمینه انتخاب رشته کاردانی شبانه بدون کنکور موضوع این مقاله را انتخاب رشته کاردانی شبانه بدون کنکور قرار داده ایم. پس با ما همراه باشید تا اطلاعات خوب و کاملی را در رابطه با انتخاب رشته کاردانی شبانه بدون کنکور به دست آورید.
کاردانی بدون کنکور شبانه فرصتی طلایی برای افرادیست که وقت کافی و شرایط لازم برای مطالعه دروس کنکور سراسری در دوره کاردانی را ندارند.مشاوران آیدانیتو پاسخگوی سؤالات مختلف شما در این زمینه هستند.

نحوه پذیرش کاردانی شبانه بدون کنکور

نحوه پذیرش کاردانی بدون کنکور در کلیه دوره های همچون غیرانتفاعی، شبانه و روزانه تنها بر طبق سوابق تحصیلی فرد داوطلب است. پذیرش دانشجویان بر طبق سوابق تحصیلی به این معنی است که معیار و ملاک گزینش دانشجوی دوره کاردانی در این طرح فقط معدل کتبی دیپلم وی است. از این رو در صورت وجود هر گونه مغایرتی بین معدل درج شده در فرم تقاضانامه اینترنتی و معدل واقعی فرد داوطلب در زمان انتخاب رشته کاردانی شبانه بدون کنکور به طور قطع به یقین قبولی این فرد لغو می شود.

شرایط انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور شبانه

جهت ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی شبانه بدون کنکور برخورداری داوطلب از مدارکی همانند دیپلم چهارساله فنی و حرفه ای نظام قدیم و یا دیپلم سه ساله نظام جدید کار و دانش وفنی و حرفه ای کاملاً ضروری به نظر می رسد. نکته قابل ذکر این که جهت انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور شبانه و پذیرش در این دوره فرد ملزم به اتمام دوره کاردانی خود تا پایان شهریور ماه همان سال است. در صورت قبولی و پذیرفته شدن داوطلب در یکی از کد رشته های انتخابی در دروه کاردانی و در نیم اول سال تحصیلی و عدم دریافت مدرک تا پایان شهریور همان سال قبولی این فرد لغو می گردد.

نحوه انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور شبانه

ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی شبانه بدون کنکور تنها به وسیله سایت سازمان سنجش آموزش کشور و به شکل کاملاً اینترنتی و آنلاین صورت می پذیرد. هر یک از داوطلبان شرکت کننده در ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور شبانه باید اقدام به خرید کارت اعتباری جهت این امر نمایند و پس از تکمیل فرم تقاضانامه اینترنتی اقدام به انجام انتخاب رشته  کاردانی بدون کنکور شبانه نمایند. هر کدام از داوطلبان مایل به شرکت در این انتخاب رشته امکان گزینش حداکثر 50 کد رشته را با توجه به رشته های مندرج در دفترچه انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور شبانه را دارند. هر یک از داوطلبان پس از اتمام کامل مراحل ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور شبانه ملزم به دریافت کد رهگیری 16 رقمی هستند. در صورت عدم دریافت این کد و همین طور شماره پرونده ثبت نام شما در کاردانی بدون کنکور شبانه کامل تلقی نخواهد شد. بعد از انجام کامل ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور شبانه هر داوطلب موظف به نگهداری از برگه ای حاوی اطلاعات مهمی از جمله کد رهگیری، شماره پرونده، سریال کارت اعتباری و همین طور پرینت انتخاب رشته است.

زمان انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور شبانه

در سال جاری ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی شبانه بدون کنکور در بازه زمانی سوم تا دوازدهم خرداد ماه صورت گرفت. جهت اطلاع از زمان انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور شبانه می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.
در این مقاله به تحلیل و بررسی انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور شبانه پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله کاردانی بدون کنکور شبانه بزنید.
در صورت داشتن هر گونه پرسشی در مورد انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور شبانه امکان برقراری تماس شما با مشاوران آیدانیتو فراهم است.


0 دیدگاه در “انتخاب رشته کاردانی شبانه بدون کنکور

  1. علیرضا گفت:

    سلام وقت بخیر …
    کسی که از دیپلم ریاضی تقاضای بدون کنکور هنر میده برچه اساسی سنجیده و پذیرش میشه ؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز
      سنجش در دانشگاه آزاد و سراسری، براساس تأثیر معدل کتبی دیپلم است که این مقدار برای رشته هنر 100% در نظر گرفته ميشود.

  2. فائزه صالحی گفت:

    سلام.
    انتخاب رشته کاردانی شبانه بدون کنکور را برچه اساسی باید انجام داد؟
    من میخوام تغییر رشته بدم.

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز
      پذیرش کاردانی شبانه بدون کنکور براساس معدل کل دیپلم است. در مقطع کاردانی امکان تغییر رشته وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *