آیدانیتو > انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی
انتخاب رشته کنکور

انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی





انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی

یکی از دوره هایی که امروزه متقاضیان زیادی پیدا کرده است. دوره کاردانی به کارشناسی است. خیلی ها دوره کاردانی را یک دوره مهارتی و وابسته به دانشگاه های علمی کاربردی می دانند. اما امروزه علاوه بر دانشگاه علمی کاربردی، دانشگاه آزاد و سراسری هم ارائه دهنده دوره کاردانی و کاردانی به کارشناسی هستند. از این رو در انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی شما می توانید دانشگاه های آزاد و سراسری و علمی کاربردی را انتخاب کنید. هر چند که برای انتخاب رشته در هر یک از این دانشگاه ها باید مسیر متفاوتی را طی کنید.

زمان انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی

اگر بخواهیم زمان انتخاب رشته کارشناسی ناپیوسته را مشخص کنیم. ابتدا باید دانشگاه مد نظر را مشخص کنیم. همان طور که گفتیم دوره کاردانی به کارشناسی در دانشگاه های آزاد، سراسری و علمی وکاربردی ارائه می شود. هر چند که آزمون دانشگاه آزاد و سراسری با هم ادغام شده است، اما انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی این دو دانشگاه جدا از هم است.

همان طور که احتمالاً می دانید، برای انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بسیاری از رشته ها نیاز به شرکت در کنکور وجود ندارد و فقط لازم است در زمان مشخص شده به انتخاب رشته بپردازید، اما اگر هدف شما رشته های پزشکی و پیراپزشکی است. فقط لازم است در آزمون شرکت کنید و سپس متناسب با رتبه و نمره کل خود به انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بپردازید. زمان انتخاب رشته کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد و سراسری با هم متفاوت است. بنابراین حواستان باشد تا با شرکت و انتخاب رشته در یک دانشگاه دیگری را فراموش نکنید.

دانشگاه آزاد برای رشته های کاردانی به کارشناسی بدون کنکور معمولاً دو بار در سال پذیرش دارد و نوبت دوم پذیرش مربوط به نیمسال دوم است و در دی و بهمن ماه انجام می شود. برای اطلاع زمان دقیق انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی دانشگاه مورد نظر خود می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید تا مطمئن باشید زمان انتخاب رشته را از دست نخواهید داد.

نحوه انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و استفاده همه جانبه از آن به بسیاری از اقدامات اداری و رسمی نیز به صورت اینترنتی انجام می شود. از جمله انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی دانشگاه سراسری و انتخاب رشته کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد نیز به صورت اینترنتی و از طریق سایت رسمی دانشگاه ها انجام می شود. برای انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی، در زمان تصور شده به سایت دانشگاه آزاد و سنجش مراجعه کنید و به انتخاب رشته بپردازید.

نحوه انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی

توجه داشته باشید، انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی اهمیت و حساسیت بسیاری دارد. زیرا شما باید به گونه ای به انتخاب رشته بپردازید که در رشته و محل مورد نظر خود پذیرفته شوید و از تمام شانس و امکانات موجود برای انتخاب بهترین ها استفاده کنید. از این رو به شما پیشنهاد می کنیم که انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی خود را به دست مشاوران با تجربه و خبره آیدانیتو بسپارید و از درستی انتخاب رشته خود مطمئن باشید.

شما می توانید برای اطلاع از زمان دقیق و نحوه انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد، سراسری و علمی و کاربردی با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *