انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی, کاردانی بدون کنکور, کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی

انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی پرورش اسب 98






انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی پرورش اسب 98

در این مقاله به موضوع انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی پرورش اسب 98 خواهیم پرداخت. داوطلبان عزیزی که قصد دارند در رشته پرورش اسب به تحصیل بپردازند، با مطالعه مقاله انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی پرورش اسب 98، راجع به زمان و نحوه ی انتخاب رشته کاردانی علمی کاربردی اطلاعات لازم را کسب خواهید کرد. با این مقاله همراه ما باشید.

معرفی رشته پرورش اسب

رشته پرورش اسب از رشته های گروه کشاورزی علمی کاربردی است که در زیرگروه 203 ارائه می شود. داوطلبان رشته علوم تجربی و مهارتی در اولویت پذیرش قرار دارند. در ادامه ی مقاله انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی پرورش است 98 شما را از زمان ثبت نام و انتخاب رشته مطلع خواهیم کرد.

زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 98

داوطلبانی که قصد ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی پرورش اسب 98 را دارند، توجه داشته باشند ثبت نام و انتخاب رشته به طور همزمان انجام می شود. دانشگاه علمی کاربردی 2 بار در سال دانشجو جذب می کند، اولین دوره در نیمسال اول و مهرماه است که زمان ثبت نام و انتخاب رشته نیمه دوم مردادماه می باشد و نیمسال دوم که ورودی بهمن محسوب می شود حدوداً یک ماه قبل از آن انتخابرشته و ثبت نام انجام می شود. اما نحوه ی انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی پرورش اسب به چه صورتی انجام می شود؟ با ادامه مطلب همراه ما باشید.

نحوه انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی پرورش اسب

دوستان گرامی، همان طور که مطلع هستید دانشگاه علمی کاربردی وابسته به وزارت علوم است و هدف از تأسیس این دانشگاه، افزایش سطح مهارتی و بالا رفتن کیفیت مشاغل است. داوطلبانی که تمایلی به رقابت در کنکور سراسری ندارند، می توانند وارد دانشگاه علمی کاربردی شوند و تخصص های مورد نظر خود را به صورت مهارتی بیاموزند. ثبت نام بدون کنکور پرورش اسب علمی کاربردی 98 به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش انجام می شود. داوطلبان عزیز بعد از ورود به سایت سازمان سنجش از نوار سمت ….. مانند تصویر بر روی گزینه جامع علمی کاربردی کلیک می کنند و ثبت نام و انتخاب رشته خود را تکمیل می نمایند. متقاضیان کاردانی مجاز به وارد کردن 30 کد رشته هستند. داوطلبان سهمیه آزاد می توانند در یک گروه آزمایشی انتخاب رشته کنند ولی داوطلبان شاغل تنها می توانند در یک زیرگروه از یک گروه آزمایشی (203) انتخاب رشته کنند. در ضمن باید رشته انتخابی با زمینه شغلی داوطلب باشد. داوطلبانی که از سهمیه شاغل استفاده می کنند، می توانند بعد از ساعات اداری، روزهای تعطیل (پنج شنبه و جمعه) در مراکز آموزشی شرکت کنند. داوطلبان عزیز می توانند برای انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی پرورش اسب 98 با مشاوران خبره آیدانیتو در تماس باشند تا از جزئیات و زمان دقیق ثبت نام و انتخاب رشته مطلع شوند. پیشنهاد می کنیم بعد از مطالعه انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی پرورش اسب 98 مقاله ظرفیت پذیرش بدون کنکور علمی کاربردی 98 را مطالعه کنید تا از رشته های دیگر مطلع شوید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *