انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور آزاد

انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور آزاد کشاورزی 98






انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور آزاد کشاورزی 98

رشته کشاورزی از جمله رشته هایی است که برای افرادی که در این زمینه کار می کنند یا مایل اند در این زمینه مشغول به کار شوند، بسیار دارای اهمیت است. امکان تحصیل در رشته های کشاورزی دانشگاه آزاد بدون کنکور امکان پذیر است و ما در این مقاله شما را با نحوه انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور آزاد کشاورزی 98 آشنا کنیم.

معرفی کاردانی کشاورزی آزاد

رشته های کشاورزی در مقطع کادانی دانشگاه آزاد شامل کاردانی مکانیسین ماشین های کشاورزی، امور دامی – تکنولوژی پرورش طیور، امور دامی – تکنولوژی پرورش دام، امور زراعی و باغی – تکنولوژی تولیدات باغی و امور زارعی – تکنولوژی تولیدات زراعی است. برای انتخاب هر یک از این رشته ها شما باید با نحوه انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور آزاد کشاورزی 98 آشنا باشید که در ادامه برایتان توضیح می دهیم. کاردانی کشاورزی دانشگاه آزاد در دو مقطع کاردانی پیوسته و کاردانی ناپیوسته ارائه می شود. شما برای شرکت در مقطع کاردانی ناپیوسته باید مدرک پیش دانشگاهی یا دیپلم کامل نظام قدیم را داشته باشید. اما برای ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی پیوسته تنها دارا بودن مدرک دیپلم کافی است.

رشته های کشاورزی بدون کنکور آزاد کاردانی

در مقطع کاردانی پویسته رشته کشاورزی، شامل رشته های مکانیسین ماشین های کشاورزی، کاردانی امور دامی – تکنولوژی پرورش طیور، کاردانی امور دامی – تکنولوژی پرورش دام، کاردانی امور زراعی و باقی – تکنولوژی تولیدات باغی و کاردانی امور زراعی و باقی – تکنولوژی تولیدات زراعی است.

در مقطع کاردانی ناپیوسته، رشته کشاورزی به رشته های زیر تقسیم می شود

کاردانی تکنولوژی تولیدات گیاهی کاردانی تولید و بهره برداری از گیاهان دارویی و معطر کاردانی تکنولوژی آبیاری کاردانی تکنولوژی صنایع غذایی پرورش طیور پرورش گاو کاردانی تکنولوژی تولیدات دامی کاردانی تکنولوژی مواد غذایی کاردانی پرورش زنبور عسل کاردانی تکنولوژی شیلات

زمان انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور آزاد کشاورزی

زمان انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور آزاد کشاورزی 98 برای رشته هایی که در بالا نام بردیم، توسط سایت دانشگاه آزاد اعلام خواهد شد. اما طبق روال سال های قبل، زمان انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور آزاد کشاورزی 98 برای ورود مهرماه در اواخر مردادماه شروع می شود. ثبت نام و انتخاب رشته به صورت همزمان انجام می شود و از طریق سایت دانشگاه آزاد و به صورت اینترنتی است و نیازی به مراجعه حضوری به واحدهای آموزشی برای ثبت نام نیست.

نحوه انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور آزاد کشاورزی

نحوه انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور آزاد کشاورزی 98 برای هر دو مقطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته یکسان است. بعد از باز شدن سایت دانشگاه آزاد برای ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی کشاورزی، به سایت دانشگاه آزاد مراجعه کنید. ثبت نام و انتخاب رشته به صورت اینترنتی و از طریق سایت دانشگاه آزاد انجام می شود. بعد از مراجعه به سایت، دفترچه راهنمای ثبت نام را دریافت و مطالعه کنید تا از کلیه شرایط مطلع شوید. همچنین می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید و شرایط و نحوه ثبت نام را از آنها بپرسید. سپس باید کارت اعتباری تهیه کنید. پس از تهیه کارت اعتباری می توانید اطلاعات خود را وارد کنید. برای ارسال فایل عکس خود توجه داشته باشید که عکستان واضح باشد و فرمت آن jpg و حجم کمتر از 70 کیلوبایت باشد.

انتخاب رشته کاردانی کشاورزی آزاد

بعد از ورود اطلاعات شما می توانید به انتخاب رشته بپردازید. شما امکان انتخاب 20 کد رشته محل را دارید. بنابراین در انتخاب رشته خود دقت داشته باشید. این 20 انتخاب را بر اساس معیار های خود الویت بندی کنید. پس از بررسی مقاله انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور آزاد کشاورزی 98 ، پیشنهاد می کنیم مقاله زمان و شرایط ثبت نام کاردانی بدون کنکور آزاد کشاورزی 98 را نیز بخوانید. برای انتخاب رشته درست و با رعایت تمام موارد مهم می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *