آیدانیتو > انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور آزاد مکانیک
انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور آزاد

انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور آزاد مکانیک

انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور آزاد مکانیک

انتخاب رشته مرحله ای بسیار مهم است چرا که می تواند قبولی یا عدم قبولی داوطلب را رقم بزند. از این جنبه، اهمیتی ندارد که داوطلب پذیرش با کنکور باشید یا بدون کنکور، در هر دو صورت باید شیوه انتخاب رشته درست و اصولی را بدانید تا انتخابی صحیح و نتیجه بخش داشته باشید. در این راستا و با توجه به آغاز ثبت نام کاردانی بدون کنکور آزاد در مطلبی که در پیش دارید درباره انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور آزاد مکانیک توضیحاتی را ارائه می دهیم. اگر قصد دارید برای پذیرش بدون کنکور کاردانی آزاد اقدام کنید، می توانید از نکته های مطرح شده درباره انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور آزاد مکانیک استفاده کنید.

کاردانی بدون کنکور رشته مکانیک دانشگاه آزاد

رشته مکانیک از جمله رشته های بسیار پرطرفدار در مقطع کاردانی دانشگاه آزاد است که دانشگاه های زیادی هم در رشته مکانیک بدون کنکور در مقطع کاردانی دانشجو می پذیرند. رشته مکانیک هم در کاردانی پیوسته و هم کاردانی ناپیوسته در گرایش های مختلف مانند ساخت و تولید، مکانیک خودرو و… ارائه می شود. تفاوت بین دوره کاردانی پیوسته و ناپیوسته در شرایط پذیرش کاردانی بدون کنکور آزاد است و انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور آزاد مکانیک و نحوه پذیرش کاردانی بدون کنکور آزاد یکسان است.

در ادامه مقاله، پس از توضیح شرایط و نحوه پذیرش کاردانی بدون کنکور آزاد، نحوه انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور آزاد را توضیح می دهیم.

نحوه پذیرش کاردانی مکانیک بدون کنکور دانشگاه آزاد

نحوه پذیرش کاردانی مکانیک بدون کنکور آزاد مانند تمام دوره های بدون کنکور این دانشگاه براساس سوابق تحصیلی است و معدل دیپلم معیار پذیرش داوطلبان قرار می گیرد. به همین دلیل تأکید می کنیم که معدل خود را دقیق در فرم تقاضانامه ثبت نام وارد کنید. اگر معدلی که در فرم تقاضانامه وارد کرده اید با معدل واقعی شما تفاوت داشته باشد، قبولی تان لغو خواهد شد.

شرایط پذیرش بدون کنکور رشته مکانیک در مقطع کاردانی

برای اینکه بتوانید انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور آزاد مکانیک را انجام دهید، در درجه اول باید واجد شرایط ثبت نام باشید. در کاردانی پیوسته افرادی واجد شرایط ثبت نام هستند که دیپلم سه ساله نظری، کارودانش یا فنی و حرفه ای داشته باشند. اما برای پذیرش کاردانی ناپیوسته مدرک پیش دانشگاهی یا دیپلم کامل چهار ساله دبیرستان نظام قدیم لازم است.

انتخاب رشته بدون کنکور کاردانی مکانیک دانشگاه آزاد

اصلی ترین نکته ای که در درباره انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور آزاد مکانیک وجود دارد این است که باید کدرشته های انتخابی تان را براساس اولویت بندی در فرم انتخاب رشته وارد کنید. شما مجاز هستید تا 20 انتخاب داشته باشید ولی برای اینکه احتمال قبولی تان در رشته محل مورد نظرتان را بالا ببرید، در انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور آزاد مکانیک به اولویت بندی توجه کنید و کد رشته محلی که مایلید حتما در آن پذیرفته شوید به عنوان گزینه اول در فرم وارد کنید و کد رشته های بعدی را براساس میزان اهمیت در رتبه های بعدی قرار دهید.

برای اطلاع از زمان و شرایط ثبت نام بدون کنکور مکانیک آزاد به مقاله زمان و شرایط ثبت نام کاردانی بدون کنکور آزاد مکانیک  97 سر بزنید.

مشاوران متخصص آیدانیتو در کوتاه ترین زمان ممکن، جامع ترین اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهند . اگر سوالی در زمینه انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور آزاد مکانیک  دارید ، با مشاوران حرفه ای آیدانیتو تماس بگیرید. 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *