آیدانیتو > انتخاب رشته دکتری مدیریت 98
انتخاب رشته دکتری, دکتری مدیریت

انتخاب رشته دکتری مدیریت 98






انتخاب رشته دکتری مدیریت 98

انتخاب رشته دکتری مدیریت 98 بعد از اعلام نتایج اولیه آزمون به صورت کارنامه کتبی و اینترنتی در نیمه اول اردیبهشت ماه انجام می شود. انتخاب رشته مختص کسانی است که در هر یک از دانشگاه های روزانه، شبانه، پیام نور، غیر انتفاعی، پردیس های خودگردان، بورس اعزام به خارج و نیز دانشگاه آزاد مجاز به انتخاب رشته دکتری مدیریت شده اند. در ادامه زمان انتخاب رشته دکتری مدیریت 98 و شرایط انتخاب رشته دکتری مدیریت 98 و نحوه انتخاب رشته دکتری مدیریت 98 را بررسی می کنیم.

زمان انتخاب رشته دکتری مدیریت 98

بعد از اعلام نتایج اولیه کنکور دکتری مدیریت که توسط سایت سازمان سنجش به صورت کارنامه کتبی و اینترنتی صادر می شود، متقاضیان دکتری مدیریت که بر طبق کارنامه امکان انتخاب کد رشته محل ها و تکمیل فرم انتخاب رشته اینترنتی را دارند، می توانند زمان تعیین شده برای انتخاب رشته سراسری دکتری مدیریت توسط سایت سازمان سنجش تعیین می شود و امکان تمدید آن وجود ندارد. کسانی که مجاز به انتخاب رشته دکتری مدیریت دانشگاه آزاد شده اند و در زمان ثبت نام علاقه مندی به پذیرش در آن را تیک زده اند، کد انتخاب رشته دریافت می کنند که از طریق آن کد می توانند انتخاب رشته نمایند.

شرایط انتخاب رشته دکتری مدیریت 98

شرایط انتخاب رشته دکتری مدیریت 98 در دانشگاه های سراسری با شرایط انتخاب رشته دکتری مدیریت آزاد متفاوت است. داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته دکتری سراسری مدیریت شده اند، لازم است در زمان تعیین شده به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند و 50 کد رشته محل را در فرم اینترنتی انتخاب رشته وارد نمایند. مجاز شدگان به انتخاب رشته دکتری مدیریت سراسری بر طبق نمره کل کسب شده، کد رشته محل های درج شده و میانگین مشخص شده از طریق دانشگاه های پذیرش کننده دانشجوی دکتری مدیریت می توانند انتخاب رشته کنند و برای مصاحبه دعوت شوند. پس از تکمیل فرم اینترنتی انتخاب رشته و انجام آن، کسانی که مراحل انتخاب رشته را با موفقیت طی کرده باشند، کد 15 رقمی رسید انتخاب رشته دریافت می کنند. در کارنامه کتبی اینترنتی که در زمان اعلام نتایج اولیه منتشر می شود، کسانی که در دانشگاه آزاد مجاز شده باشند، شرایط انتخاب رشته دکتری مدیریت آزاد را دارند. زیرا این داوطلبان با توجه به ضوابط پذیرش دانشجو در آزمون دکتری ثبت نام کرده و با داشتن کارت ورود به جلسه در آزمون شرکت کرده اند و حد نصاب لازم برای انتخاب رشته دکتری مدیریت را کسب کرده اند. از این رو با مراجعه ب سایت سنجش و پذیرش دانشجو دانشگاه آزاد به نشانی www.azmoon.org و خرید کارت اعتباری انتخاب رشته می توانند 40 کد رشته محل را انتخاب نمایند.

نحوه انتخاب رشته اصولی دکتری مدیریت 98

انتخاب رشته درست برای دکتری مدیریت نیازمند داشتن اطلاعات درست و کاربردی است و داشتن همین اطلاعات بعضی اوقات سبب شده است که داوطلبان نتایجی غیر قابل انتظار با وجود رتبه پایین نسبت به رتبه لازم برای دانشگاه و رشته دلخواهشان و برعکس به دست آورند. از این رو برای انتخاب رشته اصولی دکتری مدیریت لازم است به فاکتورهایی همچون میزان سهمیه در هر گرایش، بعد مسافت، اعتبار دانشگاه، میزان پذیرش دانشجو در سال های گذشته و تجربه پذیرفته شدگانی که در سال های گذشته رتبه ای مشابه به شما داشته اند، دقت داشته باشید.
در این مقاله به موضوع انتخاب رشته دکتری مدیریت 98 پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله گرایش های دکتری مدیریت بزنید. 
اگر سوالی در زمینه انتخاب رشته دکتری مدیریت 98 ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *