آیدانیتو > انتخاب رشته دکتری آگروتکنولوژی 98
آگروتکنولوژی, انتخاب رشته دکتری, انتخاب رشته دکتری آکروتکنولوژی – بذر, انتخاب رشته دکتری آکروتکنولوژی – علوم علف های هرز, انتخاب رشته دکتری آگروتکنولوژی

انتخاب رشته دکتری آگروتکنولوژی 98






انتخاب رشته دکتری آگروتکنولوژی 98

در این مقاله به موضوع انتخاب رشته دکتری آگروتکنولوژی 98 خواهیم پرداخت. قبل از انتخاب رشته، شناخت روی رشته مورد علاقه می تواند در انتخاب رشته مناسب و آینده شغلی- تحصیلی بهتر یاریتان کند. بنابراین در این مقاله علاوه بر بررسی زمان انتخاب رشته دکتری آگروتکنولوژی 98 و نحوه انتخاب رشته، راجع به رشته دکتری آگروتکنولوژی کمی با شما صحبت خواهیم کرد.

معرفی رشته دکتری آگروتکنولوژی 98

رشته دکتری آگروتکنولوژی از شاخه های گروه کشاورزی و منابع طبیعی می باشد که در دانشگاه های سرارس در دوره های روزانه ، نوبت دوم ، پردیس خودگردان دانشگاه ها و همچنین دانشگاه های آزاد  ارائه شده است. در ادامه، بیشتر با این رشته آشنا خواهید شد.
مشاوران آیدانیتو می توانند مشاوره و راهنمایی های لازم درباره نحوه و شرایط دکتری رشته آگروتکنولوژی را خدمت شما دوستان ارائه دهند. پس در صورت لزوم با آن ها تماس بگیرید.

معرفی گرایش های دکتری آگروتکنولوژی

رشته آگروتکنولوژی در 3 رشته در دانشگاه ها ارائه شده است:

  • آگروتکنولوژی
  • آگروتکنولوژی – علوم و تکنولوژی بذر
  • آگروتکنولوژی- علوم علف های هرز
  • آگروتکنولوژی در دو گرایش ارائه شده است.
    • آگروتکنولوژی – فیزیولوژی گیاهان زراعی
    • آگروتکنولوژی – گیاهان زراعی

همان طور که گفته شد با مراجعه به دفترچه انتخاب رشته دکتری 98، کسب اطلاعات لازم جهت سهمیه ها – زمان مشخص شده جهت اعلام نتایج نهایی، تبصره ها و … را به دست می آورید.

زمان انتخاب رشته دکتری آگروتکنولوژی 98

طبق زمان اعلام شده از سازمان سنجش، در هفته آخر فروردین ماه 1398 نتایج اولیه آزمون های کتبی دکتری اعلام خواهد شد. بعد از اعلام نتایج نوبت به انتخاب رشته دکتری می شود که زمان اعلام شده جهت انتخاب رشته اینترنتی داوطلبان دکتری آگروتکنولوژی 97 که از طریق سایت سازمان سنجش انجام می شود، در نیمه ی اول اردیبهشت ماه 98 صورت می گیرد.

نحوه انتخاب رشته دکتری آگروتکنولوژی 98

همانطور که گفته شد در هفته ی آخر فروردین ماه 98 نتایج اولیه کنکور دکتری 98 اعلام خواهد شد. داوطلبان در صورت قبولی در کنکور دکتری 98، مجاز به انتخاب رشته دکتری 98 می شوند. داوطلبان پس از ورود به سایت سازمان سنجش و تأیید اطلاعات شخصی مجاز به وارد کردن 50 کد رشته می باشند. کد رشته دکتری آگروتکنولوژی و حوزه انتخابی را صحیح وارد کنید. با توجه به اولویت های انتخابی، کد رشته ها را وارد کنید. پس از درج کدها و دریافت شماره پرونده و کد پیگیری 16 رقمی، انتخاب رشته دکتری آگروتکنولوژی به اتمام می رسد.

نکات مهم در خصوص انتخاب رشته دکتری آگروتکنولوژی 98

قبل از انتخاب رشته از ظرفیت ها و دانشگاه های پذیرنده رشته دکتری آگروتکنولوژی مطلع شوید. برای این موضوع می توانید به مقالات دانشگاه های پذیرنده دکتری آگروتکنولوژی مراجعه کنید. مطلع شدن از ظرفیت ها می تواند داوطلب را در انجام انتخاب رشته منطقی کمک نماید. کد رشته را بر اساس اولویت ها و علاقه وارد نمایید. از شهریه دانشگاه های سراسری – آزاد – پیام نور – غیر انتفاعی، مطلع باشید. دفترچه انتخاب رشته دکتری 98 را دقیق مطالعه کنید و توصیه های مهم – تبصره ها و نکات درج شده در دفترچه را بدانید.

داوطلبان مجاز به انتخاب رشته دکتری آگروتکنولوژی 98

تمامی فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد در تمامی رشته ها مجاز به انتخاب رشته دکتری آگروتکنولوژی 98 می باشند. داوطلبان دکتری که قصد انصراف و شرکت کردن مجدد در آزمون دکتری را دارند، باید قبل از به پایان رسیدن مهلت ثبت نام انصراف خود را نهایی کنند تا مجاز به انتخاب رشته و آزمون کتبی دکتری شوند.

ادامه تحصیل بدون کنکور در دکتری آگروتکنولوژی

آزمون دکتری همواره به کی از سخت ترین و پردردسرترین آزمون ها در طول زندگی افراد تلقی می شود. آزمونی که قبولی در آن مستلزم تلاش و کوششی همه جانبه از طرف داوطلب است. در نتیجه، اگر پای صحبت داوطلبان ورود به این مقطع بنشینیم متوجه آرزوی آن ها در ورود به دوره دکتری به صورت بدون آزمون می شویم. آیا شما دوست عزیز داوطلب کنکور دکتری آگروتکنولوژی اطلاعی در مورد پذیرش دانشجوی دکتری به صورت بدون آزمون دارید؟ آیا این امر امکانپذیر است؟ مشاوران آیدانیتو با دادن اطلاعات کافی می توانند شما را از سردرگمی در رابطه با نداشتن اطلاعات دقیق در این رابطه نجات دهند. پس در صورت تمایل و جهت کسب اطلاعاتی موثق در این رابطه با آن ها تماس بگیرید. 
در این مقاله به بررسی انتخاب رشته دکتری آگروتکنولوژی 98 پرداختیم. پیشنهاد می کنیم سری هم به مقاله مشاوره انتخاب رشته بزنید.
اگر سوالی در زمینه انتخاب رشته دکتری آگروتکنولوژی ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *