آیدانیتو > انتخاب رشته ارشد علوم تربیتی 98
انتخاب رشته علوم تربیتی

انتخاب رشته ارشد علوم تربیتی 98






انتخاب رشته ارشد علوم تربیتی 98

در این مقاله به موضوع انتخاب رشته ارشد علوم تربیتی 98 خواهیم پرداخت. اطلاع داشتن از جزئیات انتخاب رشته ارشد علوم تربیتی 98، می تواند در انتخاب رشته اصولی به داوطلبان کمک کند. از این رو در مقاله انتخاب رشته ارشد علوم تربیتی 98، تمامی مسائل و عناوینی که در مرحله انتخاب رشته ارشد علوم تربیتی به آن نیاز دارید، ذکر شده است. بنابراین به داوطلبانی که قصد انتخاب رشته ارشد علوم تربیتی 98 را دارند، توصیه می کنیم در این مقاله همراه آیدانیتو باشند.

زمان انتخاب رشته ارشد علوم تربیتی 98

زمان دقیق شروع انتخاب رشته ارشد علوم تربیتی 98 مشخص نمی باشد. در صورت اعلام زمان انتخاب رشته ارشد علوم تربیتی 98 این مقاله به روز رسانی خواهد شد.

نحوه انتخاب رشته ارشد علوم تربیتی 98

داوطلبان عزیز با مشاهده کارنامه ارشد در سایت سازمان سنشج در صورتی که مجاز به انتخاب رشته شده باشند، می توانند فرم انتخاب رشته ارشد را پر کنند. داوطلبان ارشد سراسری در سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org انتخاب رشته خود را ثبت خواهند کرد و داوطلبانی که قصد دارند در دانشگاه های آزاد انتخاب رشته کنند با وارد شدن به سایت دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی www.azmoon.org فرم انتخاب رشته خود را تکمیل می نمایند. داوطلبان در انتخاب رشته ارشد مجاز به وارد کردن 100 کد رشته می باشند  ،درج کد رشته ها بر اساس اولویت های ذهنی از شماره 1 تا 100 انجام می شود.. داوطلبان عزیز می توانند با توجه به دوره های مجاز شده (دوره روزانه و دوره غیر روزانه، نوبت دوم، پردیس خودگردان، غیر انتفاعی، پیام نور، دانشگاه آزاد) انتخاب رشته خود را انجام دهند.

نکات قابل توجه در انتخاب رشته ارشد علوم تربیتی 98

همان طور که گفتیم انتخاب رشته از ارزش بالایی برخوردار است و در آینده تحصیلی وشغلی داوطلبان تأثیرگذار خواهد بود. بنابراین باید با نهایت دقت برای انتخاب رشته اقدام نمایید. برای داشتن انتخاب رشته اصولی و صحیح داوطلبان نکاتی را دنظر می گیرند که در ادامه مشاهده خواهید کرد. برای اولویت بندی در انخاب رشته به موارد زیر توجه کنید:
  1. علاقمندی به رشته
  2. سطح علمی دانشگاه ها
  3. توجه به بازار کار رشته
  4. شهریه دانشگاه ها
  5. مسیر و شهر دانشگاه
  6. ظرفیت دانشگاه ها
  7. تحلیل کارنامه ارشد داوطلبان سال گذشته و مقایسه با کارنامه داوطلب
  8. انتخاب دانشگاه ها با توجه به رتبه قبولی آنها و رتبه کسب شده داوطلب

معرفی رشته علوم تربیتی

علوم تربیتی از رشته های مجموععه علوم تربیتی است که در گروه علوم انسانی ارائه شده است. علوم تربیتی در 3 گرایش ارائه شد:

گرایش علوم تربیت

کد ضریب
آموزش و پرورش تطبیقی

9

آموزش و پرورش ابتدایی

آموزش و پرورش پیش دبستانی

  در انتخاب رشته ارشد کد رشته و کد ضریب گرایش ها درج می شود. از این رو اطلاع از کد ضریب و کد رشته مجموعه علوم تربیتی (1117) برای داوطلبان ضرورت دارد. داوطلبان عزیز می توانند با مراجعه به دفترچه راهنمای انتخاب رشته ارشد 98 اطلاعات لازم در این زمینه را کسب کنند.

دانشگاه های ارائه دهنده رشته علوم تربیتی

نام دانشگاهروزانهشبانهپردیس
دانشگاه شیرازP P
دانشگاه علامه طباطبایی تهرانPP 
دانشگاه فرهنگیان – پردیس شهید باهنرP  
دانشگاه فرهنگیان – شهید چمران تهرانP  
دانشگاه فرهنگیان – پردیس شهید رجایی شیرازP  
دانشگاه فرهنگیان – پردیس فاطمه الزهرا (س) – اصفهانP  
دانشگاه فرهنگیان – پردیس نسبیه تهرانP  
دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی – تهرانP  
 

 انتخاب رشته ارشد علوم تربیتی خود را به مشاوران آیدانیتو بسپارید!!!

انجام انتخاب رشته ای دقیق و بی عیب و نقص در ارشد علوم تربیتی برای هر داوطلب مایل به ادامه تحصیل در این رشته ضروری به نظر می رسد. زیرا در صورت عدم رعایت این موضوع عواقب جبران ناپذیری را برای فرد داوطلب تحصیل در ارشد علوم تربیتی به همراه دارد. مشاوران آیداینتو می توانند بهترین انتخاب رشته را برای شما دوست عزیز مایل به تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد علوم تربیتی انجام دهند. پس با مشاوران مجموعه ما تماس بگیرید تا از راهنمایی های مفید آن ها در زمان انتخاب رشته ارشد علوم تربیتی بهره مند شوید. 

 در نهایت پس از بررسی انتخاب رشته ارشد علوم تربیتی 98 ، پیشنهاد می کنیم سری هم به مقاله انتخاب ارشد 98 بزنید.
اگر سوالی در زمینه انتخاب رشته ارشد علوم تربیتی 98 ذهن تان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *