آیدانیتو > اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری 98
اعلام نتایج آزمون دکتری

اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری 98





 

اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری 98

در این مقاله به موضوع اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری 98 پرداخته ایم. همان طور که اطلاع دارید، مراحل ورود به دانشگاه در مقطع دکتری به 3 مرحله تقسیم می شود و ورود به دانشگاه در صورت عبور موفقیت آمیز در هر سه مرحله میسر می شود. آزمون کتبی دکتری، انتخاب رشته دکتری 98 و مصاحبه دکتری سه مرحله گفته شده را تشکیل می دهند.
داوطلبان عزیزی که قصد ورود به دانشگاه در مقطع دکتری دارند  بایبد به هر سه مرحله توجه کافی داشته باشند، کسب تراز علمی بالا در آزمون کتبی و انتخاب رشته اصولی با توجه به تراز علمی کسب شده و موفقیت در سنجش و مصاحبه  داوطلبان  مراحل سختی است که لازمه ی کسب نتیجه دلخواه افزایش اطلاعات در هر سه مرحله به ویژه نحوه انتخاب رشته است ، نحوه انتخاب رشته دکتری 98 بسیار مهم می باشد.
داوطلبان عزیز برای اینکه در اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری 98 موفق باشند، باید انتخاب رشته اصولی و منطقی انجام دهند.
هدف از این مقاله موفقیت و اطلاع به موقع از زمان اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری 98 می باشد. با اطلاع از نتیجه انتخاب رشته دکتری 98 در صورت دعوت شدن به مصاحبه، جهت آمادگی برای مصاحبه دکتری 98، زودتر اقدام کنید. بنابراین از زمان اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری 98 به موقع مطلع شوید.

زمان اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری 98

داوطلبان عزیز که در هفته اول اردیبهشت ماه 1398 فرم انتخاب رشته خود را تکمیل کردند و انتظار می رود در اوایل خردادماه 98 اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری 98 انجام شود.
داوطلبان در تاریخ گفته شده با مشاهده نتایج انتخاب رشته دکتری 98، منتظر می مانند و در صورتی که روز و ساعت اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری مشخص شود، این مقاله به روز رسانی خواهد شد و با مراجعه به این سایت از زمان دقیق اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری 98 مشاهده خواهید کرد.
لازم به ذکر است اعلام نتایج دکتری در سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org انجام میشود.
داوطبانی که قصد شرکت در دانشگاه آزاد دارند برای انتخاب رشته به سایت دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه خواهند کرد.
برای آگاهی از زمان دقیق اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری 98 با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

نحوه اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری 98

اگر قبل از انتخاب رشته به موارد مؤثر در انتخاب رشته اصولی مانند:
  • ظرفیت دانشگاه ها
  • تراز علمی کسب شده در آزمون
  • انتخاب دانشگاه هایی که تراز قابل قبول آن ها را کسب کرده اید
  • تحلیل کارنامه داوطلبان سال های گذشته با در نظر داشتن کاهش یا افزایش ظرفیت ها
  • علاقمندی به رشته و دانشگاه

توجه کرده باشید، پس از اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری 98 ، از انتخاب خود راضی خواهید بود. از آنجا که انتخاب رشته دکتری دانشگاه های سراسری و آزاد به صورت مجزا از هم انجام می پذیرد، نتایج انتخاب رشته دکتری نیز به صورت مجزا اعلام می شود. نتایج انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد اسلامی از طریق سایت azmoon.iau.ac.ir و نتایج دانشگاه های سراسری از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد.

  • جهت مشاهده نتایج انتخاب رشته دکتری 98 دانشگاه آزاد ، بایستی پس از ورود به سایت دانشگاه آزاد: 1) شناسه انتخاب رشته دانشگاه آزاد، شماره شناسنامه خود و مجموعه امتحانی تان و یا 2) نام، نام خانوادگی، سال تولد و شماره شناسنامه و مجموعه امتحانی خود را وارد نمایید. 
  • جهت مشاهده نتایج انتخاب رشته دکتری 98 دانشگاه سراسری بایستی پس از ورود به سایت سازمان سنجش آموزش کشور: 1) شماره داوطلبی، نام و نام خانوادگی، شماره شناسنامه و سال تولد و یا 2) شماره پرونده و شماره شناسنامه خود را وارد نمایید.

اعتراض به نتایج دکتری 98

با توجه به اینکه نتایج دکتری دانشگاه های سراسری به صورت مجزا از دانشگاه آزاد اعلام می شود، پس نحوه و زمان اعتراض به نتایج دکتری 98 در دانشگاه های آزاد با دانشگاه های سراسری متفاوت است. به همین منطور پیشنهاد می کنیم اگر قصد اعتراض به نتایج دکتری را دارید، ابتدا کمی بیشتر نتایج را مورد بررسی قرار دهید و در صورتی که از اعتراض خود اطمینان دارید، برای راهنمایی در زمینه ثبت اعتراض خود با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.
برای راهنمایی در زمینه ثبت اعتراض خود به نتایج دکتری با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

بعد از اعلام نتایج برای مصاحبه دکتری 98 چه کنیم؟

بعد از اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری 98 نیاز است داوطلبانی که توانستند تراز لازم را کسب کنند، خود را برای مصاحبه دکتری 98 آماده کنند. از روزهای اولیه بعد از اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری 98 نیاز است. اقدام لازم برای آمادگی جهت مصاحبه از جمله جمع آوری مدارک، افزایش سطح علمی، تحقیق راجع به مصاحبه کنندگان و مطالعه ی کتاب های روان شناسی راجع به نحوه بیان و کنترل استرس، انجام شود.

آیا تکمیل ظرفیت دکتری امسال برگزار می شود؟

مرحله تکمیل ظرفیت آزمون های مختلف تحصیلی فرصتی بود طلایی که امکان امتحان شانس مجددد برای قبولی در رشته و دانشگاه مورد علاقه داوطلب را به وی می داد. اما متأسفانه بر طبق شنیده ها و اخبار منتشر شده احتمالاٌ از امسال یعنی سال 98 دیگر شاهد برگزاری دوره تکمیل ظرفیت برای دوره های مختلف تحصیلی از جمله دکتری نیستیم. برای کسب اطلاعات جامع تر و دقیق تر در رابطه با برگزاری یا عدم برگزاری این طرح در سال جاری می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید. 
به داوطلبان دکتری 98 توصیه می کنیم برای کسب آمادگی بیشتر در مصاحبه به مقاله آمادگی برای مصاحبه دکتری 98 مراجعه کنید.

برای آگاهی از نتایج انتخاب رشته دکتری خود می توانید پس از انتشار نتایج، با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *