آیدانیتو > اصلاحیه کارت ورود به جلسه کاردانی به کارشناسی 98
آزمون کاردانی به کارشناسی

اصلاحیه کارت ورود به جلسه کاردانی به کارشناسی 98





اصلاحیه کارت ورود به جلسه کاردانی به کارشناسی 98

یکی از مشکلاتی که گاهی داوطلبان کنکور با آن مواجه می شوند، بروز اشکال و خطا در اطلاعات ثبت نام است. طبعا پس از این اتفاق کارت ورود به جلسه داوطلب هم با اشکال منتشر می شود و ممکن است به دلیل عدم تطابق اطلاعات کارت(برای مثال عکس) با هویت واقعی داوطلب باعث محرومیت وی از شرکت در آزمون شود. زمان آزمون ورودی کاردانی به کارشناسی نزدیک است و ممکن برخی داوطلبان با این مشکل رو به رو شده باشند؛ این داوطلبان می توانند در مقاله اصلاحیه کارت ورود به جلسه کاردانی به کارشناسی 98 درباره راه حل های این مشکل بخوانند.

آزمون کاردانی به کارشناسی 98 چه زمانی برگزار می شود؟

دوطلبان آزمون کاردانی به کارشناسی 98 نیمه دوم اردیبهشت برای شرکت در این آزمون ثبت نام کردند. رقابت در این برای قبولی در 16 رشته-محل است. در واقع از مجموع 49 رشته ای که در مقطع کاردانی به کارشناسی دانشجو می پذیرند، برای پذیرش در 16 رشته باید در آزمون ورودی شرکت کرد. آزمون کاردانی به کارشناسی در اوایل دهه دوم مرداد برگزار می شود و همراه داشتن کارت ورود به جلسه یکی از شرایط مهم شرکت در آزمون است و از ورود داوطلبانی که کارت به همراه نداشته باشند به جلسه جلوگیری می شود. به جز همراه داشتن کارت تطابق اطلاعات ثبت شده در کارت ورودی با اطلاعات واقعی داوطلب بسیار مهم است. بنابراین لازم داوطلبان قبل از برگزاری آزمون از کارت ورود به جلسه پرینت تهیه کنند و اطلاعات ثبت شده در آن مانند عکس، شماره داوطلبی، اطلاعات سهمیه و غیره را به دقت بررسی کنند تا در صورت وجود هر گونه خطا به سرعت نسبت به انجام اصلاحیه کارت ورود به جلسه کاردانی به کارشناسی 98  اقدام کنند.

کارت ورود به جلسه آزمون کاردانی به کارشناسی 98 را چگونه و چه زمانی می توان دریافت کرد؟

کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی، در اواخر دهه اول مرداد-سه روز قبل از برگزاری آزمون- از سایت سازمان سنجش قابل دریافت است. اگر شرکت کننده آزمون کاردانی به کارشناسی 98 هستید در این روز به سایت سنجش بروید و با وارد کردن شماره پرونده و شماره سریال ثبت نام یا شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام یا شماره پرونده، نام خانوادگی و نام و کد ملی و سال تولد یا شماره پرونده و شماره داوطلبی، کارت خود را دریافت کرده و از آن پرینت بگیرید. شماره پرونده، کد پیگیری و شماره داوطلبی، همان اطلاعاتی هستند که هنگام ثبت نام دریافت کرده بودید. توجه کنید که برای اصلاحیه کارت ورود به جلسه کاردانی به کارشناسی 98 دو روز بیشتر فرصت ندارید. پس بلافاصله بعد از دریافت کارت، اطلاعات آن را بررسی کنید.

چگونه باید برای اصلاحیه کارت ورود به جلسه کاردانی به کارشناسی 98 اقدام کرد؟

پیش از تشریح چگونگی انجام اصلاحیه کارت ورود به جلسه کاردانی به کارشناسی 98 ، لازم است به این نکته اشاره کنیم که اصلاح تمام اطلاعات ثبت شده امکان پذیر نیست و امکان ویرایش فقط برای برخی از اطلاعات در نظر گرفته شده است؛ برای مثال اگر معدل دوره کاردانی خود را اشتباه وارد کرده باشید می توانید آن را اصلاح کنید ولی روز و شهر محل برگزاری آزمون را نمی توانید تغییر دهید. اگر بعد از دریافت کارت متوجه تناقضی در آن شدید، به هیچ عنوان نگرانی به خود راه ندهید، باجه های رفع نقص سازمان سنجش برای حل چنین مشکلاتی ایجاد شده اند، باید حضوری به این باجه ها مراجعه کنید و مشکل کارت خود را برطرف کنید. باجه های رفع نقص در تمام شهرهایی که آزمون کاردانی به کارشناسی در آنها برگزار می شود، وجود دارند. به این موضوع توجه کنید که اگر اطلاعاتی را به اشتباه در فرم ثبت نام وارد کرده اید، قبل از مراجعه به باجه های رفع نقص با سامانه پاسخگویی سازمان سنجش تماس بگیرید. برای کسب اطلاعات تکمیلی درباره کارت ورود به جلسه، پیشنهاد می کنیم مطلب کارت ورود به جلسه کاردانی به کارشناسی 98 را هم بخوانید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *