آیدانیتو > ارشد بدون کنکور غیر انتفاعی
ارشد بدون آزمون, بدون کنکور, شرایط و زمان ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور غیرانتفاعی, کارشناسی ارشد بدون کنکور غیر انتفاعی

ارشد بدون کنکور غیر انتفاعی

ارشد بدون کنکور غیر انتفاعی

موضوع این مقاله ارشد بدون کنکور غیر انتفاعیاست. امروزه بسیاری از فارغ التحصیلان رشته های مختلف که دوران کارشناسی خود را به اتمام رسانده اند و وارد بازار کار شده اند مایل به ادامه و تکمیل تحصیل خود هستند. اما زمان کافی برای شرکت در کنکور را ندارند. به همین دلیل به سمت تحصیل ارشد بدون کنکور غیر انتفاعی افتاده اند. اما آیا امکان تحصیل ارشد بدون کنکور غیر انتفاعی 99 امکان پذیر است؟ در حال حاضر این فقط یک شایعه است و امکان تحصیل در مقطع ارشد بدون کنکور غیر انتفاعی وجود ندارد. و این موضوع مورد تأیید سازمان سنجش و وزارت علوم قرار نگرفته است. برای تحصیل ارشد بدون کنکور غیر انتفاعی ها یک راه وجود دارد و آن نیز استفاده از شرایط استعداد درخشان است. برای استفاده از این شرط باید ویژگی هایی را دارا باشید که در ادامه به آن می پردازیم.


همچنین می‌توانید مقاله ارشد بدون کنکور شبانه  را مطالعه نمایید.
شرایط ثبت نام ارشد غیر انتفاعی بدون کنکور
اگر شما مایل به تحصیل ارشد بدون کنکور غیر انتفاعی99 هستید، فقط می توانید از طریق استعداد درخشان اقدام به ثبت نام و پذیرش کنید. پذیرش دانشجو بر اساس استعداد درخشان غیر انتفاعی می باشد. سایر دانشگاه ها دارای شرایط عام و خاص است. شرایط عمومی آن همان شرایط عمومی برای استعداد درخشان بودن است. این شرایط در زیر آمده است:
1- داشتن معدل بالای 16 برای رشته های فنی و معدل بالای 17 برای رشته های گروه انسانی
2- گذراندن دوره تحصیلی کارشناسی در 8 ترم
3- اگر کارشناسی ناپیوسته هستید: گذراندن کاردانی در 4 ترم و کارشناسی در 4 ترم
4- جز 15% نفرات برتر ورودی خود باشید. در صورت داشتن شرایط بالا جز استعداد درخشان شناخته می شوید. برای ثبت نام به عنوان استعداد درخشان شما باید تا ترم 6 ، سه چهارم کل واحد های را پاس کرده باشید و همچنین برای تحصیل در دانشگاه های غیر انتفاعی باید دوره کارشناسی خود را نیز در دانشگاه غیر انتفاعی گذرانده باشید. توجه کنید رشته ای که می توانید برای کارشناسی ارشد بدون کنکور غیر انتفاعی 99 انتخاب کنید باید با رشته تحصیلی دوره کارشناسی شما یکسان و یا مرتبط باشد. دانشجویان استعداد درخشانی که به تحصیل در دوره ارشد غیر انتفاعی بپردازند می تواند از 10% تخفیف شهریه ثابت برخوردار شوند.
برای آگاهی از شرایط و ضوابط ثبت نام ارشد غیرانتفاعی بدون کنکور با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.
زمان ثبت نام ارشد غیر انتفاعی بدون کنکور
آگاهی از زمان ثبت نام ارشد غیرانتفاعی بدون کنکور بسیار حائز اهمیت است چرا که از دست دادن این بازه ی زمانی، به معنی کیلومترها دور شدن شما از اهدافتان است. با توجه به اینکه برای ثبت نام ارشد غیرانتفاعی بدون کنکور بایستی از طریق سهمیه درخشان دانشگاه ها اقدام کنید، پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از زمان ثبت نام ارشد غیرانتفاعی بدون کنکور دانشگاه مورد نظر خود با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.
برای آگاهی از زمان دقیق ثبت نام ارشد غیرانتفاعی بدون کنکور با مشاورین آیدانیتو تماس بگیرید.
نحوه ثبت نام ارشد غیر انتفاعی بدون کنکور
اگر شرایط لازم برای ثبت نام در ارشد غیرانتفاعی بدون کنکور را دارید، بایستی پس از آگاهی از زمان دقیق ثبت نام، از نحوه ی آن نیز آگاهی کافی را داشته باشید. با توجه به اینکه پذیرش در ارشد بدون کنکور غیرانتفاعی در هر دانشگاهی از طریق سهمیه استعداد درخشان است، نحوه ثبت نام متفاوت می باشد. به همین منظور پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از نحوه ثبت نام ارشد بدون کنکور در دانشگاه غیرانتفاعی مورد نظرتان، با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

برای آگاهی از نحوه ثبت نام ارشد غیرانتفاعی بدون کنکور با مشاورین آیدانیتو تماس بگیرید.

لیست رشته های ارشد غیرانتفاعی بدون کنکور
دانشگاه های غیرانتفاعی در چند سال گذشته پیشرفت شگرفی داشته اند و هر ساله دانشجویان بسیاری در رشته های گوناگون از این دانشگاه ها، فارغ التحصیل می شوند. با توجه به اینکه برای ثبت نام در ارشد غیرانتفاعی بدون کنکور، در مرحله ی اول باید از رشته های آن آگاهی کافی داشته باشید، پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه های غیرانتفاعی با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.
برای آگاهی از لیست رشته های ارشد غیرانتفاعی بدون کنکور با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.
شهریه ارشد غیرانتفاعی بدون کنکور
دانشگاه های غیرانتفاعی در دسته ی دوره های شهریه پرداز قرار می گیرند و در نتیجه اگر قصد ادامه تحصیل در مقطع ارشد این دانشگاه ها را دارید، بایستی برای هر ترم مبلغی را پرداخت کنید. اما از آنجایی که نرخ مصوب شهریه، در هر سال با سال گذشته متفاوت است، پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از شهریه ارشد غیرانتفاعی بدون کنکور و روش های پرداخت آسان آن با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.
نگران شهریه هستید؟ نگران نباشید! با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.
نکاتی که باید به آن دقت کنید:
  • حتماً راهنمای ثبت نام دانشگاه های مورد نظر خود را قبل از ثبت نام مطالعه کنید.
  • تنها می توانید در یک رشته و دو گرایش که متناسب با رشته کارشناسی شما است ثبت نام کنید.
  • از درستی اطلاعات خود مطمئن باشید.
  • به زمان ثبت نام دقت کنید. فراخوان هر مؤسسه جداگانه است.
  • ریز نمرات دوره کارشناسی خود را در اختیار داشته باشید.
  • تصویر کارت ملی، شناسنامه و عکس پرسنلی نیز لازم است.

ثبت نام در این مرحله به معنای پذیرش قطعی نیست. بلکه اطلاعات و مدارک شما، مورد ارزیابی و بررسی توسط دانشگاه مورد نظر شما قرار می گیرد و سپس باید به تأیید سازمان سنجش برسد. بعد از آن، اسامی پذیرفته شدگان اعلام می شود و می توانید با مراجعه به دانشگاه یا مؤسسه غیر انتفاعی پذیرفته شده مراحل ثبت نام نهایی و حضوری را طی کنید. در این مقاله با موضوع ارشد بدون کنکور غیر انتفاعی همراه شما بودیم. در صورتی که مایل به تحصیل در مقطع ارشد هستید به شما توصیه میکنیم مقاله ظرفیت پذیرش ارشد بدون کنکور  را نیز بخوانید.

اگر سوالی در زمینه ثبت نام ارشد بدون کنکور غیرانتفاعی ذهنتان را به خود مشغول کرده است، با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *