مهاجرت به انگلیس

کار در انگلستان






کار در انگلستان

کار در انگلستان فرصت های عالی را برای پیشرفت در اختیار قرار می دهد و فرصت های شغلی در انگلستان موجب رشد می شود. آمار بیکاری در انگلستان تا جولای 2018 تنها چهار درصد بوده است. این کشور و بالاخص لندن به عنوان مقصدی جذاب برای کارکنان خارجی و شمار زیادی از شرکت های جهانی به شمار می رود. مهم ترین مزیت اتباع خارجی در مقایسه با سایر رقبا و همکاران بریتانیایی خود، تسلط به زبان انگلیسی است. به طور کلی در کشور انگلستان همواره تقاضای اشتغال به کار برای افراد با تسلط کامل به زبان انگلیسی در حیطه های مختلفی همچون فروشندگی بسیار زیاد است. در این مقاله، بحث جذاب کار در انگلستان را مورد بررسی قرار می دهیم. پس با ما همراه باشید تا به اطلاعاتی مفید و کامل در زمینه کار در انگلستان دست یابید.

ویزای کاری انگلستان

علی رغم نیاز و تمایل انگلستان جهت استخدام افراد خارجی این کشور الزاماتی را نیز برای افراد مشغول به کار و داوطلبان در نظر گرفته است. از جمله این شرایط و الزامات اخذ ویزای کاری و یا Skill worker بوده که در انگلستان به نام ویزای TIRE2 نامیده می شود. در صورت تمایل به دریافت این ویزا باید مهارت و تسلط بالایی در زمینه زبان انگلیسی داشته باشید. اخذ این ویزا جهت کار در انگلستان به این علت است که شما دوستان از  اتبارع خارجی در این کشور بوده و اهل یکی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا نیستید، که اگر باشید هیچ نیازی به اخذ ویزای کاری برای کار در انگلستان ندارید.
در حقیقت، یک کارفرما باید نقش حامی را برای شما جهت اخذ ویزای کاری انگلیس داشته باشد. در صورتی که تصمیم شما برای کار در انگلستان قطعی است، جهت تقویت زبان انگلیسی خود می توانید این زمان را با شرکت در کلاس های دانشگاه هایی همچون کمبریج و یا مدارس زبان فرا بگیرید. دانشگاه کمبریج زبان انگلیسی را جهت اعطای گواهی تجارت انگلیسی (BES) برگزار می کند. لازم به ذکر است که فرایند اخذ ویزای کاری انگلستان حدوداً 2 تا 9 ماه طول می کشد. دریافت این ویزا می تواند موجب اخذ اقامت بعد از دو تا پنج سال در انگلستان گردد.

شغل یابی در انگلستان

منابع بسیاری جهت پیدا کردن کار در انگلستان در اختیار شما قرار دارد. یکی از بهترین و شناخته شده ترین منابع، روزنامه گاردین بوده که می تواند کمک مؤثری برای افراد جویای کار باشد. به بیان دیگر، تمامی افراد و سازمان های معتبر و بزرگ که در پی استخدام متخصصان بین المللی هستند، آگهی های استخدامی خود را در این روزنامه منتشر می کنند. در حقیقت، هر کدام از صفحات متعدد این روزنامه در هر روز آگهی هایی را در زمینه های مختلف کاری انتشار می دهد. از دیگر ابزارهای مفید برای یافتن شغل در انگلستان استفاده از شبکه های اینترنت و مراجعه به سایت های مختلف همچون Jobs in بوده که به درج موقعیت های شغلی محلی برای افراد جویای کار می پردازد. در صورتی که به دنبال یافتن کارهای نیمه وقت محلی هستید این سایت می تواند بهترین گزینه برای شما دوستان باشد.

در این مقاله به بررسی نکات مرتبط با کار در انگلستان پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله هزینه زندگی در انگلستان بزنید.

اگر سوالی در زمینه کار در انگلستان ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران حرفه ای مهاجرت و اخذ ویزا و اقامت دائم آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *