آیدانیتو > کار دانشجویی در استرالیا
مهاجرت به استرالیا

کار دانشجویی در استرالیا






کار  دانشجویی در استرالیا

استرالیا از جمله مهاجرپذیرترین کشورها جهت تحصیل در مراکز دانشگاهی و یا پرداختن به شغلی است. از جمله مزیت های تحصیل در دانشگاه های این کشور می توان به زندگی بی دغدغه و با کیفیت و همین طور حضور و ادامه تحصیلات در دانشگاه هایی با کلاس بالای جهانی اشاره کرد. در نتیجه، اخذ تصمیم قطعی برای مهاجرت و تحصیل در استرالیا برای بسیاری از افراد چندان دور از ذهن به نظر نمی رسد. بسیاری از دانشجویان بین المللی مشغول به تحصیل در این کشور تمایل زیادی به یافتن کار دانشجویی در استرالیا در حین درس خواندن در دانشگاه ها را دارند. در این مقاله، به بحث در مورد کاردانشجویی در استرالیا می پردازیم. پس ما را همراهی کنید تا به کلیه اطلاعات ضروری در رابطه با کار دانشجویی در استرالیا دست پیدا کنید.

نحوه یافتن کار دانشجویی در استرالیا

در مورد نحوه یافتن کار دانشجویی در استرالیا باید بگوییم که در قدم اول بهتر است خودتان برای این امر پیش قدم شوید. به بیان دیگر، خودتان شخصاً با شرکت های مختلف تماس گرفته و یا به سازمان ها مراجعه کنید. اما باید گفت که امکان یافتن شغل پاره وقت از طریق جستجوی آگهی های استخدامی در روزنامه های محلی نیز وجود دارد. یکی دیگر از روش های قابل توصیه برای پیدا کردن شغل مراجعه به وب سایت های کاریابی است.

مدت انجام کار دانشجویی در استرالیا

باید بگوییم که هر کدام از متقاضیان کار دانشجویی در استرالیا پس از اخذ مجوز کار می توانند تا حدود 20 ساعت در هفته را کار کنند. فقط باید به این توجه کرد که امکان اشتغال به کار دانشجویی در استرالیا بیشتر از 40 ساعت در طی دو هفته برای دانشجویان وجود ندارد.

انواع کار دانشجویی در استرالیا

تمامی دانشجویان بین المللی می توانند در دانشگاه ها، اداره جات و همچنین فروشگاه ها به کار مشغول شوند. درآمد شما در طول ماه بسته به نوع کار و سن شما متفاوت است. اما اگر در تعطیلات عمومی و روزهای شنبه نیز کار کنید، امکان کسب در آمد بیشتری برایتان وجود دارد. از دیگر روش های کسب درآمد برای دانشجویان، تدریس خصوصی به دیگر دانشجوهاست که این گونه می توانید درآمد خوبی داشته باشید.

در این مقاله به بررسی نکات مرتبط با کار دانشجویی در استرالیا پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله بورسیه تحصیلی استرالیا بزنید.

اگر سوالی در زمینه کار دانشجویی در استرالیا ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران حرفه ای مهاجرت و اخذ ویزا و بورسیه تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *