مهاجرت به استرالیا

کارآفرینی در استرالیا






کارآفرینی در استرالیا

استرالیا به دلیل وسعت زیاد همواره به عنوان قاره ای مستقل در دنیا شناخته می شود. وجود مهم ترین شهر این کشور یعنی بندر سیدنی و جذب تعداد زیادی گردشگر به این قاره ی بی نظیر جلوه دیگری به آن می بخشد. علاوه بر این ها، صنایع کشاورزی و دامی موجود  در استرالیا آن را به کشوری با قابلیت مهاجرپذیری تبدیل کرده است. با این تفاسیر، کارآفرینی در استرالیا از محبوبیت خاصی برخوردار بوده و از سال 2016 میلادی با قبول و تأکید دولت این کشور به عنوان یکی از راه های مهاجرت و اخذ اقامت دائم در استرالیا شناخته می شود. در این مقاله، به بحث در مورد کارآفرینی در استرالیا برای شما دوستان می پردازیم. پس ما را همراهی کنید تا کلیه اطلاعات لازم در ارتباط با کارآفرینی در استرالیا را به دست آورید.

شرایط و ضوابط کارآفرینی در استرالیا

جهت کارآفرینی در استرالیا در نظر گرفتن شرایط و ضوابطی ضروری به نظر می رسد در این بخش، شرایط انجام این کار را برایتان بر می شماریم:

  • برخورداری از کسب و کاری در کشور مبدأ و داشتن تجربه متناسب با خدمت و تجارت مورد نظر در کشور استرالیا
  • فرد متقاضی کارآفرینی در استرالیا به هیچ وجه نباید بیشتر از 55 سال سن داشته باشد
  • قبول و پذیرش کسب و کار فرد درخواست کننده به وسیله یکی از ایالت های کشور استرالیا
  • کسب حداقل 65 امتیاز برای کارآفرینی و سرمایه گذاری در استرالیا
  • تسلط کامل به زبان انگلیسی
  • مجموع دارایی های غیرمنقول و منقول و در واقع سرمایه زندگی فرد در خواست کننده و خانواده اش باید حداقل 800 هزار دلار استرالیا باشد. علاوه بر این شخص باید مبلغی معادل 500 هزار دلار استرالیا را در طی مدت دو سال برای اخذ ویزای کارآفرینی در استرالیا ارائه کند
  • برخورداری از تجربه متناسب برای ادامه تجارت و کسب و کار در کشور استرالیا

مراحل صدور ویزای کارآفرینی استرالیا

پس از طی مراحلی همچون بررسی ضوابط و شرایط ضروری به وسیله وکیل مورد تأیید اداره مهاجرت کشور استرالیا و همین طور ثبت نام در اداره مهاجرت با تخصیص کدی رسمی، فرایند ارزشیابی قیمت مستغلات و املاک برای احراز شرایط مالی فرد متقاضی شروع می شود. در این مرحله، فرد درخواست کننده ویزای کارآفرینی استرالیا ، تمامی مدارک ضروری را آماده و به وکیل رسمی مهاجرت استرالیا تحویل می دهد. پس از آماده کردن و ارائه مدارک، ویزای کارآفرینی برای فرد متقاضی صادر شده و وی می تواند تا یکسال پس از صادر شدن ویزا به همراه فرزندان کمتر از 21 سال و همسرش وارد خاک استرالیا شود. پس از گذشت چهار سال از اقامت متقاضی در این کشور و همین طور ایجاد اشتغال و راه اندازی کسب و کار امکان اخذ پاسپورت استرالیا و اقامت دائم این کشور برای وی میسر می شود.

مدارک لازم اخذ ویزای کارآفرینی استرالیا

در بخش انتهایی این مقاله، به ذکر مدارک ضروری برای اخذ ویزای کارآفرینی در استرالیا برای شما دوستان می پردازیم:

  • برخورداری از کسب و کاری فعال در کشور مبدأ
  • همسفر و فرزندان زیر 21 سال متقاضی باید گذرنامه ای معتبر داشته باشند
  • دارا بودن ثروت و تمکن مالی کافی و همین طور گردش حساب در دو سال پایانی فعالیت
  • نشان دادن مدارکی که برخورداری شما یا همسرتان از دارایی های کافی را اثبات کند
  • داشتن مدرک آیلتس با نمره 5/5 در تمامی مهارت ها

در این مقاله به بررسی نکات مرتبط با کارآفرینی در استرالیا پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله ثبت شرکت در استرالیا بزنید.

اگر سوالی در زمینه کارآفرینی در استرالیا ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران مهاجرت و اخذ ویزا و اقامت دائم آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *