آیدانیتو > کارنامه و رتبه قبولی مدیریت بازرگانی آزاد 98
انتخاب رشته تجربی, انتخاب رشته ریاضی و فیزیک, انتخاب رشته علوم انسانی, انتخاب رشته کنکور

کارنامه و رتبه قبولی مدیریت بازرگانی آزاد 98





کارنامه و رتبه قبولی مدیریت بازرگانی آزاد 98

در این مقاله به موضوع کارنامه و رتبه قبولی مدیریت بازرگانی آزاد 98 پرداخته ایم. داوطلبانی که قصد تحصیل در رشته مدیریت بازرگانی را دارند، می توانند با مطالعه مقاله کارنامه و رتبه قبولی مدیریت بازرگانی آزاد 98، قبل از انتخاب رشته با اطلاعات کامل تری سراغ انتخاب رشته 98 رفته و موفق تر باشند. در مقاله پیش رو شما را با جزئیات کارنامه و رتبه قبولی مدیریت بازرگانی آزاد 98 آشنا خواهیم کرد، همراه ما باشید. رشته مدیریت از رشته های شناور محسوب می شود که علاوه بر داوطلبان انسانی، داوطلبان ریاضی، تجربی هم مجاز به انتخاب رشته هستند. رشته بازرگانی در زیرگروه 1 گروه ریاضی، زیرگروه 4 گروه علوم تجربی، زیرگروه 3 گروه علوم انسانی قرار دارد. ضرایب دروس تخصصی و عمومی مدیریت بازرگانی گروه های مختلف را مشاهده خواهید کرد.
دروس عمومی
نام درسضریب
زبان و ادبیات فارسی4
زبان عربی2
فرهنگ و معارف اسلامی3
زبان خارجی2

 

دروس تخصصی تجربی
نام درسضریب
زمین شناسی1
ریاضی4
زیست شناسی2
فیزیک3
شیمی2

 

دروس تخصصی ریاضی
نام درسضریب
ریاضی4
فیزیکی3
شیمی2

 

دروس تخصصی علوم انسانی
نام درسضریب
ریاضی4
اقتصاد3
زبان و ادبیات فارسی2
زبان عربی1
تاریخ و جغرافیا1
علوم اجتماعی2
فلسفه و منطق1
روانشناسی1

 

کارنامه مدیریت بازرگانی دانشگاه آزاد اسلامی

همان طور که می دانید، آزمون سراسری و آزاد به صورت ادغام شده می باشد. کارنامه منتشر شده هم برای هر دو دانشگاه مشترک است. در کارنامه داوطلبان فیلدهای اطلاعات ثبت نامی و آزمون، اعلام علاقه مندی بر اساس تقاضانامه، وضعیت مجاز در دوره های مختلف میزان سوابق تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی به صورت مجزا و در تمامی زیرگروه ها، رتبه در سهمیه و رتبه کشوری، نمره کل نهایی (تراز)، تأثیر سوابق تحصیلی در هر زیرگروه، نمره خام دروس وجود دارد. داوطلبانی که علاقه مندی خود را در دانشگاه آزاد اعلام کرده اند، در کارنامه نیازی به توجه به رتبه در سهمیه نهایی ندارند و تنها باید معیار پذیرش دانشگاه ها را رتبه کشور و تراز قرار دهند (تراز مهم ترین ملاک پذیرش در دانشگاه آزاد اسلامی است) در ادامه می توانید رتبه قبولی مدیریت بازرگانی آزاد را مشاهده کنید.

رتبه قبولی مدیریت بازرگانی آزاد

همان طور که گفته شد رشته مدیریت بازرگانی در انتخاب رشته سه گروه اصلی آزمایشی وجود دارد و مسلماً رتبه قبولی در شهریه متفاوت است. چرا که رشته مدیریت بازرگانی از رشته های پرمتقاضی گروه انسانی قرار دارد اما در دو گروه آزمایشی دیگر این چنین نیست. بنابراین ترازهای قابل قبول در گروه انسانی افزایش پیدا می کند.
گروه آزمایشیمحدوده قبولی
ریاضی و فنی80513-11723
علوم تجربی40.000-73621
انسانی30.000-43.987
  همچنین توصیه میکنیم بعد از مطالعه کارنامه و رتبه قبولی مدیریت بازرگانی آزاد 98 مقاله انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور آزاد مدیریت 98 را نیز مطالعه کنید تا از شیوه های دیگر ورود به رشته مورد علاقه خود مطلع شوید. داوطلبان گرامی در صورت داشتن هرگونه سوال پیرامون انتخاب رشته مدیریت بازرگانی 98 با مشاوران توانمند و باتجربه آیدانیتو در تماس باشید، توجه داشته باشید که انتخاب رشته از حساس ترین مراحل ورود به دانشگاه محسوب می شود پس با آگاهی کامل و مشورت با افراد آگاه در انتخاب رشته خود موفق تر باشید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *