انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور آزاد, کارشناسی بدون کنکور, کارشناسی بدون کنکور آزاد

انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور آزاد مدیریت 98

انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور آزاد مدیریت 98

رشته مدیریت از جمله پرطرفدارترین رشته ها در میان سایر رشته های دانشگاهی بوده که بسیاری از دانش آموزان گروه آزمایشی اصلی تجربی، انسانی و ریاضی در پی قبولی و پذیرش در یکی از آن ها هستند. باید بگوییم که روش تربیت نیروهایی کارآمد در زمینه مدیریت نیاز هر جامعه است. در حقیقت، امکان برآوردن کلیه نیازهای تفریحی، خدماتی، فنی و درمانی تنها در گرو وجود بهترین و لایق ترین مدیران است. این تخصص، در بسیاری از دانشگاه های معتبر در دنیا آموزش داده شده و شاخه های مختلفی را شامل می شود. در این بین می توان به مدیریت دولتی، مدیریت بازرگانی، مدیریت بیمه، مدیریت جهانگردی و غیره اشاره کرد. در این مقاله، انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور آزاد مدیریت 98 شرح داده می شود. علاوه بر مبحث انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور آزاد مدیریت 98 به معرفی بهترین و محبوب ترین گرایش های این رشته معتبر دانشگاهی و درس های اختصاصی آن نیز پرداخته می شود. همراهی شما با ما در مقاله انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور آزاد مدیریت 98 باعث افتخار ماست.

رشته مدیریت صنعتی

به جرأت می توان گفت که به کارگیری فارغ التحصیلان رشته مدیریت صنعتی به عنوان مسئولین کلیه واحدهای صنعتی در کشور جهت کسب موقعیت های بی شمار در زمینه صنایع کاملاً ضروری به نظر می رسد. در مجموع وجود این افراد با انگیزه و با مهارت در عرصه صنعت می تواند به پیشرفت هر چه بیشتر یک کشور کمک شایان توجهی کند. باید بدانید که تأکید رشته ی مدیریت صنعتی بر روی دو بعد مهم رفتاری و مالی صنایع است.

کلیه دروس تخصصی و اصلی رشته مدیریت صنعتی

روانشناسی صنعتی، بازاریابی و مدیریت بازار، مدیریت مالی، سیستم های خرید و انبارداری و توزیع، طرح ریزی و تعمیرات و نگهداری، حسابداری صنعتی، بررسی اقتصادی طرح های صنعتی، کارسنجی و روش سنجی، کنترل کیفیت آماری، فنون تجزیه و تحلیل و طراحی صنعتی، بهره وری و تجزیه و تحلیل آن در سازمان، بازاریابی بین المللی، تحقیق در عملیات، روابط صنعتی

رشته مدیریت بازرگانی

رشته مشهور و پردرآمد مدیریت بازرگانی طرفداران خاص خود را در بین داوطلبان مایل به ادامه تحصیل دانشگاهی دارد. در واقع می توان این رشته را یکی از اساسی ترین و مهم ترین قسمت های مدیریت شرکت ها و سازمان تجاری به شمار آورد. زیرا همان طور که می دانید، ایجاد ارتباط خوب بین خریداران و مشتریان در گروه وجود مدیریت بازرگانی موفق و لایق است. در حقیقت، می توان گفت که مدیر بازرگانی یک شرکت نقش بسیار مهم و برجسته ای در سود و زیاد آن شرکت داشته و به نوبه خود با ارائه شیوه هایی نوین در توزیع و عرضه و خدمات اجدید و تنوع می تواند نقش یک کارآفرین را در سازمان داشته باشد. طراحی شیوه های مناسب عالی توزیع در سیستم های دولتی و پیدا کردن بازار برای کلیه کالاهای موجود از دیگر وظایف یک مدیر بازرگانی به شمار می رود.

کلیه درس های اختصاصی رشته مدیریت بازرگانی

حقوق بازرگانی، مدیریت تولید، روانشناسی کار، بازاریابی و مدیریت بازار، بازاریابی بین المللی سیاست پولی و مالی، حقوق بازرگانی بین الملل، سمینار در مسایل مالی، بهره وری و تجزیه و تحلیل آن در سازمان، سازمان های پولی و مالی بین المللی، مدیریت استراتژیک، تجزیه و تحلیل و طراحی سیستم، حسابرسی سمینار در مسائل بازاریابی، تحقیقات بازاریابی، حسابداری صنعتی، روابط صنعتی، مدیریت تولید، سیستم های خرید و انبارداری توزیع، مدیریت مالی

رشته مدیریت دولتی

باید بگوییم که هدف اصلی از ایجاد این رشته تحصیلی، آموزش و تربیت افرادی لایق و شایسته بوده که از عمده پنج وظیفه مهم و اساسی به خوبی برآیند. تقسیم کردن وظایف کلیه کارمندان یک سازمان، انجام برنامه ریزی جامع و کامل برای شرکت و توانایی اجرای آن، راهبری و هدایت پرسنل سازمان کنترل و نظارت بر حسن انجام کار و انجام کلیه امور کارگزینی و امور استخدامی مربوط به کارمندان جدیدالورود که انجام آن ها به نحو احسنت نقش شایان توجه در پیشبرد اهداف شرکت دارد.

کلیه درس های اختصاصی رشته مدیریت دولتی

جامعه شناسی سازمان ها، مدیریت تحول سازمانی، مالیه عمومی و تنظیم خط مشی مالی، روانشناسی سیاسی، مبانی مدیریت دولتی، مدیریت توسعه، تصمیم گیری و تعیین خط مشی، حقوق اداری، روابط کار در سازمان، فراگرد تنظیم و کنترل بودجه، سازمان های محلی و شهرداری ها، مدیریت تعاونی ها، حقوق اداری جامعه شناسی سازمان ها، مدیریت تطبیقی، سازماندهی و اصلاح تشکیلات و روش ها، مدیریت توسعه، سیر اندیشه های سیاسی و تحول نهادهای اداری.

رشته مدیریت بیمه

از آنجایی که حق هر سرمایه داری ا طمینان از بروز خطر یا حادثه و مصون بودن اموال و سرمایه اش است، بیمه را می توان از مهم ترین شاخص های توسعه در کلیه کشورهای پیشرفته به شمار آورد. هدف اصلی از ورود در رشته مدیریت بیمه به لیست رشته های معتبر دانشگاه های، نحوه ی برخورد با افراد و شرکت های بیمه گذار و شیوه اداره سازمان های فعال در زمینه بیمه است. در نتیجه، آن ها تمایل زیادی به بیمه گذاری می کنند. علاوه بر این، تمامی دانشجویان رشته مدیریت بیمه، اطلاعات ضروری در زمینه بیمه خدمات درمانی، ماشین و بیمه عمر را بدست می آورند.

کلیه درس های تخصصی رشته مدیریت بیمه

اصول مدیریت بازرگانی، جامعه شناسی، حسابداری صنعتی، بیمه اموال، حسابداری شرکت های بیمه، متون بیمه انگلیسی، حسابرسی، حقوق مدنی، مدیریت ریسک و بیمه، روانشناسی عمومی، پول و ارز و بانکداری، اصول بیمه، حقوق تجارت، بیمه اشخاص، حسابداری شرکت های بیمه توسعه اقتصادی – حقوق تجارت.

انتخاب رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد مقطع کارشناسی مدیریت 98

راجع به انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور آزاد مدیریت 98 باید به اطلاعتان برسانیم که دو فرصت جهت ثبت نام و انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور آزاد مدیریت 98 در یکی از گرایش های آن در اختیار شما گذاشته شده است. یعنی شما دوستان در صورت تمایل می توانید در پنجمین ماه سال یعنی مرداد و یا دی ثبت نام خود را انجام و تأیید نمایید. انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور آزاد مدیریت 98 تنها با وجود یک کامپیوتر و اینترنت پرسرعت امکان پذیر بوده و به حضور داوطلب هیچ نیازی نیست. تنها زمان نیاز به مراجعه حضوری در تاریخ تعیین شده توسط دانشگاه جهت انجام ثبت نام نهایی است.

شروط ضروری برای انجام انتخاب رشته بدون کنکور در دوره کارشناسی مدیریت 98

از اساسی ترین شرط های لازم جهت ثبت نام و انتخاب رشته در مقطع کارشناسی رشته های مدیریت در سال 98 دریافت مدارک مهم دیپلم و پیش دانشگاهی تا تاریخ تعیین شده برای انتخاب رشته است. موضوع دیگر این که، میانگین نمرات شما در دوران دبیرستان نقش بسیار مهمی در قبولی و پذیرش در کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد دارد. بنابراین، توجه به این نکته مهم را فراموش نکنید. در این مطلب، موضوع انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور آزاد مدیریت 98 را مورد تحلیل قرار دادیم. علاوه بر این، می توانید مقاله انتخاب رشته بدون کنکور پیام نور مدیریت 98 را نیز بررسی نمایید. مشاورین متخصص آیدانیتو در کوتاه ترین زمان ممکن، جامع ترین اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهند . اگر سوالی در زمینه انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد در رشته مدیریت دارید ، با مشاورین حرفه ای آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *