آیدانیتو > کارنامه و رتبه قبولی دکتری حقوق خصوصی
انتخاب رشته دکتری, دکتری حقوق خصوصی

کارنامه و رتبه قبولی دکتری حقوق خصوصی

کارنامه و رتبه قبولی دکتری حقوق خصوصی 

رشته دکتری حقوق خصوصی از رشته های گروه علوم انسانی می باشد. رشته حقوق خصوصی از جمله رشته های پر طرفدار در میان رشته های حقوق می باشد. یکی از دلایل آن می تواند بازار کار مناسب برای این رشته دانست. داوطلبانی که به بحث های قرارداد و … علاقه دارند، می توانند این رشته را انتخاب نمایند. رشته حقوق خصوصی را می توان از رشته های قدیمی این حوزه به حساب آورد. در این رشته به روابط اشخاص با یکدیگر پرداخته شده است. فارغ التحصیلان رشته های حقوق در تمامی گرایش ها و فقه و مبانی حقوق اسلامی می تواند در رشته دکتری حقوق خصوصی شرکت داشته باشند. با توجه به اعلام نتایج دکتری ، انتخاب رشته برای داوطلبان از اهمیت ویژه ای برخوردار شد. با توجه به حساسیت های انتخاب رشته، دقت و در نظر گرفتن عوامل تأثیرگذار در آن ضروری می باشد. از این رو در این مقاله به بررسی کارنامه و رتبه قبولی دکتری حقوق خصوصی  پرداخته ایم. ظرفیت پذیرش این رشته در سال 99 مشخص نمی باشد. در سال 96، 141 ظرفیت برای رشته دکتری حقوق خصوصی در دوره های بورس اعزام به خارج از کشور روزانه، نوبت دوم، غیر انتفاعی، پردیس خودگردان اعلام شد. و حدود 34 واحد دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور این رشته را ارائه کردند. تعداد داوطلبان علاقمند به رشته حقوق خصوصی 99 بالا می باشد. بنابراین تلاش برای کسب تراز بالا از ضرورت های پذیرش در دوره های مختلف می باشد.

تراز و رتبه قبولی دکتری حقوق خصوصی

با توجه به اهمیت رتبه و تراز داوطلبان قبل از بان محدوده ترازهای قابل قبول و آنالیز کارنامه یکی از داوطلبان دکتری حقوق خصوصی در سال گذشته، لازم می دانیم تعاریف مختصری از رتبه و تراز داشته باشیم. رتبه: جایگاه کسب شده داوطلبان در بین تمامی شرکت کنندگان که با توجه به مقایسه ترازهای کسب شده ی شرکت کنندگان به دست می آید.
تراز: با توجه به درصدهای زده شده دروس و ضرایب آنها تراز داوطلبان به دست می آید. با توجه به بار علمی متفاوت شرکت کنندگان آزمون دکتری ممکن است اختلاف ترازها زیاد باشد. معیار پذیرش دانشگاه ها تراز داوطلبان می باشد و نه رتبه آنها. تراز های سال های مختلف به هیچ عنوان مشابه نمی باشد. از این رو ترازها و رتبه های درج شده در این مقاله به صورت حدسیات و تجربه می باشد.

آنالیز کارنامه یکی از داوطلبان دکتری حقوق خصوصی

مشخصات درسی و درصدهای زده دروش را مشاهده کنید:

شماره داوطلب

معدل مؤثرگروه آزمایشیکد رشته امتحانینام رشته امتحانی
18.37علوم انسانی2116

حقوق خصوصی

شماره

نام درسنمره به درصد
1مجموعه دروس تخصصی کارشناسی و کارشناسی ارشد

70.00

2

استعداد تحصیلی17.50
3زبان انگلیسی

30.00

داوطلب دکتری حقوق خصوصی با درصدهای گفته شده رتبه 21 در بین 3397 شرکت کننده دکتری با تراز 8217 را کسب کرده است.
دوره های مجاز شده داوطلب:
1- دوره روزانه و بورس اعزام به خارج از کشور 2- سایر دوره ها (نوبت دوم – پردیس خودگردان – دانشگاه آزاد – پیام نور – غیر انتفاعی)

  • آخرین رتبه مجاز شده در دوره روزانه و بورس اعزام به خارج از کشور، 225 می باشد.
  • آخرین رتبه مجاز شده در سایر دوره ها (نوبت دوم – پردیس خودگردان – دانشگاه آزاد – غیر انتفاعی – پیام نور)، 569 می باشد.

محدوده رتبه قبولی دکتری حقوق خصوصی

با توجه به دسته های مشخص شده داوطلبان عزیز، اگر رتبه کسب شده آنان بین بازه واقع گرایانه باشد، احتمال قبولی آنان بسیار بالا و اگر بین بازه خوش بینانه باشد، احتمال قبولی آنان پایین می باشد.

دوره

رتبه بدبینانهرتبه واقع گرایانهرتبه خوشبینانه
روزانه120-2501-200

150-300

آزاد

390-430150-500

400-620

 

با آیدانیتو حرفه ای انتخاب رشته کنید…

اگر از فراز و نشیب های دوره ی کارشناسی و ارشد گذشته اید و به مرحله دکتری رسیده اید، حتما می دانید که انتخاب رشته اصلا شوخی نیست و می تواند در سرنوشت تان، تاثیر شگرفی داشته باشد. علاوه بر توجه به علاقه مندی، آنچه یک انتخاب رشته حرفه ای را از سایر انتخاب ها متمایز می سازد، تجربه است. بنابراین پیشنهاد می کنیم که برای انتخاب رشته، عجولانه تصمیم گیری نکنید و انتخاب رشته خود را به مشاوران تحصیلی آیدانیتو بسپارید.
برای بهترین انتخاب و آگاهی از کلیه ی واحدهای دانشگاهی، امکانات، شهریه و … پذیرنده دانشجویان در رشته حقوق با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

از قوانین نظام وظیفه باخبرید؟

مطمئنا اگر در کنکور دکتری شرکت می کنید، به هجده سالگی رسیده اید! اما اگر داوطلب مذکری هستید که هیچ گونه معافیت از سربازی ندارید و فکر می کنید که امسال در کنکور قبول نمی شوید، پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از وضعیت نظام وظیفه خود با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.
اگر سوالی در زمینه وضعیت نظام وظیفه و خدمت سربازی خود دارید، با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


اگر امسال قبول نشوم، بار دیگر در کنکور شرکت کنم؟!

اگر اطمینان دارید که امسال در کنکور قبول نخواهید شد و می خواهید شانس خود را بار دیگر امتحان کنید، پیشنهاد می کنیم قبل از هر اقدامی زمانی را برای بررسی نقاط ضعف خود اختصاص دهید. از آنجایی که مطمئنا همین نقاط ضعف و برنامه ریزی نادرست، موجب عدم قبولی شما شده اند، تبدیل این نقاط به نقاط قوت و یک برنامه ریزی حرفه ای می تواند شما را به سمت اهدافتان پیش ببرد. پیشنهاد می کنیم برای یک برنامه ریزی اصولی منحصر به فرد با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.
شما راه های بسیاری برای دستیابی به رویاهایتان دارید، پس اگر در یک راه ناکام ماندید، از رویاهایتان دست نکشید، روش های دیگر را امتحان کنید. پیشنهاد می کنیم برای برنامه ریزی حرفه ای با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

تحصیل بدون کنکور! رویایی که واقعی شد!

حذف کنکور و امکان ادامه تحصیل بدون کنکور، رویایی است که از تحقق آن چند سالی بیش نمی گذرد. با توجه به اینکه داوطلبان کنکور زمان بسیاری را در جنگ با غول کنکور سپری می کنند، فرصت تحصیل بدون کنکور یک فرصت طلایی است تا بتوان در رشته دلخواه ادامه تحصیل داد. بنابراین اگر امسال در کنکور قبول نمی شوید، فرصت را از دست ندهید و برای آگاهی از شرایط، ضوابط، شهریه، زمان ثبت نام و هر آنچه باید در زمینه تحصیل بدون کنکور بدانید، با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.
تحصیل بدون کنکور یک فرصت فوق العاده برای ادامه تحصیل در رشته دلخواهتان است. برای آگاهی از کلیه شرایط، ضوابط، لیست رشته ها، شهریه و دانشگاه ها با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

فرصت طلایی تحصیل در بهترین دانشگاه های خارج از کشور

امکان تحصیل در دانشگاه های برتر خارجی یک فرصت استثنائی است تا علاوه بر فراگیری علم، با آداب و رسوم و فرهنگ ملل دیگر هم آشنا شوید. دانشگاه های بسیاری در سراسر دنیا اقدام به پذیرش دانشجو در مقطع دکتری می نمایند اما آنچه در این زمینه اهمیت بسیار می یابد آگاهی از بهترین بورسیه ها و اسکولارشیپ های تحصیلی و شهریه دانشگاه ها است. از سویی اگر قصد ادامه تحصیل در خارج از کشور را دارید، باید از لیست دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم نیز اطلاع یابید. به همین منظور پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از کلیه شرایط و ضوابط اخذ بورسیه و هر آنچه که باید در زمینه ادامه تحصیل در خارج از کشور بدانید، با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.
برای آگاهی از کلیه شرایط، هزینه ها، لیست بهترین دانشگاه ها و هر آنچه باید در راه تحصیل در خارج از کشور بدانید، با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.
در این مقاله به بررسی کارنامه و رتبه قبولی دکتری حقوق خصوصی پرداختیم. پیشنهاد می کنیم سری هم به مقاله انتخاب رشته دکتری حقوق 99  بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *